NÄYTÖNOHJAIN

b---

Heips kaikki! Näytönohjaimen päivittämisessä tarvitsisin apua ja toivon että joku voisi opastaa.. Simsin peluusta ei tule mitään kun on niin paljon ongelmia tämän näytön kanssa...
Eli mulla on nyt tuo Radeon 9000 ja koneeni on Windows XP...
http://ati.amd.com/support/driver.html

9

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä on siis näytönohjaimen AJURI joka sun pitää ladata ja sanotko vielä sen tarkan nimen sun näytönohjaimesta vai onko se pelkkä Radeon 9000?


      • b---

        Radeon 9000 Family tuolla lukee..
        Auttaako pelkästään nämä ajurit vikoihin joita tuossa pelissä tulee (esim. simit ei kunnolla näy)? vai pitääkö itse näytönohjain uusia?


      • ...
        b--- kirjoitti:

        Radeon 9000 Family tuolla lukee..
        Auttaako pelkästään nämä ajurit vikoihin joita tuossa pelissä tulee (esim. simit ei kunnolla näy)? vai pitääkö itse näytönohjain uusia?

        tolla sun näyttiksellä ei tee enää mitään!! vaihtoon siis. ja konekin on luultavasti jo niin vanha ettei muutakun se vaihtoon kanssa.


      • b---
        ... kirjoitti:

        tolla sun näyttiksellä ei tee enää mitään!! vaihtoon siis. ja konekin on luultavasti jo niin vanha ettei muutakun se vaihtoon kanssa.

        Valitettavasti mulla on melko pakko tällä koneella mennä eteenkinpäin, koska vielä hyvin toimii ja en ole maailman rikkaimpia ihmisiä, joten ehkä yrittäisin mieluummin uutta näytönohjainta/ajuria/mikä sitten lieneekin, hommailla tähän kuin heti koko konetta mennä uusimaan.. O_o


      • LOLLO
        b--- kirjoitti:

        Valitettavasti mulla on melko pakko tällä koneella mennä eteenkinpäin, koska vielä hyvin toimii ja en ole maailman rikkaimpia ihmisiä, joten ehkä yrittäisin mieluummin uutta näytönohjainta/ajuria/mikä sitten lieneekin, hommailla tähän kuin heti koko konetta mennä uusimaan.. O_o

        http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeon-prer300-xp.html
        tuon lataat.
        "tietokone-experteille" tiedoksi ei sitä koko konetta tarvi uusia jos pelkkä näytönohjain on huono. näyttiksen vaihto riittää.


      • sdfsdfdgs

    • safafdf

      tuo ei liity simssiin mitenkään.

      • Jos sims 2 pelaa liian huonolla näytön ohjaimella niin se pätkii paljon ja muuta! Kun minulla oli peruspeli, Vuodenajat, lemikkielämää ja matkoilla ja huono näytönohjain niin seinät vilkkuivat punaisina ja maasto violettina! Nyt kuitenkin olen saanut paremman ja mikään ei vilku. Mutta kuitenkin se liittyy vähän...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe