Moro!
Onko kellään tietoa moisesta suksimerkistä.
Morotto, käsittääkseni Italialainen valmistaja.
Mihin käyttötarkoitukseen,siis olosuhteisiin jne. tarkemmin ottaen valmistajan sukset on ajateltu?
MOROTTO
2
1864
Vastaukset
- Saalbachi
Perussuksia tellukäyttöön tekivät joskus männä vuosina ainakin. Ämpärimuovipohjia taisvat olla, eli vaikeita voidella. Halvimpia suksia markkinoilla. En maksaisi kyllä muutamaa euroa enempää.
- Papparainen 75 v.
Toistakymmentä vuotta sitten satuin löytämään Morotto sukset Myyrmannissa sijaitsevasta urheiluväline liikkeestä. Kun olisin halunnut hankkia myöhemmin samanlaiset sukset vaimolleni, niin liikettä ei enää ollut.
Parhaat sukset mitä minulla on koskaan ollut ja olen niillä paljon hiihtänyt niin etelässä kuin Lapissa. Hyvät voidella, sopivan notkeat niin, että suksen keskikohta painuu ponnistaessa latuun eikä suksi näin ollen pääse lipsumaan, jos vain voide on sopiva. Ja luisto-osassa on ainakin minulle riittänyt peruskäsittely ja sen jälkeen keliin sopiva parafiini.
Jospa jostainpäin Suomea löytyisi Morotto-kauppa niin heti hakisin sellaiset myös vaimolleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117161Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594737- 954721
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493869- 513798
- 2163762
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263343- 512721
- 372614
- 382299