Hotelli Bolero + all inclusive

tipitii909

Hei! Eli suunnitteilla olisi reissu tuonne Kultahietikon Bolero hotelliin all inclusivella varustettuna. Mitkä ovat kokemuksianne tämän hotellin all inclusive tarjonnasta, onko hintansa väärti ?

Entä miten hotelli yleensä, onko rauhallinen siisti yms... ?    

28

2105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juttu_-

      Mielestäni bulgariaan ei välttis kannata ottaa all inclusive palvelua.
      Onhan se vaivatonta ja ruokaa riittää mutta kun maassa on niin halpa hintataso muutenkin niin itse en siellä suosi ko. palvelua. Ko. hotellin palveluista ei ole henk. koht. kokemusta mutta dominikaanisessa tasavallassa olen pariin otteeseen ollu "kaikki kuuluu" matkalla ja siellä se oli mielestäni toimiva paketti. Ja ruoka oli hyvää, sitä oli paljon ja juoda sait vaikka kolmin käsin ja minibaarissa huoneessa lisää.

      • Japaduu

        mutta en enää pitäisi Bulgariaan NIIN edullisena. Rantakadulla illanen ilman alkuruokia 2 olutta pullo punaista lapselle pizza 50 €. Ei minusta kovin edullista. Boleron tarjonta erinomaista, suosittelen!!


      • kertoo
        Japaduu kirjoitti:

        mutta en enää pitäisi Bulgariaan NIIN edullisena. Rantakadulla illanen ilman alkuruokia 2 olutta pullo punaista lapselle pizza 50 €. Ei minusta kovin edullista. Boleron tarjonta erinomaista, suosittelen!!

        että teitä on nyt kyllä viilattu linssiin ja kovin...!


      • Japaduu
        kertoo kirjoitti:

        että teitä on nyt kyllä viilattu linssiin ja kovin...!

        kertoo,,,,,,,,,,,


      • sopii ihmiselle

        joka ei halua tietää yhtään mitään maasta eikä paikasta, jonne menee.
        Jos haluaa mahdollisimman virikkeettömän loman, vain olla möllöttää, syödä ja juoda ja lihota yhdessä ja samassa paikassa päivästä toiseen tuplahinnalla, se on varmaan ihanneratkaisu.


      • Gustoo
        sopii ihmiselle kirjoitti:

        joka ei halua tietää yhtään mitään maasta eikä paikasta, jonne menee.
        Jos haluaa mahdollisimman virikkeettömän loman, vain olla möllöttää, syödä ja juoda ja lihota yhdessä ja samassa paikassa päivästä toiseen tuplahinnalla, se on varmaan ihanneratkaisu.

        tietämättömiä juntteja. Tuo oli ihan uutta ja avasi silmämme näkemään maailman toisin,,,,,


      • lepolepolepo
        Gustoo kirjoitti:

        tietämättömiä juntteja. Tuo oli ihan uutta ja avasi silmämme näkemään maailman toisin,,,,,

        minäkin olen kyllä joskus ihmetellyt, että jos ei halua mitään uutta nähdä, miksi pitää siirtyä 2000 km paikasta toiseen, ollakseen jossakin toisessa paikassa tekemässä sitä samaa kuin kotona, syömässä ja juomassa.
        eikö aurinkolamppu ajaisi saman asian ja tulisi paljon halvemmaksi.
        mutta jokaisella on oikeus viettää lomansa ihan niinkuin haluaa, se muistettakoon. AI antaa mahdollisuuden vain olla ja levätä, kun ei muuta halua tai jaksa. niitä ihmisiä täytyy olla paljon, koska AI-hotellejakin on paljon.


      • Ihmeiden ihme
        lepolepolepo kirjoitti:

        minäkin olen kyllä joskus ihmetellyt, että jos ei halua mitään uutta nähdä, miksi pitää siirtyä 2000 km paikasta toiseen, ollakseen jossakin toisessa paikassa tekemässä sitä samaa kuin kotona, syömässä ja juomassa.
        eikö aurinkolamppu ajaisi saman asian ja tulisi paljon halvemmaksi.
        mutta jokaisella on oikeus viettää lomansa ihan niinkuin haluaa, se muistettakoon. AI antaa mahdollisuuden vain olla ja levätä, kun ei muuta halua tai jaksa. niitä ihmisiä täytyy olla paljon, koska AI-hotellejakin on paljon.

        Miten kummassa olet tullut siihen tulokseen, että AI – hotellissa majoittuva turisti ”ei halua mitään uutta nähdä” ja on ”tekemässä sitä samaa kuin kotona, syömässä ja juomassa”?

        Huomaa ettet todellakaan ole päässyt täyshoidosta nauttimaan.

