Ystäväiseni, Miki

sofia

Sä olet istunut tuhansia ja taas tuhansia kertoja mun sohvalla, mutta nyt jokin on muuttunut. Meidän välimme ei ole enää sellaiset kun ne joskus olivat, me emme ole enää niinkuin veli ja sisar. Mä olen tuntenut sut niin kauan, että mä tiedän sun tuntevan samon ku mä tunnen sua kohtaan.
Mä makaan sun sylissä, kun me katsotaan jotain tyhmää leffaa, johon mä en voi keskittyä. Mä en ajattele mitään muuta kuin sun käsiä jotka vaeltaa mun vartalolla, etkä sä edes huomaan sitä, että sä hivelet mun kylkiä.
Kylmätväreet kulkee mun vartalon läpi ja sä huomaat sen.
- mikä on?
Mä pudistan päätäni ja vaihadan asentoa.
Sun lämmin käsi siirtyy mun kaulaan. Se kutittaa. Sä kosketat mun huulia ja nyt mä tiedän, että säkin haluat mua. Mutta se on väärin. Me ollaan ystäviä enkä mä halua pilata sitä tälläsellä sekoilulla. Niimpä mä nousen ylös sun sylistäs ja suunnistan keittiöön. Mä kuulen, että sä suljet televison ja tulet mun perässä.
- Mä oon pahoillani tosta äskestä, sä sanot ja otat askeleen mua lähemmäs.
- Mä en vaan voi tälle mitään. Sä siirrät kätesi mun lanteille ja mä suljen silmäni. Sun kätes jatkaa tutukimusmatkaa mun vartalolla. Mä tunnen sun hengityksen mun iholla, kaulalla. Sun äänesi mun korvassa kutittaa. Kun sä laitat kätesi mun paidan sisään mä en voi enää vastustaa. Mä aukasen sun neulepaidan ja se putoaa lattialle. Sä katsot muhun ja hymyilet. Sun kiihkeät vihreät silmät ja pörröiset vaaleat hiukset saa mut haluamaan sua vielä enemmän. Mä aukaisen sun vyön ja farkkujesi napin. Sun boksereiden reuna näkyy hiukan. mä nostan sun T- paidan sun pääsi yli ja näen treenatun ylävartalosi, pelaathan sä lätkää.
Mä tunnustelen sun kovia vatsalihaksia, sä olet juuri sopivasti ruskettunut. Sä katsot hymyssä suin kuinka mä ihastelen sun vartaloa. Sun kädet pujottaa taitavasti mun paidan pois. Sä hivelet mun vatsaa ja pudotat mun farkut alas. Sä lasket mut keittiön matolle ja suutelet mun kaulaa. Sun huulet siirtyy alemmas ja sun kieles piirtää kuvoita mun rintojen päälle. Mun rintaliivit aukeaa ja sä pääsetsuutelemaan mun rintoja. Mä kosketan sun käsivarsia, jota on kovan treenin jälkeen aivan ihanat. Sä pujotat mun stringit jalasta ja hivelet mun reisiä. Sun kieles jatkaa taitavaa työskentelyä mun herkimmässäni ja mä liikahdan vikisten.
- Miki, mä kuiskaan.
Sä katsot mua ja mä kosketan sun hiuksia, jonka jälkeen mä suutelen sua. Siinä suudelmassa ei ole mitään muuta kuin himoa. Me rakastetaan toisiamme läpi yön.

0

3082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
        Maailman menoa
        92
        2127
      2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
        Maailman menoa
        33
        2070
      3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
        Maataloustuki
        50
        1835
      4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
        Maailman menoa
        75
        1360
      5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
        Ikävä
        86
        1251
      6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
        Kaste
        219
        1141
      7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
        Haapavesi
        31
        1050
      8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
        Ikävä
        56
        1003
      9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
        Ikävä
        67
        936
      10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
        Luterilaisuus
        282
        895
      Aihe