Ystäväiseni, Miki

sofia

Sä olet istunut tuhansia ja taas tuhansia kertoja mun sohvalla, mutta nyt jokin on muuttunut. Meidän välimme ei ole enää sellaiset kun ne joskus olivat, me emme ole enää niinkuin veli ja sisar. Mä olen tuntenut sut niin kauan, että mä tiedän sun tuntevan samon ku mä tunnen sua kohtaan.
Mä makaan sun sylissä, kun me katsotaan jotain tyhmää leffaa, johon mä en voi keskittyä. Mä en ajattele mitään muuta kuin sun käsiä jotka vaeltaa mun vartalolla, etkä sä edes huomaan sitä, että sä hivelet mun kylkiä.
Kylmätväreet kulkee mun vartalon läpi ja sä huomaat sen.
- mikä on?
Mä pudistan päätäni ja vaihadan asentoa.
Sun lämmin käsi siirtyy mun kaulaan. Se kutittaa. Sä kosketat mun huulia ja nyt mä tiedän, että säkin haluat mua. Mutta se on väärin. Me ollaan ystäviä enkä mä halua pilata sitä tälläsellä sekoilulla. Niimpä mä nousen ylös sun sylistäs ja suunnistan keittiöön. Mä kuulen, että sä suljet televison ja tulet mun perässä.
- Mä oon pahoillani tosta äskestä, sä sanot ja otat askeleen mua lähemmäs.
- Mä en vaan voi tälle mitään. Sä siirrät kätesi mun lanteille ja mä suljen silmäni. Sun kätes jatkaa tutukimusmatkaa mun vartalolla. Mä tunnen sun hengityksen mun iholla, kaulalla. Sun äänesi mun korvassa kutittaa. Kun sä laitat kätesi mun paidan sisään mä en voi enää vastustaa. Mä aukasen sun neulepaidan ja se putoaa lattialle. Sä katsot muhun ja hymyilet. Sun kiihkeät vihreät silmät ja pörröiset vaaleat hiukset saa mut haluamaan sua vielä enemmän. Mä aukaisen sun vyön ja farkkujesi napin. Sun boksereiden reuna näkyy hiukan. mä nostan sun T- paidan sun pääsi yli ja näen treenatun ylävartalosi, pelaathan sä lätkää.
Mä tunnustelen sun kovia vatsalihaksia, sä olet juuri sopivasti ruskettunut. Sä katsot hymyssä suin kuinka mä ihastelen sun vartaloa. Sun kädet pujottaa taitavasti mun paidan pois. Sä hivelet mun vatsaa ja pudotat mun farkut alas. Sä lasket mut keittiön matolle ja suutelet mun kaulaa. Sun huulet siirtyy alemmas ja sun kieles piirtää kuvoita mun rintojen päälle. Mun rintaliivit aukeaa ja sä pääsetsuutelemaan mun rintoja. Mä kosketan sun käsivarsia, jota on kovan treenin jälkeen aivan ihanat. Sä pujotat mun stringit jalasta ja hivelet mun reisiä. Sun kieles jatkaa taitavaa työskentelyä mun herkimmässäni ja mä liikahdan vikisten.
- Miki, mä kuiskaan.
Sä katsot mua ja mä kosketan sun hiuksia, jonka jälkeen mä suutelen sua. Siinä suudelmassa ei ole mitään muuta kuin himoa. Me rakastetaan toisiamme läpi yön.

0

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        63
        2013
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        55
        1731
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        59
        1634
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1557
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1535
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1455
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1326
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1291
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1183
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1158
      Aihe