        Olen ollut useamman kerran AI – hotellissa eri puolilla maailmaa koska:

        •   Ne ovat varsin huoleton vaihtoehto
        •   Ne ovat yleensä melko hyvätasoisia
        •   Niissä ei useimmiten joudu katselemaan häirikköturisteja, jotka helposti valitsevat halvemman vaihtoehdon
        •   Lasten kanssa on helppoa, kun saavat tarvitsemansa palvelut turvallisesti ja omatoimisesti ilman rahaa
        •   En itsekään viitsi kanniskella lompakkoa altaalla ja rannalla
        •   Usein palveluun kuuluvat myös muut vapaa-ajan aktiviteetit ratsastuksesta laitesukelluksen kokeiluun
        •   Matka on etukäteen helppo budjetoida, ei tule yllätyksiä

        Kukaan ei käske ketään jumittumaan hotelliin. Voi ihan hyvin tehdä retkiä ympäristöön (lähelle tai kauas), niin kuin muistakin hotelleista. Mitä sitten jos joku lounas tai illallinen jää väliin, tai tulee rahallakin ostettua juotavaa?

        AI ei selvästikään sovi köyhille, eikä piheille. Tasoa haluava saa kuitenkin niissä paljon mukavamman loman, mutta se toki maksaa vähän enemmän.


      • kaikilla lomillani,
        Ihmeiden ihme kirjoitti:

        Miten kummassa olet tullut siihen tulokseen, että AI – hotellissa majoittuva turisti ”ei halua mitään uutta nähdä” ja on ”tekemässä sitä samaa kuin kotona, syömässä ja juomassa”?

        Huomaa ettet todellakaan ole päässyt täyshoidosta nauttimaan.

        Olen ollut useamman kerran AI – hotellissa eri puolilla maailmaa koska:

        •   Ne ovat varsin huoleton vaihtoehto
        •   Ne ovat yleensä melko hyvätasoisia
        •   Niissä ei useimmiten joudu katselemaan häirikköturisteja, jotka helposti valitsevat halvemman vaihtoehdon
        •   Lasten kanssa on helppoa, kun saavat tarvitsemansa palvelut turvallisesti ja omatoimisesti ilman rahaa
        •   En itsekään viitsi kanniskella lompakkoa altaalla ja rannalla
        •   Usein palveluun kuuluvat myös muut vapaa-ajan aktiviteetit ratsastuksesta laitesukelluksen kokeiluun
        •   Matka on etukäteen helppo budjetoida, ei tule yllätyksiä

        Kukaan ei käske ketään jumittumaan hotelliin. Voi ihan hyvin tehdä retkiä ympäristöön (lähelle tai kauas), niin kuin muistakin hotelleista. Mitä sitten jos joku lounas tai illallinen jää väliin, tai tulee rahallakin ostettua juotavaa?

        AI ei selvästikään sovi köyhille, eikä piheille. Tasoa haluava saa kuitenkin niissä paljon mukavamman loman, mutta se toki maksaa vähän enemmän.

        että hotelli on minulle lähinnä vain suihkua ja nukkumista varten.
        Olen ehkä teidän vastakohtanne:
        Haluan suorastaan ahmia jokaista maata missä käyn, niin paljon kuin voin, aikataluja en tee etukäteen, lungisti vaan, miltä tuntuu.
        Etukäteen jo tutustun maan historiaan ja karttaan ja teen alustavia suunnitelmia, mitä ehkä haluaisin nähdä.
        Haluan tutustua itse siihen oikeaan maahankin ja kaikkiin sen ilmiöihin. Turistipaikassahan siitä ei tule tietämään yhtään mitään.
        Silti mahtuu lomapäiviin mukaan riittävästi meriuintipäiväkin ja auringosta nauttimista. Aurinko paistaa retkilläkin ja uimaan pääsee.

        Bulgariassa nautin mielihyvällä hyvistä ruoista eri paikoissa, eri paikkakunnilla, mihin retkeni sitten vievätkään minua.
        Retkien lisäetuna saan aina tuoretta ja herkullista paikallisruokaa, eri variaatioita, eri kokkien laittamana, vieläpä 80% halvemmalla kuin AI-hotelleissa, ja vaihtelua saan muutenkin kaikin puolin:
        Näen kyliä ja kaupunkeja ja tutustun paikallisiin ihmisiin ja elämään siellä. Monet historialliset paikat on tullut nähdyksi Bulgariassakin ja monta kaunista ja mielenkiintoista "tavallista paikkaa", sekä luonnon monimuotoisuus, laaksot, vuoret, rannikko. Myös pakosti näkee surkeimpia puolia, ajasta ennen itsenäisyyttä, se surkeus ei äkkiä häviä, se on osa maan historiaa, johon bulgarialaiset tuskin itse halusivat alistua.

