Olin viikonloppuna ensimmäistä kertaa elämässäni liikenneonnettomuudessa, kun jäin auton alle. Sitä tunnetta ei voi oikein ymmärtää kukaan muu, kun he jotka ovat kokeneet saman. Nyt tiedän että jos auto osuu vähän pienemmässäkin vauhdisssa, niin se todella sattuu ja lentää ilmassa monta metriä.
Ei kannata luulla että heijastin riittää. Itselläni oli heijastimet kengissä, lahkeissa, takissa ja hihassa sekä valkoinen puku! Ei myöskään kannata luulla että jos auto on pysähtynyt tai hidastaa, että kuljettaja on huomannut eikä kaasuta päälle. Nyt sattuu kamalasti mutta onneksi ei käynyt pahemmin. Silti pelottaa tosi paljon, olin jo aikaisemmin ylivaroivainen autojen kanssa ja liikenteessä ja nyt minulle tulee autofobia.
Ajatuksia sairaslomalla
Matleena148
1
659
Vastaukset
- Liikenneonnettomuudessa ollut
Itselläni on liikenneonnettomuudesta kulunut aikaa jo yli kaksi vuotta.Jouduin silloin työmatkalla auton töytäisemäksi.Onnettomuudessa sain vammoja sääreen ja kyynärpäähän olin sairaslomalla 5 päivää.Kahden kuukauden kuluttua onnettomuudesta alkoi oikea olkapääni oireilla.Vakuutusyhtiö ei katsonut oireilun johtuvan onnettomuudesta.Jouduin jäämään sairaslomalle nyt olkapääni on leikattu tänä vuonna ja olen edelleen työkyvytön.Itse epäilen vahvasti että tämä vaiva johtuu onnettomuudesta.
Pelkään nykyään liikkua liikenteessä jäi jotenkin pelkopäälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472