Niin pitäiskö toi tulla kun lataa pelin vai pitääkö hakee jostain erikseen?
Download-kansio?
5
220
Vastaukset
Sen pitäs tulla ja jos teet sen ite se peli ei kuulemma toimi... en oo varma käykö noim ,mutta jos mikään ei auta lataa peli uudelleen...
- kiui
Yritin ladata uudelleen, mut ei toiminut.Tulee kylläkin teksti:" Sovellus The Sims 2 asentaa ylimääräiset 324 HB tietoa levylle C:. Haluatko jatkaa asennusta?" Sit kun jatkoin asennusta ja katoin C: asemalta olisko se menny sinne niin ei ollut:( Mihin tallensit pelin kun asensit sen?
- kiui
on et kansio oli kyllä normaalisti ennen kuin kone meni huoltoon..nyt kun latasin pelin uudelleen niin se ei tule enää...
- Foralda
Mulla hävis myös kyseinen kansio kun asensin pelin uudelleen, luo itse sinne download kansio ja ihan normaalisti sit sinne, toimii ainakin mulla
Foralda kirjoitti:
Mulla hävis myös kyseinen kansio kun asensin pelin uudelleen, luo itse sinne download kansio ja ihan normaalisti sit sinne, toimii ainakin mulla
Sen kansion nimi on kyllä Downloads eikä download.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2103433- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2031691- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861456- 531301
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141