        Reissuilla oppii jonkun sana kieltäkin, joka tekee kaiken vielä mukavammaksi ja mielenkiintoisemmaksi.

        Viime lomallani, syksyllä, vuokrasin auton muutamaksi päiväksi, ajelin rannikolla, pulahdin mereen hienohiekkaisissa rannikon poukamissa, joissa yhtään ihmistä ei näkynyt missään, yövyin kaksi kertaa pienissä perhehotelleissa, jätin välillä auton ja kiertelin jalan kylissä tai pikkukaupungeissa.
        Kaikki elämykset oikeassa Bulgarissa pysyvät lämpimänä muistoissa ja antavat sitä maailmakuulua "elämäneliksiiriä" pitkäksi aikaa.

        Joskus on joku AI-ryhmä halunnut lähteä mukaani, mutta kun kerron, että viivyn päivän ja saatan jäädä jonnekin yöksi-pariksi, vastaus on:
        Ai, me sitten lähdetä, kun me ollaan maksettu hotelli ja ruoka !

        En ole köyhä, enkä ole rikas, näihin kahteen asioihin "tukeutuminen" muiden mollaamiseksi on aika alkeellista ja yleistä tällä palstalla. Joku jopa tuntuu pitävän "hienouden" ja luxuksen huippuna mennä AI-hotelliin. Jotkut taas, esimerkiksi lapsiperheet valitsevat sen käytännön syistä.

        En ole köyhä enkä rikas, sen puolesta voisin ihan hyvin asua AI-hotellissa, mutta se ei riitä minulle, eikä sillä ei ole mitään tarjottavaa minulle. Ei yhtäkään elämystä.


      • Ihmeiden ihme
        kaikilla lomillani, kirjoitti:

        että hotelli on minulle lähinnä vain suihkua ja nukkumista varten.
        Olen ehkä teidän vastakohtanne:
        Haluan suorastaan ahmia jokaista maata missä käyn, niin paljon kuin voin, aikataluja en tee etukäteen, lungisti vaan, miltä tuntuu.
        Etukäteen jo tutustun maan historiaan ja karttaan ja teen alustavia suunnitelmia, mitä ehkä haluaisin nähdä.
        Haluan tutustua itse siihen oikeaan maahankin ja kaikkiin sen ilmiöihin. Turistipaikassahan siitä ei tule tietämään yhtään mitään.
        Silti mahtuu lomapäiviin mukaan riittävästi meriuintipäiväkin ja auringosta nauttimista. Aurinko paistaa retkilläkin ja uimaan pääsee.

        Bulgariassa nautin mielihyvällä hyvistä ruoista eri paikoissa, eri paikkakunnilla, mihin retkeni sitten vievätkään minua.
        Retkien lisäetuna saan aina tuoretta ja herkullista paikallisruokaa, eri variaatioita, eri kokkien laittamana, vieläpä 80% halvemmalla kuin AI-hotelleissa, ja vaihtelua saan muutenkin kaikin puolin:
        Näen kyliä ja kaupunkeja ja tutustun paikallisiin ihmisiin ja elämään siellä. Monet historialliset paikat on tullut nähdyksi Bulgariassakin ja monta kaunista ja mielenkiintoista "tavallista paikkaa", sekä luonnon monimuotoisuus, laaksot, vuoret, rannikko. Myös pakosti näkee surkeimpia puolia, ajasta ennen itsenäisyyttä, se surkeus ei äkkiä häviä, se on osa maan historiaa, johon bulgarialaiset tuskin itse halusivat alistua.

        Reissuilla oppii jonkun sana kieltäkin, joka tekee kaiken vielä mukavammaksi ja mielenkiintoisemmaksi.

        Viime lomallani, syksyllä, vuokrasin auton muutamaksi päiväksi, ajelin rannikolla, pulahdin mereen hienohiekkaisissa rannikon poukamissa, joissa yhtään ihmistä ei näkynyt missään, yövyin kaksi kertaa pienissä perhehotelleissa, jätin välillä auton ja kiertelin jalan kylissä tai pikkukaupungeissa.
        Kaikki elämykset oikeassa Bulgarissa pysyvät lämpimänä muistoissa ja antavat sitä maailmakuulua "elämäneliksiiriä" pitkäksi aikaa.

        Joskus on joku AI-ryhmä halunnut lähteä mukaani, mutta kun kerron, että viivyn päivän ja saatan jäädä jonnekin yöksi-pariksi, vastaus on:
        Ai, me sitten lähdetä, kun me ollaan maksettu hotelli ja ruoka !

        En ole köyhä, enkä ole rikas, näihin kahteen asioihin "tukeutuminen" muiden mollaamiseksi on aika alkeellista ja yleistä tällä palstalla. Joku jopa tuntuu pitävän "hienouden" ja luxuksen huippuna mennä AI-hotelliin. Jotkut taas, esimerkiksi lapsiperheet valitsevat sen käytännön syistä.

