Olen kokeillut erilaisia hierontoja ja geelejä niska hartia vaivoihin. Tuntuu, että mikään ei auta. Nyt hierojani ehdotti linnex linimenttiä ja se auttaa oikeasti. Mukavasti lämmittää ja lieventää kipua. On myös pitkävaikutteinen. Netistä löytyi tietoa:
http://www.napra-rehab.fi/index.php?PROD=LINNEX&CAT2=0&CAT=
LINNEX LINIMENTTI
6
11474
Vastaukset
- Oikean hierojan asiakas
Minäpä kirkkain silmin väitän, että hierojasi on ammattitaidoton tumpelo, jos suosittelee jotain linimenttiä lihasvaivoihin.
Voisit muuten mainostaa tuotettasi hieman rehellisemmin keinoin jossakin muualla, esim.
http://tori.suomi24.fi/
Tämä palsta pitäisi olla ohjeen mukaan vapaa mainoksista.- kipuilija
No ei tätä nyt niin vakavasti pitänyt ottaa. Kerroin vaan selvällä suomenkielellä mikä mulla on auttanut.
- Kokemusta on...
Satutko tietämään, mitä ovat oikeat lihasvaivat ja niiden hoitokeinot. Nyt et tiedä mitä suustasi suollat :/
- Kokemusta on
Kokemusta on... kirjoitti:
Satutko tietämään, mitä ovat oikeat lihasvaivat ja niiden hoitokeinot. Nyt et tiedä mitä suustasi suollat :/
siis tarkoitin tuon kommenttini hänelle joka sanoo, että "Minäpä kirkkain silmin väitän, että hierojasi on ammattitaidoton tumpelo, jos suosittelee jotain linimenttiä lihasvaivoihin.
Voisit muuten mainostaa tuotettasi hieman rehellisemmin keinoin jossakin muualla, esim."
Linnex on todella hyvä ja laadukas tuote ja toimii kaikilla joille se sopii. Älä puhu ellet tiedä lihasvaivoista mitään... Linnex on Pro-tuote.
- Anonyymi
Huh mitä ainetta. Hieroin selän ja niskan ihan kunnolla moneen kertaan. Tuntu että oon ihan tulessa ja jäljet kuin ois aurinko polttanut. Huh huh tosin se lievitti kyllä lihaskipuja :) eli toimi.
- Anonyymi
Oma lääkärini suositteli tätä tuotetta ja totesi, aloita käyttö varoen, rauhalliseen tahtiin "sivelyjen lisäämistä". Ja näin, jotta iho oppii eli tottuu ko aineelle.
Jo muutama suht varovainenkin käyttökerta on osoittanut, että aine toimii kipua levittäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202852
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1872619Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1431547Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2471327- 1061170
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs381003Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46977Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32884- 135879
- 43774