Nyt meillä on kyllä niiin sairastettu että pankkitili uumottaa tyhjyyttään:(
Lääkärimaksut, lääkkeet ja antibioottikuurit ynnä höyryhengitykset plus kaikki oheis"krääsä" sängyllä makoilemiseen koko perheen voimin.
Limua, yskänpastilleita, sipsejä muuta karkkia ja suklaata, filmejä ja pelejä ja kaiken huippu pieni tv makkarin kulmaseinään, lapsien idea:/
Olen kiillottanut jo valmiiksi hopeisen ison perintö kynttiläjalan ja arvioisin saavani siitä ainakin 300e, hyvä summa viikon ruuille =)
Häpeätkö Sinä viedä tavaraasi kanikonttoriin?
Kanitatko joskus Jotain?!
6
554
Vastaukset
kerran sossusta apua hakemaan. Toivon että sinäkin saat tarvitsemasi avun. Seurakunnasta olen kuullut apua myös annettavan kun on hankala elämäntilanne. Reippaasti vaan kyselemään kuka voisi auttaa ja annahan kynttilänjalan vielä olla kuljettelematta. Voimia sinulle
- namisuku
varmasti "sossusta" mitään anna kun menimme sen tv:n kin ostamaan.
Nehän kysyy kaikki kuitit sun muut.
Vien ton kynntlänjalan sinne kaniin ja haen ennenn suurta Juhlaa pois=)
Kaikkea Kivaa Sinullekkin:) - nuorena miehenä
namisuku kirjoitti:
varmasti "sossusta" mitään anna kun menimme sen tv:n kin ostamaan.
Nehän kysyy kaikki kuitit sun muut.
Vien ton kynntlänjalan sinne kaniin ja haen ennenn suurta Juhlaa pois=)
Kaikkea Kivaa Sinullekkin:)aattelin kanittaa sukukalleuteni. Onneks en sitä tehnyt. Mutta nythän nuo jo joutaski.
- vaiko aivan
nuorena miehenä kirjoitti:
aattelin kanittaa sukukalleuteni. Onneks en sitä tehnyt. Mutta nythän nuo jo joutaski.
KULLIT???
- palavaenkeli
Kanittaisin mielelläni,mutta mikään ei tunnu
enää kelpaavaan. Kaiken täytyy olla liian uutta
ja niihin ei alunperinkään ollut varaa. Esim.
taulutelevisio tai tallentava digiboksi.- HTZA
Minullakin on niin vanhat boxit ja näytöt että eivät kelpaa kenellekään.
Pakko on edelleenkin käydä töissä ja elää palkalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519