        En ole köyhä enkä rikas, sen puolesta voisin ihan hyvin asua AI-hotellissa, mutta se ei riitä minulle, eikä sillä ei ole mitään tarjottavaa minulle. Ei yhtäkään elämystä.

        Eihän tuossa, mitä kuvasit, ollut mitään mitä ei AI – hotellissa majoittuva voisi tehdä. Ellei sitten ole niin pihi, ettei malta hotellialueelta poistua, ettei vain menettäisi jo maksamaansa etua drinkin tai ruuan suhteen.

        Olen AI:stä huolimatta usein vuokrannut auton ja tehnyt sillä (ja joskus bussilla/taksilla, junalla, kävellenkin) pitkiäkin retkiä etukäteen suunnittelemiini kohteisiin ja toisaalta kierrellyt ihan vain spontaanisti. Lasten kanssa ei voi ajatella repputuristiksi heittäytymistä, eikä se oikein jaksa edes kiinnostaa…

        Perheen kanssa lomailu ja yhdessä olo on jo sinänsä ihan riittävä elämys, etten kaipaa mitään mitä en näin matkustaen kokisi.

        Köyhäksi en sinua (tai ketään muutakaan) haukkunut. Kerroin vain, että AI ei sovellu köyhille eikä piheille mikä pitänee paikkansa? Henkilökohtaisesti, ei voisi vähempää kiinnostaa saako jostain jotain: "vieläpä 80% halvemmalla kuin AI-hotelleissa". Tiedän kyllä että saa, jos ei muuta niin salmonellan :P

        En myöskään väittänyt AI – hotellien olevan luksuksen huippuja. Ovatpahan vain yleensä sen verran tasokkaampia, että pahimmat häiriköt eivät niihin yleensä tule.


      • mikään kriteeri
        Ihmeiden ihme kirjoitti:

        Eihän tuossa, mitä kuvasit, ollut mitään mitä ei AI – hotellissa majoittuva voisi tehdä. Ellei sitten ole niin pihi, ettei malta hotellialueelta poistua, ettei vain menettäisi jo maksamaansa etua drinkin tai ruuan suhteen.

        Olen AI:stä huolimatta usein vuokrannut auton ja tehnyt sillä (ja joskus bussilla/taksilla, junalla, kävellenkin) pitkiäkin retkiä etukäteen suunnittelemiini kohteisiin ja toisaalta kierrellyt ihan vain spontaanisti. Lasten kanssa ei voi ajatella repputuristiksi heittäytymistä, eikä se oikein jaksa edes kiinnostaa…

        Perheen kanssa lomailu ja yhdessä olo on jo sinänsä ihan riittävä elämys, etten kaipaa mitään mitä en näin matkustaen kokisi.

        Köyhäksi en sinua (tai ketään muutakaan) haukkunut. Kerroin vain, että AI ei sovellu köyhille eikä piheille mikä pitänee paikkansa? Henkilökohtaisesti, ei voisi vähempää kiinnostaa saako jostain jotain: "vieläpä 80% halvemmalla kuin AI-hotelleissa". Tiedän kyllä että saa, jos ei muuta niin salmonellan :P

        En myöskään väittänyt AI – hotellien olevan luksuksen huippuja. Ovatpahan vain yleensä sen verran tasokkaampia, että pahimmat häiriköt eivät niihin yleensä tule.

        Luulin sinua sen verran fiksuksi, ettei tarvitse erikseen mainita siitä.
        Olen normaalijärkinen, taloudellinen ihminen, ei minua mitenkään haittaa, jos saan tuoreempaa ja herkullisempaa ruokaa edullisemmin.
        Ensimmäisen loman Bulgariassa olin vuosia sitten. Se oli ensimmäinen kosketus ja tutustuminen maahan.
        Sittemmin, mitä enemmän olen syönyt turistirysän ulkopuolla, sen terveempänä olen pysynyt.
        Tusristipaikkojen ruokahan on toisen luokan tavaraa, massoille tehtyä mössöä.

        "Repputirismia" en ole harrastanut, en osaa siitä mitään sanoa.

        Mielipiteesi on, että AI sovellu köyhille eikä piheille.
        Rahan kanssa sillä on tuskin mitään tekemistä.
        AI:n valitsee mielikukseton juntti.
        On rahaa tai ei.


      • Mastiika
        mikään kriteeri kirjoitti:

        Luulin sinua sen verran fiksuksi, ettei tarvitse erikseen mainita siitä.
        Olen normaalijärkinen, taloudellinen ihminen, ei minua mitenkään haittaa, jos saan tuoreempaa ja herkullisempaa ruokaa edullisemmin.
        Ensimmäisen loman Bulgariassa olin vuosia sitten. Se oli ensimmäinen kosketus ja tutustuminen maahan.
        Sittemmin, mitä enemmän olen syönyt turistirysän ulkopuolla, sen terveempänä olen pysynyt.
        Tusristipaikkojen ruokahan on toisen luokan tavaraa, massoille tehtyä mössöä.

