Sperman nieleminen??

Tytsy87

Miten on nielettekö jätkän spegut vai sulkäisettekö pois? Miltä se maistuu?

36

33396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanni

Mä nielen kaiken.. joittenkin sperma maistuu pahalle, mutta yleensä se on ihan hyvää.. =)

• mä vaan

aika helvetin pahaa...nielen kuitenki yleensä.,.riippuu vähän.....

• 11cm

nieletkö aina spermat!!miksi kaikki naiset ei ole niinkun sinä!!se on hienoa suihkuttaa suuhun!!

• Jijy
        11cm kirjoitti:

nieletkö aina spermat!!miksi kaikki naiset ei ole niinkun sinä!!se on hienoa suihkuttaa suuhun!!

Voihan sitä "suihkuttaa suuhun" ihan ilman mitään nielemisiäkin.. Henk.koht ei houkuta, joten puolihuomaamatta käyn sylkäisemässä lastin pois. Eipä ole poikaystäväkään juuri valitellut, mitenkäs se hänen nautintoon toisaalta vaikuttaakaan, nielenkö vai en.

• no jaa
        mä vaan kirjoitti:

aika helvetin pahaa...nielen kuitenki yleensä.,.riippuu vähän.....

Samaa mieltä! pahaa on.. nielen silti ja teen sen vielä vapaaehtoisesti, ihmettelempä vain että miksi.. no jaa, poikaystävä tykkää ja se tekee hommasta siistimpää :) Ei se maku kauaa kestä, limua päälle! heh :D aijon niellä jatkossakin..

• Jätkä

Suurin osa spermasta on sokeria, ja jos meinaat niellä sitä niin tee se mahdollisimman nopeasti. Älä jää pitämämään sitä suussa, silloin se alkaa yököttää ja tulee oksennusrefleksi, vaan heitä pää taaksepäin ja samalla sperma kurkkuun päin mahdollisimman pian.

• jaajaa

mä en nykysen jätkäni kaa niele.. en voi ees antaa laueta suuhun, koska sperman hajukin oksettaa.. entisten jätkien kanssa kyllä pystyin.. oonkohan mä muuttunu "kiltimmäks" vai voiko tosissaankin olla niin, että erot sperman mauissa on jätkäkohtaista..

• Jätkä

Ne siis on yksilökohtaisia. Vaikuttaa mm. se miten puhtaana jätkäsi pitää terskansa, huhujen mukaan minkälaista ruokavaliota noudattaa jne.

• Anu

Mää ainakin nielen ja jopa maiskutellen kaikki sperman. Spermahan maistuu tosi hyvälle! Suositten sullekin. Muuten jätkätkin tykkää antaa suukkoja kun maistavat oman spermansa maun mun suukoiss. Mun nykynen jätkäkaveri haluu mun käyvän vieraissa ja haluu mun tulevan sen luo kun pilluni on täynnä spermaa ja sitte se nuolee mut tosi tarkkaan - se vasta on tosi kivaa.

• Jussi

niin panen sua aivan mielettömästi ja lopuksi laukeen suuhusi... ;) Saat niellä kaiken!

[email protected]

• Nami

Jääks´toi homma tuohon nuolemiseen. Tykkäät naitattaa ittes toisilla ja poikaystäväs hoitaa loput......=)

• Anonyymi
        Jussi kirjoitti:

niin panen sua aivan mielettömästi ja lopuksi laukeen suuhusi... ;) Saat niellä kaiken!

[email protected]

Joo millon mäkin voin joskus niellä 🤤🤤🤤

• Anonyymi
        Jussi kirjoitti:

[email protected]

Joo🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo millon mäkin voin joskus niellä 🤤🤤🤤

Niin mäkin voin joskus niellä🤤🤤

• Poika85

Kyllä mä yleensä nielen ne... Siinä vaiheessa ku kaveri tulee ni siin ei enää kelata et "nielenkö vai en?"... Se on vaa otettava suuhun! Ja kyllä se ihan hyvälle maistuu ;) Ainaki vanhojen miesten mällit... Vanhoilla miehillä mällit on hyvin kypsyny aromikasseissa :) Vaik joskus niissä tulee mukana jotai mustia klönttejä...

• kokenut

maistuu sienikeitolle, lämpimälle semmoselle!
      Ei mitenkään erityisen vastenmielistä, tosin jälkeenpäin ajateltuna yököttää.. speku-pallerot.. ;)

• Näin On

Jep. Oman naisen suuhun ei saa tulle eikä se tietty nielekkään. HYGIEENIA PUHUU. Mutta sitten oon testaillut parin kaverin muijaa ja toinen ottaa hanakasti lastin suuhun mutta sylkee sen sitten ulos mutta tää toinen imee tosi hyvin ja nielee kaikki mitä tulee ulos.. Ei muuten jää yhtään teho tippaa kärkeen ;)

• thunderswords from Finland...

tule meidän luoksemme saat olla täällä rauhassa hoidetaan blowjob metsässä tai mökissä ja lupaamme olla helliä......me olemme fiksuja ja meillä on iso´t kullit joista tulee paljon ja pitkälle .......no miltä kuulostaa me voidaan myös ihan jutella mistä haluat tai kuunnella musaa ja tsiikata leffoja.Kerromme lisää privaatissa Suomi 24 chatissa sexbar......meillä on riittäväsy kokemusta muijista ja jos haluat vain blowjobbeja niin se kyllä onnistuu mutta? saat myös seksiä kerromme itsestämme chatissa.
      Saat ehkä siellä sähköpostiosoitteen jos keskustelu sujuu ja tottakai se menee hyvin olemme valmiit.

