Mulla on Fedora 8 asennettuna mutta nyt pitäisi saada nvidian ajuri asennettua.
Olen yrittänyt etsiä ohjetta miten saisin livnan pakettilähteet lisättyä niin että voin asentaa nvidian ajurin Sovellukset/Lisää/Poista ohjelmistoja sovelluksella.
Tää on 32 bittinen normaali versio Fedorasta, näytönohjari on Asus 8800 GTS 640 Mb.
Fedora on mulle uusi tuttavuus siksi vähän tökkii nää perusjutut, ohjeet on vähän sekavia koska niissä on sekasin vanhaa ja uutta versiota tai ainakin sille tuntuu.
Jaksaisko joku ystävällisesti vääntää selkeän ohjeen miten saan livnan pakettilähteet käyttöön, sieltä ilmeisesti saa nvidian ajurin ellen ole väärin ymmärtänyt.
Olisko 64 bittinen sopivampi mun koneeseen prossu on Intell Q6600 CORE2QUAD 2.4GHz, Asus P5K, 8800GTS, kiintolevyt ja dvd-asema sata-liitännällä wlan käytössä?
Helppiä
3
446
Vastaukset
- fedoran käyttäjä
http://www.mjmwired.net/resources/mjm-fedora-f8.html
Sieltä löytyy ohje moneen muuhunkin ongelmaan. - fedora8
Jos sinulla on monesta paikasta paketti päivitys paketit ei välttämättä päivity, koska niissä on eroja.
Mulle jäi roikkumaan päivittämättömiä ja joka kerta kun päivitin päivitys teki virheilmoituksen.
Lue näitä vanhoja juttuja fedorasta, siellä jossain oli kerrottu miten voit lisätä tai poistaa paketteja. - www.livna.org
Kovin paljon ei tarvitse etsiskellä, jos hakeudut sivuille: http://www.livna.org ja luet ohjeet.
yummilla (tai yumex) asennetaan tarvittavat lisäpaketit.
Omalla vastuulla käytetään sitten epävirallisia repoja.
http://rpm.livna.org/rlowiki/
Ja Livnasta saatavat paketit:
http://livna-dl.reloumirrors.net/fedora/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531