        "Repputirismia" en ole harrastanut, en osaa siitä mitään sanoa.

        Mielipiteesi on, että AI sovellu köyhille eikä piheille.
        Rahan kanssa sillä on tuskin mitään tekemistä.
        AI:n valitsee mielikukseton juntti.
        On rahaa tai ei.

        tähän aiheseen liittyen. aina maha kuralla, mutta kun menimme SB:n ulkopuolelle, ei mitään vaivoja.
        Ihmettelimme asiaa ja juttelimme yhden baarimikon kanssa aiheesta, miksi vatsa on kipeä niin usein. Muuten olisi mukavaa.
        Heppu sanoi, menkää paikallisiin ruokapaikkoihin, saatte tuoretta ruokaa, SB ruoka on sekundaa, pahiten menee halpaan ne jotka syö triplahinnalla samassa hotellissa koko loman.
        Ne ei kerkii kuin apteekissa juosta ja vessassa, maha kuralla koko ajan.
        Heppu neuvoi ottamaan Mastikaa, anisviinaa ja se kyllä joskus auttoikin.


      • koko loman
        Ihmeiden ihme kirjoitti:

        Miten kummassa olet tullut siihen tulokseen, että AI – hotellissa majoittuva turisti ”ei halua mitään uutta nähdä” ja on ”tekemässä sitä samaa kuin kotona, syömässä ja juomassa”?

        Huomaa ettet todellakaan ole päässyt täyshoidosta nauttimaan.

        Olen ollut useamman kerran AI – hotellissa eri puolilla maailmaa koska:

        •   Ne ovat varsin huoleton vaihtoehto
        •   Ne ovat yleensä melko hyvätasoisia
        •   Niissä ei useimmiten joudu katselemaan häirikköturisteja, jotka helposti valitsevat halvemman vaihtoehdon
        •   Lasten kanssa on helppoa, kun saavat tarvitsemansa palvelut turvallisesti ja omatoimisesti ilman rahaa
        •   En itsekään viitsi kanniskella lompakkoa altaalla ja rannalla
        •   Usein palveluun kuuluvat myös muut vapaa-ajan aktiviteetit ratsastuksesta laitesukelluksen kokeiluun
        •   Matka on etukäteen helppo budjetoida, ei tule yllätyksiä

        Kukaan ei käske ketään jumittumaan hotelliin. Voi ihan hyvin tehdä retkiä ympäristöön (lähelle tai kauas), niin kuin muistakin hotelleista. Mitä sitten jos joku lounas tai illallinen jää väliin, tai tulee rahallakin ostettua juotavaa?

        AI ei selvästikään sovi köyhille, eikä piheille. Tasoa haluava saa kuitenkin niissä paljon mukavamman loman, mutta se toki maksaa vähän enemmän.

        vain muita samanlaisia juntteja, menee ilman muuta all-inclusiveen Bulgariassa.
        Hyvää lomaa kaikille !


      • riussa ollut
        koko loman kirjoitti:

        vain muita samanlaisia juntteja, menee ilman muuta all-inclusiveen Bulgariassa.
        Hyvää lomaa kaikille !

        pihejä sakuja suurin osa all-inclusive asiakkaat on, olin Riu:ssa ja näin oli.


      • Tuulipukuturisteille
        mikään kriteeri kirjoitti:

        Luulin sinua sen verran fiksuksi, ettei tarvitse erikseen mainita siitä.
        Olen normaalijärkinen, taloudellinen ihminen, ei minua mitenkään haittaa, jos saan tuoreempaa ja herkullisempaa ruokaa edullisemmin.
        Ensimmäisen loman Bulgariassa olin vuosia sitten. Se oli ensimmäinen kosketus ja tutustuminen maahan.
        Sittemmin, mitä enemmän olen syönyt turistirysän ulkopuolla, sen terveempänä olen pysynyt.
        Tusristipaikkojen ruokahan on toisen luokan tavaraa, massoille tehtyä mössöä.

        "Repputirismia" en ole harrastanut, en osaa siitä mitään sanoa.

        Mielipiteesi on, että AI sovellu köyhille eikä piheille.
        Rahan kanssa sillä on tuskin mitään tekemistä.
        AI:n valitsee mielikukseton juntti.
        On rahaa tai ei.

        Räkälöistä löytyy parhaat herkut ja viiden tähden hotelleista paskaa :D

        Todistit juuri olevasi köyhä... ja kateellinen!