• thunderswords from Finland...

tule meidän luoksemme saat olla täällä rauhassa hoidetaan blowjob metsässä tai mökissä ja lupaamme olla helliä......me olemme fiksuja ja meillä on iso´t kullit joista tulee paljon ja pitkälle .......no miltä kuulostaa me voidaan myös ihan jutella mistä haluat tai kuunnella musaa ja tsiikata leffoja.Kerromme lisää privaatissa Suomi 24 chatissa sexbar......meillä on riittäväsy kokemusta muijista ja jos haluat vain blowjobbeja niin se kyllä onnistuu mutta? saat myös seksiä kerromme itsestämme chatissa.
      Saat ehkä siellä sähköpostiosoitteen jos keskustelu sujuu ja tottakai se menee hyvin olemme valmiit.

• niin

Mikä se olikaan kysymys.Ai niin juu sperman nieleminen.Niin tota kyyllä se tota jos vaan niinku

• niin

Mikä se olikaan kysymys.Ai niin juu sperman nieleminen.Niin tota kyyllä se tota jos vaan niinku

• minnu

nielen aina,pääsee paljon vähemmällä "sotkulla"..jos nielee äkkiä ei kerkee maistaan,mut eipä tuo mitään herkkua oo..

• nielijä

joo mä nielen myös kantsii aika nopeeta koska muuten alkaa maistuu pahalta (mun poikakaverilta lentää ainakin litra sitä mällii nam ku maistuu hyvältä

• Anonyymi

🤤🤤

• kyrvännuolija

Maistuu ihan paskalle...

• lollipos

Nielen, ei maisty hyvälle, eikä pahalle, ei oo tullu klimppistä vielä vastaann..

• Anonyymi

Maistuupas hyvälle ja makealle kans!

• Anonyymi

Mä kans nielen kaiken ja olen transukupuolinen nainen ja seurustelen toisen transukupuolisen naisen kans joka antaa minun imee kullia ja antaa mulle kaiken lastin suuhuni ja myös sisääni kullin imemisen panon jälkeen takamukseeni :3

• Anonyymi

En niele enkä ota sitä edes suuhun, päälleni saa laueta kyllä.
      Annan kyllä mielelläni poikaystävälleni käsi- ja suuhoitoa, mutta siinä vaiheessa, kun huomaan poikakaverin orkun olevan tulossa, niin runkkaan vain häntä niin kauan, että häneltä tulee ja sperma lentää sitten minne lentää. Kasvoilleni, rinnoille tai mihin nyt millekin.
      Kiihotun kyllä siitä, kun näen hänen laukeavan. Juuri se munan jäykistyminen kivikovaksi joksikin aikaa juuri ennen siemensyöksyä ja sitten se nytkähteleminen, kun spermaroiskeet alkavat lentämään.

• Anonyymi

Nyt vasta oon alkanut nielemään ja tykkään paljon. Meillä tapana seksiä harrastaessa, että just ennen kuin mieheni on laukeamassa, niin otan kullin äkkiä suuhuni ja viimeistelen homman. Musta tosi kiihottavaa ja teen sen mielelläni. Harmittaa ihan ettei oo aikasemmin tullut tehtyä näin, vaikka toki pillun sisälle laukeaminen on kans ihan ihanaa ja otan mielelläni lastit myös sinne.

• Anonyymi

Riippuu vähän.. Usein nielen kyllä ihan sen vuoksi, että on aika sotkuista valuttaa se suupielistä ulos tai sitten että juokset melki heti vessaan räkimään niitä pois, kun pitäisi vielä olla poikakaveria paijaamassa.
      Ja ei se nyt ongelmia tuota, vaikkei nyt mitään erityisempää herkkua olekaan. Ja onhan sperma kuulemma todella proteiini-/energiapitoista tavaraa, jos kuulemani pitää paikkansa.
      Tietty jos poikakaveri haluaa tai haluan itse yllättää hänet sotkemalla itseni spermaan, niin sitten annan sen valua suusta ulos. Tai annan poikakaverin ejakuloida päälleni.
      Tykkään kyllä katsella hänen orkkuaan, jotenkin kiehtoo ja kiihottaa, kuinka hänen penis ensiksi jäykistyy kivikovan liikkumattomaksi ja sitten alkaa nytkähtelemään ja spermaa alkaa ryöpsähtelemään sen päästä ulos. Aika ihkua..:)

• Anonyymi

En ole ikinä ottanut spermaa edes suuhuni, vaikka annan kyllä suuseksiä muuten ihan mielelläni jätkälle.
      Siinä vaiheessa, kun huomaa, että jätkä on lähellä laukeamista, lopetan kullin imemisen ja runkkaan loppuajan siihen asti, että jätkällä tulee spermat ulos.
      Pidän tuosta tuolla tavalla enemmän ja kyllähän jätkä nyt saa sen haluamansa kuitenkin, eli orkun suu- ja käsihoidolla.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mun tyttöystävä tekee samoin.
        Runkkaa mua kyllä hyvin ja taitavasti, joten mielellään annan runkata mua, nautin jo siitä itsessään hitosti.
        Mutta siinä samalla välillä imeekin mun kaluani, mutta ei tosiaan niin pitkälle/kauaa, että alkaisin saamaan orkkua suuhoidon vuoksi.
        Tykkäisin kyllä, jos imisi mua niin kauan, että siemensyöksy alkaisi sen takia, mutta hyvä noinkin.

• Anonyymi

Tyttöystävä ottaa viikottain suuhun mutta ei niele, kahdesti vain niellyt minulta.
      Tykkää pitkään imeä ja saan antaa ohjeita millä tavalla, välillä kiusallaan siirtyy suutelemaan minua ja taas alas.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe