Olen kokeillut erilaisia hierontoja ja geelejä niska hartia vaivoihin. Tuntuu, että mikään ei auta. Nyt hierojani ehdotti linnex linimenttiä ja se auttaa oikeasti. Mukavasti lämmittää ja lieventää kipua. On myös pitkävaikutteinen. Netistä löytyi tietoa:
http://www.napra-rehab.fi/index.php?PROD=LINNEX&CAT2=0&CAT=
LINNEX LINIMENTTI
4
9749
Vastaukset
- Oikean hierojan asiakas
Minäpä kirkkain silmin väitän, että hierojasi on ammattitaidoton tumpelo, jos suosittelee jotain linimenttiä lihasvaivoihin.
Voisit muuten mainostaa tuotettasi hieman rehellisemmin keinoin jossakin muualla, esim.
http://tori.suomi24.fi/
Tämä palsta pitäisi olla ohjeen mukaan vapaa mainoksista.- kipuilija
No ei tätä nyt niin vakavasti pitänyt ottaa. Kerroin vaan selvällä suomenkielellä mikä mulla on auttanut.
- Kokemusta on...
Satutko tietämään, mitä ovat oikeat lihasvaivat ja niiden hoitokeinot. Nyt et tiedä mitä suustasi suollat :/
- Kokemusta on
Kokemusta on... kirjoitti:
Satutko tietämään, mitä ovat oikeat lihasvaivat ja niiden hoitokeinot. Nyt et tiedä mitä suustasi suollat :/
siis tarkoitin tuon kommenttini hänelle joka sanoo, että "Minäpä kirkkain silmin väitän, että hierojasi on ammattitaidoton tumpelo, jos suosittelee jotain linimenttiä lihasvaivoihin.
Voisit muuten mainostaa tuotettasi hieman rehellisemmin keinoin jossakin muualla, esim."
Linnex on todella hyvä ja laadukas tuote ja toimii kaikilla joille se sopii. Älä puhu ellet tiedä lihasvaivoista mitään... Linnex on Pro-tuote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882