      • vuosia
        Mastiika kirjoitti:

        tähän aiheseen liittyen. aina maha kuralla, mutta kun menimme SB:n ulkopuolelle, ei mitään vaivoja.
        Ihmettelimme asiaa ja juttelimme yhden baarimikon kanssa aiheesta, miksi vatsa on kipeä niin usein. Muuten olisi mukavaa.
        Heppu sanoi, menkää paikallisiin ruokapaikkoihin, saatte tuoretta ruokaa, SB ruoka on sekundaa, pahiten menee halpaan ne jotka syö triplahinnalla samassa hotellissa koko loman.
        Ne ei kerkii kuin apteekissa juosta ja vessassa, maha kuralla koko ajan.
        Heppu neuvoi ottamaan Mastikaa, anisviinaa ja se kyllä joskus auttoikin.

        Mullekin kertoi yks paikallinen, että jos syö samaa paskaa kun alkuasukkaat, niin menettää rahojensa lisäkisi terveytensä ja järkensä.

        Sen jälkeen mä oon kirjoitellut näille palstoille mitä sylki suuhun tuo.

        Ja sit mua harmittaa, että joillakin on rahaa elää ihan kunnon elämää :(


      • köyhiä
        koko loman kirjoitti:

        vain muita samanlaisia juntteja, menee ilman muuta all-inclusiveen Bulgariassa.
        Hyvää lomaa kaikille !

        p**kiaisia koko lomansa, niin menee halpaan kolmen tähden hotelliin.

        Hyvää lomaa luusereille :)


      • köyhiä
        riussa ollut kirjoitti:

        pihejä sakuja suurin osa all-inclusive asiakkaat on, olin Riu:ssa ja näin oli.

        juoppoja suomalaisia suurin osa halpahotellien asiakkaista on, olin itsekin räkäkännissä ja näin oli.


      • Ihmeiden ihme
        mikään kriteeri kirjoitti:

        Luulin sinua sen verran fiksuksi, ettei tarvitse erikseen mainita siitä.
        Olen normaalijärkinen, taloudellinen ihminen, ei minua mitenkään haittaa, jos saan tuoreempaa ja herkullisempaa ruokaa edullisemmin.
        Ensimmäisen loman Bulgariassa olin vuosia sitten. Se oli ensimmäinen kosketus ja tutustuminen maahan.
        Sittemmin, mitä enemmän olen syönyt turistirysän ulkopuolla, sen terveempänä olen pysynyt.
        Tusristipaikkojen ruokahan on toisen luokan tavaraa, massoille tehtyä mössöä.

        "Repputirismia" en ole harrastanut, en osaa siitä mitään sanoa.

        Mielipiteesi on, että AI sovellu köyhille eikä piheille.
        Rahan kanssa sillä on tuskin mitään tekemistä.
        AI:n valitsee mielikukseton juntti.
        On rahaa tai ei.

        Toisaalta väität, että "hinta ei ole minullekaan mikään kriteeri" ja juuri sitä ennen "vieläpä 80% halvemmalla kuin AI-hotelleissa". Koittaisit nyt päättää kuinka paljon raha sinulle merkitsee...

        Toisaalta johdonmukaisuus ei näytä olevan muutenkaan hyveesi.

        Nämä kutsumasi AI-turistirysät ovat maan yleistä tasoa huomattavasti tasokkaampi paikkoja, joihin tavallisella bulgaarilla ei ole rahaa. Eipä taida olla kaikilla suomalaisillakaan...

        Nyt kuitenkin annat ymmärtää, ettei niissä saisi tuoretta, monipuolista ja herkullista ruokaa. Oikein alleviivat tietämättömyyttäsi ja sitä, ettet ole koskaan niissä päässyt majoittumaan. Voin kertoa monien kokemusten perusteella, että saamani ruoka AI-hotellissa on ollut yleensä selvästi parempaa kuin paikallisten suosimissa ruokaloissa, tai edes kotona Suomessa.

        Väitteesi on ihan yhtä järkevä, kuin sanoisit, että Suomessa amigoista sun muista työmaaruokaloista saa parempaa sapuskaa, kuin keskustan tasokkaista ravintoloista A la carte -listoilta.

        Sitten vielä viitsit väittää, ettei rahalla ole mitään tekemistä hotellia valitessa. Jos sillä ei olisi mitään tekemistä sen kanssa, niin eikö lähes jokainen valitsisi mielummin tasokkaamman ja enemmän palveluita sisältävän hotellin, hyödyntäisi niitä sitten tai ei?

        Tavisten turistihotelleissa aamiainen sisältää yleensä kupin kahvia ja paahtoleivän tai sämpylän lisukkeineen, kun taas AI-hotellien tarjoilupöytiä on kymmenien metrie pituudelta ja lisäksi kokit paistavat tilauksesta munakkaita ja pannukakkuja yms.

