Voisko joku jolla on lego mindstorms NXT kertoo sen hyvät ja huonot puolet. Voiko sitä ohjata millävaan kännykällä jossa on bluethoot. Entäs jos rakentaa oman mallin nii onko sitä vaikeeta ohjelmoida just siihen omaan rakennelmaan toimivaks? Haluaisin lisätietoa joltain jolla on kokemusta aiheesta koska olen itsekkin ostamassa NXT:tä...........ehkä.
Lego mindstorms NXT
Alu93
1
887
Vastaukset
- Legomindstormin
...nimittäin itse mietin tällä hetkellä, ostaisinko nuorten miesten käyttöön/opeteltavaksi sellaisen.
Kerroppa nyt kokemuksiasi, jos päädyit ostamaan sen.
Muutkin lukijat, kertokaa ihmeessä minkä ikäiset siitä jotain ymmärtää ja plussat kuin miinuksetkin.
Kiitos etukäteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522495- 1102215
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265