Figuurit 1:75 ?

laivanrakentaja

Mistähän löytyisi figuureja skaalaan 1:75 tai lähelle sitä..?
Laivaan tarttis miehistö saada...

3

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...hoi

www.tietonikkari.fi

• laivanrakentaja

...tuoltahan mä laivanikin tilasin, ja olen myös kysellyt ko. ukkeleista ja kuvastoakin kysellyt, mutta 1:72een löytyy just niitä "saksalaisia sotilaita" ja kuvastoon eivät kommentoineet mitään.. luulen et 1:72 ois riittävän lähellä..vai mitä luulet? ja yhestä paikasta löysin maalaamattomia tyyppejä 1:72, joten niistä ehkä sais jotain...

• ööröttör
        laivanrakentaja kirjoitti:

...tuoltahan mä laivanikin tilasin, ja olen myös kysellyt ko. ukkeleista ja kuvastoakin kysellyt, mutta 1:72een löytyy just niitä "saksalaisia sotilaita" ja kuvastoon eivät kommentoineet mitään.. luulen et 1:72 ois riittävän lähellä..vai mitä luulet? ja yhestä paikasta löysin maalaamattomia tyyppejä 1:72, joten niistä ehkä sais jotain...

Lukuisilta valmistajilta löytyy 1/76 tai 1/72 kokoisia ukkoja. Suosittelen googlaamista. Tässä muutama esimerkki. Preisereitä löytyy ainakin t:mi Kuivalaiselta.
        http://www.moduni.com/product_info.php/products_id/7373175
        http://www.moduni.com/product_info.php/products_id/8102525
        http://www.preiser-figuren.de/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      177
      9484
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      352
      7194
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      106
      6072
    4. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      28
      4253
    5. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      171
      4104
    6. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      90
      3842
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      93
      3734
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      35
      3318
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      194
      3100
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      17
      2744
    Aihe