        Sen verran olen itsekin, ikävä kyllä, nuoruudessani joutunut majoittumaan halpahotelleihin, että voin ihan vilpittömästi sanoa nähneeni niitä juntteja ja häiriköitä näissä paikoissa selvästi enemmän, kuin AI-hotelleissa.

        Mielikuvituksella tässä ei ole sen enempää tekemistä, kuin se, että vaatii sinulta todella isoa mielikuvitusta ja tietämättömyyttä kirjoitella tuollaista roskaa. Sinulla siis sitä näyttää olevan, ihan muillekin jakaa :)

        Jotain olet näemmä jäänyt pahasti paitsi, kun viitsit tänne tuollaista roskaa kirjoitella, hankkisit ressukka elämän ja olisit puuttumatta muiden lomavalintoihin, kun et niistä näytä mitään ymmärtävän.


      • oletko huomannut ???
        Ihmeiden ihme kirjoitti:

        Toisaalta väität, että "hinta ei ole minullekaan mikään kriteeri" ja juuri sitä ennen "vieläpä 80% halvemmalla kuin AI-hotelleissa". Koittaisit nyt päättää kuinka paljon raha sinulle merkitsee...

        Toisaalta johdonmukaisuus ei näytä olevan muutenkaan hyveesi.

        Nämä kutsumasi AI-turistirysät ovat maan yleistä tasoa huomattavasti tasokkaampi paikkoja, joihin tavallisella bulgaarilla ei ole rahaa. Eipä taida olla kaikilla suomalaisillakaan...

        Nyt kuitenkin annat ymmärtää, ettei niissä saisi tuoretta, monipuolista ja herkullista ruokaa. Oikein alleviivat tietämättömyyttäsi ja sitä, ettet ole koskaan niissä päässyt majoittumaan. Voin kertoa monien kokemusten perusteella, että saamani ruoka AI-hotellissa on ollut yleensä selvästi parempaa kuin paikallisten suosimissa ruokaloissa, tai edes kotona Suomessa.

        Väitteesi on ihan yhtä järkevä, kuin sanoisit, että Suomessa amigoista sun muista työmaaruokaloista saa parempaa sapuskaa, kuin keskustan tasokkaista ravintoloista A la carte -listoilta.

        Sitten vielä viitsit väittää, ettei rahalla ole mitään tekemistä hotellia valitessa. Jos sillä ei olisi mitään tekemistä sen kanssa, niin eikö lähes jokainen valitsisi mielummin tasokkaamman ja enemmän palveluita sisältävän hotellin, hyödyntäisi niitä sitten tai ei?

        Tavisten turistihotelleissa aamiainen sisältää yleensä kupin kahvia ja paahtoleivän tai sämpylän lisukkeineen, kun taas AI-hotellien tarjoilupöytiä on kymmenien metrie pituudelta ja lisäksi kokit paistavat tilauksesta munakkaita ja pannukakkuja yms.

        Sen verran olen itsekin, ikävä kyllä, nuoruudessani joutunut majoittumaan halpahotelleihin, että voin ihan vilpittömästi sanoa nähneeni niitä juntteja ja häiriköitä näissä paikoissa selvästi enemmän, kuin AI-hotelleissa.

        Mielikuvituksella tässä ei ole sen enempää tekemistä, kuin se, että vaatii sinulta todella isoa mielikuvitusta ja tietämättömyyttä kirjoitella tuollaista roskaa. Sinulla siis sitä näyttää olevan, ihan muillekin jakaa :)

        Jotain olet näemmä jäänyt pahasti paitsi, kun viitsit tänne tuollaista roskaa kirjoitella, hankkisit ressukka elämän ja olisit puuttumatta muiden lomavalintoihin, kun et niistä näytä mitään ymmärtävän.

        koeta erottaa kirjoittajat toisistaan !


      • hahaaa!
        riussa ollut kirjoitti:

        pihejä sakuja suurin osa all-inclusive asiakkaat on, olin Riu:ssa ja näin oli.

        "pihejä sakuja suurin osa all-inclusive asiakkaat on, olin Riu:ssa ja näin oli."

        Kerrohan, mikä tuo mainitsemasi RIU sitten on. Sinulla ei näköjään ole aavistustakaan siitä, mistä puhut.


      • Ihmeiden ihme
        oletko huomannut ??? kirjoitti:

        koeta erottaa kirjoittajat toisistaan !

        ”koeta erottaa kirjoittajat toisistaan”, kovin on vaikea sinuakaan muista erottaa, kun et osaa käyttää johdonmukaisesti edes samaa nimimerkkiä, puhumattakaan muusta johdonmukaisuudesta.

