Olen kokeillut erilaisia hierontoja ja geelejä niska hartia vaivoihin. Tuntuu, että mikään ei auta. Nyt hierojani ehdotti linnex linimenttiä ja se auttaa oikeasti. Mukavasti lämmittää ja lieventää kipua. On myös pitkävaikutteinen. Netistä löytyi tietoa:
http://www.napra-rehab.fi/index.php?PROD=LINNEX&CAT2=0&CAT=
LINNEX LINIMENTTI
9
14070
Vastaukset 9
- Oikean hierojan asiakas
Minäpä kirkkain silmin väitän, että hierojasi on ammattitaidoton tumpelo, jos suosittelee jotain linimenttiä lihasvaivoihin.
Voisit muuten mainostaa tuotettasi hieman rehellisemmin keinoin jossakin muualla, esim.
http://tori.suomi24.fi/
Tämä palsta pitäisi olla ohjeen mukaan vapaa mainoksista.- kipuilija
No ei tätä nyt niin vakavasti pitänyt ottaa. Kerroin vaan selvällä suomenkielellä mikä mulla on auttanut.
- Kokemusta on...
Satutko tietämään, mitä ovat oikeat lihasvaivat ja niiden hoitokeinot. Nyt et tiedä mitä suustasi suollat :/
- Kokemusta on
Kokemusta on... kirjoitti:
Satutko tietämään, mitä ovat oikeat lihasvaivat ja niiden hoitokeinot. Nyt et tiedä mitä suustasi suollat :/
siis tarkoitin tuon kommenttini hänelle joka sanoo, että "Minäpä kirkkain silmin väitän, että hierojasi on ammattitaidoton tumpelo, jos suosittelee jotain linimenttiä lihasvaivoihin.
Voisit muuten mainostaa tuotettasi hieman rehellisemmin keinoin jossakin muualla, esim."
Linnex on todella hyvä ja laadukas tuote ja toimii kaikilla joille se sopii. Älä puhu ellet tiedä lihasvaivoista mitään... Linnex on Pro-tuote.
- Anonyymi
Huh mitä ainetta. Hieroin selän ja niskan ihan kunnolla moneen kertaan. Tuntu että oon ihan tulessa ja jäljet kuin ois aurinko polttanut. Huh huh tosin se lievitti kyllä lihaskipuja :) eli toimi.
- Anonyymi
Oma lääkärini suositteli tätä tuotetta ja totesi, aloita käyttö varoen, rauhalliseen tahtiin "sivelyjen lisäämistä". Ja näin, jotta iho oppii eli tottuu ko aineelle.
Jo muutama suht varovainenkin käyttökerta on osoittanut, että aine toimii kipua levittäen. - Anonyymi
Ihan koulutettu fysioterapeutti tätä suositteli, ja kyllä toimii, on kapssisiinia, jota käytetään myös laastareina
- Anonyymi
Kyllä toimii. Joskus 1980-luvulla oli Trafuril-niminen linimentti, joka tuoksui samalle. Tehokas voide, voin suositella.
- Anonyymi00009
Kipulääri suositteli ja kyllä toimii, kun alku järkytyksestä on toipunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4011656Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan861112Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 123743
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 60730
- 39699
- 58664
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36595- 45567
- 34565
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 91543
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503