Hei!
Osaisiko joku sanoa nimeltä kenneleitä, missä asustelisi merle- tai brindle- värityksen omaavia mäykkyjä? Näin n.kuukausi sitten Apula- palstalla myynti-ilmoituksen merle-kuvioisesta kääpiömäykystä, mutta nyt ilmoitus on jo poissa uudempien tieltä, enkä kuollaksenikaan muista mistä kennelistä oli kyse.
Kiitos tuhannesti vastaajille!
Merle/Brindle- värit
mäyriksellä
5
3725
Vastaukset 5
- Karamelli
Näitä ihania värejä löytynee Oxeneyes kennelistä
käyppä kurkkaamassa kennelin sivuilla :) - brindle
Laikullisia ja Brindleä LKK kasvattaa Wheel's kennel :D
- :-)
Kiitos kovasti molemmille! Suloisia mäykky-söpöläisiä molemmissa kenneleissä! :)
- Merlevillitys
Hienoa hienoa.. Itse mäykyn hankintaa ajattelen ja juuri tuohon merle väritykseen tykästynyt täysin. Kiitoksia kennel linkeistä kiittelen minä :)
- minä vaan
tällä hetkellä 6viikkoisia mustalaikullisia lyhyt karvaisia kääpiömäyräkoiran pentuja on längelmäki siis paikka kunta.puh 040-8566079.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591