Olen pitkään

haaveillut

...siitä, että sovitan vaatteita sovituskopissa ja verhon ja seinän väliin jää - tiedättehän - se inhottava rako, josta kaikki näkyy ja pitkälle...

Tällä kertaa jätän raon tahallani. Haluan tullakin nähdyksi. Olen tarkoituksella valinnut myymälän, jossa on suurempi mahdollisuus siihen, että miehetkin käyttävät samoja tiloja...

Odottelen sopivaa uhria.

Ei kestä kauaa kun noin 4-kymppinen mies tulee sovittamaan housuja. Katson häntä silmiin. Hän vastaa katseeseeni ja ymmärtää heti missä mennään...

Hän valitsee kopin kulmittain minun koppiini nähden ja jättää verhon jopa hirvittävän paljon auki..Minua alkaa jännittää.

Päätän silti pitää viidestä sentistäni kiinni, se riittää jos osaa etsiä mitä haluaa.

Käännyn selin verhoon ja riisun housut. Raastan sukkahousut pois ja kuten tiedetään, pikkuhousut tarttuvat tietysti yläreunastaan kiinni sukkahousuihin. Toinen pakarani paljastuu melkein puoliväliin... Pelästyn ja vedän pikkuhousujani takaisin ylös. Vilkaisen taakseni.

Mies on ottanut päällyshousunsa pois ja tuijottaa minua. Nyt pitää toimia! Mitä teen?

Alan repiä paitaa pois päältäni. Ylläni on enää alusvaatteet. Kumarrun muka ottamaan laukustani puhelinta. Tarkastelen tulleita puheiluita ja nostan jalkani pallin päälle...

Vilkaisen olkani yli. Miehellä ei ole päällä kuin alushousut - ja hän tuijottaa minun vartaloani! Hänen kätensä hamuilee jossain navan alapuolella. En kehtaa katsoa.

Mies taisi tykätä siitä, kun kumarruin eteenpäin. Käännän takapuoleni mieheen päin ja kumarrun. Alushousuni kuminauha tunkeutuu pahasti rakoon...Siirrän sitä hitaasti sormellani.

Katson taakseni. Miehen VALTAVA elin on käsin kosketeltavana miehen omasta toimesta. Hitaasti, pitkin vedoin hän seuraa sormiani...

Työnnän sormeani hieman pidemmälle alushousujeni alle. Vedän reunaa vielä alemmas toisella kädellä... Nyt hänen täytyy jo nähdä kaikki mitä oli tarkoituskin.

Katson olkani yli. Miehellä on selvästi jo vaikeampaa. Hän näyttää siltä, että hän ryntää luokseni millä...ja siinä hän on! Samalla tunnen liukkaan sormen klitoriksellani. Kuka on märkä, minäkö? Nyt jo? Näkikö joku myymälässä? Oikeestaan, mitä väliä....

Mies tunkee koppiini ja tulee aivan liki. Hän pyörittää etusormellaan klitoristani ja työntää kielensä huulieni väliin ja pyörittää kieltään samaa ympyrää..

Mies työntää toisen kätensä paitani alle ja etsii nännin. Hän ottaa siitä peukalo-etusormiotteen ja vain pitää kiinni. Tulen kohta hulluksi.

Missä se kyrpä on!? Hapuilen kädelläni, wow! Se on valtava! Pidän siitä kiinni, mutta en liikuta kättäni.

Ei mene kauaa kun mies alkaa itse tehdä työntöliikkeitä vasten kättäni. Matkin häntä ja pyörittelen klitoristani hänen sormiaan vasten.

Hengityksemme kiihtyy tasatahtia. Mies tutkii kielellään suutani ja pitää sormiaan klitoriksen päällä.

Emme kumpikaan liikuta käsiämme vaan valitsemme itse lonkkamme liikkein sen kiihottavimman asennon ja liikkeen..vauhdin...tahdin...ooooohhhhh....

Olisiko joku etelä-Suomessa kenties kiinnostunut toteuttamaan fantasiani?

7

14723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sata vastausta

      ennen aamua,mutta tässä olisi yksi kiinnostunut :D

      38v mies Uudelta-maalta,joka saattaa osua hyvinkin viereiseen sovituskoppiin...

    • mä kans!

      Kerro missä ja milloin.

    • on hyvät

      kopit täällä uudellamaalla?;)

    • mr.jeans33

      tuosta voisi kehkeytä rietas hetki täällä Turussakin......

      • Anonyymi

        Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön


    • kailin

      Moi! Mä oon 50 vuotias mies Helsingistä ja mä haluaisin toteuttaa sun fantasiasi. Mulla on nimittäin ollut monta vuotta ihan sama fantasia! Eniten kiihottaa kiinnijäämisen riski,ihmiset kulkee ihan vierestä kun me naidaan. Toivon että kirjoitat mulle takaisin e-mailiini mahd.nopeesti,käyn nyt jo ihan kuumana!

      Terv,Kaitsusi
      ([email protected])

    • Anonyymi

      Tuntematon kaunis nainen, hiljainen aamupäivä, katseemme kohtaa sovituskoppien läheisyydessä, ihana hymy ja saan silmäniskun, varattu sormuksistaan päätellen, ei puheita, seuraan edessäni aistikkaasti keinuvaa valkeiden farkkujen verhoamaa lantiota, pian sovituskopin oviverhon suojassa, suudelmia, riisumista, halua, puolipukeinen pikapano keskellä helteistä kaupunkia, kuuleeko joku Meidät, orgasmin vavahtelut, lopuksi saaneen naisen kehräävä kuiskaus, toive, kun suudellaan toisiamme pukemisen aikana, haluisitko tapailla uudestaan jossain...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe