Ystäväiseni, Miki

sofia

Sä olet istunut tuhansia ja taas tuhansia kertoja mun sohvalla, mutta nyt jokin on muuttunut. Meidän välimme ei ole enää sellaiset kun ne joskus olivat, me emme ole enää niinkuin veli ja sisar. Mä olen tuntenut sut niin kauan, että mä tiedän sun tuntevan samon ku mä tunnen sua kohtaan.
Mä makaan sun sylissä, kun me katsotaan jotain tyhmää leffaa, johon mä en voi keskittyä. Mä en ajattele mitään muuta kuin sun käsiä jotka vaeltaa mun vartalolla, etkä sä edes huomaan sitä, että sä hivelet mun kylkiä.
Kylmätväreet kulkee mun vartalon läpi ja sä huomaat sen.
- mikä on?
Mä pudistan päätäni ja vaihadan asentoa.
Sun lämmin käsi siirtyy mun kaulaan. Se kutittaa. Sä kosketat mun huulia ja nyt mä tiedän, että säkin haluat mua. Mutta se on väärin. Me ollaan ystäviä enkä mä halua pilata sitä tälläsellä sekoilulla. Niimpä mä nousen ylös sun sylistäs ja suunnistan keittiöön. Mä kuulen, että sä suljet televison ja tulet mun perässä.
- Mä oon pahoillani tosta äskestä, sä sanot ja otat askeleen mua lähemmäs.
- Mä en vaan voi tälle mitään. Sä siirrät kätesi mun lanteille ja mä suljen silmäni. Sun kätes jatkaa tutukimusmatkaa mun vartalolla. Mä tunnen sun hengityksen mun iholla, kaulalla. Sun äänesi mun korvassa kutittaa. Kun sä laitat kätesi mun paidan sisään mä en voi enää vastustaa. Mä aukasen sun neulepaidan ja se putoaa lattialle. Sä katsot muhun ja hymyilet. Sun kiihkeät vihreät silmät ja pörröiset vaaleat hiukset saa mut haluamaan sua vielä enemmän. Mä aukaisen sun vyön ja farkkujesi napin. Sun boksereiden reuna näkyy hiukan. mä nostan sun T- paidan sun pääsi yli ja näen treenatun ylävartalosi, pelaathan sä lätkää.
Mä tunnustelen sun kovia vatsalihaksia, sä olet juuri sopivasti ruskettunut. Sä katsot hymyssä suin kuinka mä ihastelen sun vartaloa. Sun kädet pujottaa taitavasti mun paidan pois. Sä hivelet mun vatsaa ja pudotat mun farkut alas. Sä lasket mut keittiön matolle ja suutelet mun kaulaa. Sun huulet siirtyy alemmas ja sun kieles piirtää kuvoita mun rintojen päälle. Mun rintaliivit aukeaa ja sä pääsetsuutelemaan mun rintoja. Mä kosketan sun käsivarsia, jota on kovan treenin jälkeen aivan ihanat. Sä pujotat mun stringit jalasta ja hivelet mun reisiä. Sun kieles jatkaa taitavaa työskentelyä mun herkimmässäni ja mä liikahdan vikisten.
- Miki, mä kuiskaan.
Sä katsot mua ja mä kosketan sun hiuksia, jonka jälkeen mä suutelen sua. Siinä suudelmassa ei ole mitään muuta kuin himoa. Me rakastetaan toisiamme läpi yön.

0

3033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
        Maailman menoa
        6
        2449
      2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
        Maailman menoa
        65
        2258
      3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
        Ikävä
        200
        1276
      4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
        Ikävä
        71
        1088
      5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
        Ikävä
        107
        1071
      6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
        Maailman menoa
        214
        909
      7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        211
        899
      8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
        Suomussalmi
        10
        827
      9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
        Ikävä
        47
        769
      10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
        Suhteen aloittaminen
        49
        741
      Aihe