        Kommenttisi kuvastaa hyvin tämän käydyn keskustelun tasoa, minun puolestani voitte jatkaa tätä vaikka kansankuppilan nurkkapöydässä kaltaistanne seurassa ja samalla kuvitella elämystänne paremmaksi, kuin mitä rahalla voi saada…


      • hotellissa olen ollut
        köyhiä kirjoitti:

        p**kiaisia koko lomansa, niin menee halpaan kolmen tähden hotelliin.

        Hyvää lomaa luusereille :)

        Ne oli ihan hyviä ja siistejä ja hyvät aamiaiset. Ei niin kovin halpojakaan, valitettavasti...
        En ole luuseri, enkä köyhä, enkä nähnyt p**kiaisiakaan enkä remuporukkaa.
        Mitä iloa tuollaisesta aiheettomasta mollaamisesta saat ?


      • ei niitä voi
        Ihmeiden ihme kirjoitti:

        ”koeta erottaa kirjoittajat toisistaan”, kovin on vaikea sinuakaan muista erottaa, kun et osaa käyttää johdonmukaisesti edes samaa nimimerkkiä, puhumattakaan muusta johdonmukaisuudesta.

        Kommenttisi kuvastaa hyvin tämän käydyn keskustelun tasoa, minun puolestani voitte jatkaa tätä vaikka kansankuppilan nurkkapöydässä kaltaistanne seurassa ja samalla kuvitella elämystänne paremmaksi, kuin mitä rahalla voi saada…

        rahalla ostaa.


      • Ihmeiden ihme
        ei niitä voi kirjoitti:

        rahalla ostaa.

        Jo aiemmin tässä ketjussa kirjoitin:

        "Perheen kanssa lomailu ja yhdessä olo on jo sinänsä ihan riittävä elämys, etten kaipaa mitään mitä en näin matkustaen kokisi."

        Nokkelampi olisi jo tuostakin pystynyt päättelemään, etten väitä elämyksiä pelkästään kauppatavaraksi. Mutta toisaalta koko tätä elämysteollisuutta (mukaan lukien turismi) ei toki olisi jos rahalla ei elämyksiä voisi stimuloida tai parantaa.

        Jos kaikki elämykset syntyisivät pelkästään pään sisässä, eikä niitä voisi kaupallisesti parannella, niin helpointa ja halvinta olisi lomailla omassa vaatekomerossa. Sulkisi vain oven ja valot ja antaisi elämysten tulla ja mennä.

        En väitä, ettei tämäkin olisi ihan mahdollista, mutta sairaanhoitojärjestelmämme tarjoa näissä tapauksissa myös vaihtoehtoisena hoitona lääkkeitä ja terapiaa.


      • vastine
        hotellissa olen ollut kirjoitti:

        Ne oli ihan hyviä ja siistejä ja hyvät aamiaiset. Ei niin kovin halpojakaan, valitettavasti...
        En ole luuseri, enkä köyhä, enkä nähnyt p**kiaisiakaan enkä remuporukkaa.
        Mitä iloa tuollaisesta aiheettomasta mollaamisesta saat ?

        Tuohon aiempaan AI- mollaukseen, kuin niinkään vajaahoitoisten hotellien arvostelua.

        Ainakin itse tulkitsin sen lähinnä ironiaksi.


      • Leva58
        Japaduu kirjoitti:

        kertoo,,,,,,,,,,,

        Ettei nyt mennyt levat ja eurot sekaisin.
        50 egeee on 100 levaa eli kuulostaa aika hurjalta hinnalta. Samalla rahalla (siis 100 levaa) söimme Albenassa 3 salaattia, 3 isoa liharuokaa, 2 olutta, viiniä ja limsaa. Siksi voin yhtyä tuohon epäilyyn että Sinua on todella viilattu linssiin.


      • A - P
        vastine kirjoitti:

        Tuohon aiempaan AI- mollaukseen, kuin niinkään vajaahoitoisten hotellien arvostelua.

        Ainakin itse tulkitsin sen lähinnä ironiaksi.

        ajan täälläkin puhutaan että All-inclusive olisi kallista mutta eihän se sitä ole. Olimme edelliskesänä Riu Evrika-hotellissa joka on melko hyvätasoinen hotelli, eikä se maksanut kuin korkeintaan 100 € enemmän kuin vastaavan tason hotelli ilman inclusivea. Eihän tuolla Bulgariassakaan niin halpaa ole että tuolla n.100:lla eurolla viikkoa söisi ja joisi.
        Kokonaan toinen juttu on se, että inclusive sitoo hiukan liikaa hotelliin ja niinpä en itsekään sellaista valitsisi mikäli lapsia ei olisi mukana, silloin se on todella kätevä ja sopii juuri lomaan josta ei muuta hae kuin oleilua ja hyvää ruokaa ja juomaa. Niin kutsutut kulttuurilomat ovat sitten asia erikseen, sellaisiakin on tullut vietettyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe