Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Britneyn haastattelu - kommenttia?

miksei britneyn fanit hehku...

11

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun et näytä

      omaavan omia aivoja. Vai osaatko englantiakaan?

      "Only Drugs Found In Britney’s Test Results Are Prescription
      November 12th, 2007 by Danny

      More Britney Spears people are coming forward, in the wake of the TMZ story that Britney tested positive for drugs last week.

      A Brit source tells us, “The only thing that comes on the results are the prescriptions, that the court doctor prescribed.” The source added, “There has been no illegal drugs or even alcohol in any of the test results.”

      We know Britney is seeing a shrink as part of the ongoing custody brouhaha. That could be what the source was talking about with respect to the court doctor.

      • olla.

        Tämä siis sen jälkeen kun Britney on "unohtanut" lukuisia huumetestejä ja "ollut toisaalla" viranomaisten pimpottaessa ovea purkki pissaa varten kainalossaan. Sitten kun se vihdoin suostuu pissaamaan kuppiin se kärähtää, lääkkeestä jota käytetään myös kokaiinin vieroituksessa!

        Kaikki tässä on Britneyn faneja mutta en minäkään sentään naiviksi idiootiksi heittäydy. Kuka tahansa enemmän kuin 2 aivosolua päässään omaava näkee että tytöllä on vakava huume- ja lääkkeidenkäyttökierre. Johan tätä on todistettu oikeudessa asti. Vai kuulutko sinä taas niihin jotka uskovat koko maailman olevan viatonta Britneytä vastaan? Niin makaa kuin petaa sanon ma.


      • senkin että
        olla. kirjoitti:

        Tämä siis sen jälkeen kun Britney on "unohtanut" lukuisia huumetestejä ja "ollut toisaalla" viranomaisten pimpottaessa ovea purkki pissaa varten kainalossaan. Sitten kun se vihdoin suostuu pissaamaan kuppiin se kärähtää, lääkkeestä jota käytetään myös kokaiinin vieroituksessa!

        Kaikki tässä on Britneyn faneja mutta en minäkään sentään naiviksi idiootiksi heittäydy. Kuka tahansa enemmän kuin 2 aivosolua päässään omaava näkee että tytöllä on vakava huume- ja lääkkeidenkäyttökierre. Johan tätä on todistettu oikeudessa asti. Vai kuulutko sinä taas niihin jotka uskovat koko maailman olevan viatonta Britneytä vastaan? Niin makaa kuin petaa sanon ma.

        ESIMERKIKSI iltalehti uutisoi että lapsi on kaapattu Sellossa - sekin on mielestäsi totta? Valheeksi ja liioitelluksi asiaksi sekin myöhemmin paljastui.

        Tää on taas tätä juttua, se kenellä ei ole omaa elämää, haukkuu häntä kokoajan tai sit olet joko niin kateellinen siitä kaikesta rahasta mitä hän on tienannut. Aivan, tienannut!! On se laulaminen, tanssiminen ja muu siihen kuuluva - kuitenkin työtä! Missä vaiheessa olen sanonut Britneyn olevan täysin viaton, EN hyväksy todellakaan hänen kaikkia valintojaan mutta eipä ole minun elämäni eikä minun valintojani. Mutta kuten aloitit keskustelun haukkumalla häntä narkkariksi, niin sellaista hänestä et saa tekemälläkään, jos hänellä on reseptilääkkeitä elimistössään niin sekö tekee narkkarin. Hanki elämä OIKEESTI!

        Kato joillakin on sellainen!


      • jointti!
        senkin että kirjoitti:

        ESIMERKIKSI iltalehti uutisoi että lapsi on kaapattu Sellossa - sekin on mielestäsi totta? Valheeksi ja liioitelluksi asiaksi sekin myöhemmin paljastui.

        Tää on taas tätä juttua, se kenellä ei ole omaa elämää, haukkuu häntä kokoajan tai sit olet joko niin kateellinen siitä kaikesta rahasta mitä hän on tienannut. Aivan, tienannut!! On se laulaminen, tanssiminen ja muu siihen kuuluva - kuitenkin työtä! Missä vaiheessa olen sanonut Britneyn olevan täysin viaton, EN hyväksy todellakaan hänen kaikkia valintojaan mutta eipä ole minun elämäni eikä minun valintojani. Mutta kuten aloitit keskustelun haukkumalla häntä narkkariksi, niin sellaista hänestä et saa tekemälläkään, jos hänellä on reseptilääkkeitä elimistössään niin sekö tekee narkkarin. Hanki elämä OIKEESTI!

        Kato joillakin on sellainen!

        Tosta sun vastauksestasi näkee älykkyystasosi. Kuka täällä on elämän tarpeeksi kun noin tuohtuu jonkun sulle täysin tuntemattoman typyn tekemisistä? Eikä sun ristiriitaisuudet lopu siihen: itse lainalit juorulehtien tekstiä jota esittelit faktana ja by the way en todellakaan aloittanut tätä ketjua. Enkä puhunut naisen rahamääristä yhtään mitään mut joo olen tietty kateellinen. Sitähän sun äiti sulle sanoi kun toiset lapset kiusas: "Ne on vaan kateellisisa". Britney on seko ja se on fakta. Taidat olla itse samanlainen.


      • vielä..
        senkin että kirjoitti:

        ESIMERKIKSI iltalehti uutisoi että lapsi on kaapattu Sellossa - sekin on mielestäsi totta? Valheeksi ja liioitelluksi asiaksi sekin myöhemmin paljastui.

        Tää on taas tätä juttua, se kenellä ei ole omaa elämää, haukkuu häntä kokoajan tai sit olet joko niin kateellinen siitä kaikesta rahasta mitä hän on tienannut. Aivan, tienannut!! On se laulaminen, tanssiminen ja muu siihen kuuluva - kuitenkin työtä! Missä vaiheessa olen sanonut Britneyn olevan täysin viaton, EN hyväksy todellakaan hänen kaikkia valintojaan mutta eipä ole minun elämäni eikä minun valintojani. Mutta kuten aloitit keskustelun haukkumalla häntä narkkariksi, niin sellaista hänestä et saa tekemälläkään, jos hänellä on reseptilääkkeitä elimistössään niin sekö tekee narkkarin. Hanki elämä OIKEESTI!

        Kato joillakin on sellainen!

        edelliseen: Juuri tulleen tiedon mukaan Britneyn huumetestistä löytyi amfetamiinia. Mutta usko sinä ihan mitä haluat.


      • SAA EDES TAVATA
        vielä.. kirjoitti:

        edelliseen: Juuri tulleen tiedon mukaan Britneyn huumetestistä löytyi amfetamiinia. Mutta usko sinä ihan mitä haluat.

        lapsiaan!!!!1 Ja mitä pissiksen fanit sanotte siihen!!!!

        "Britney on ihq, hän tekee hyvää musaa jne..." Ottakaa JO SAATANA JÄRKI käteen. Mitä hiton väliä sillä on, jos ei saa tavata lapsiaan?????

        Fanien pitäisi muutenkin tukea, kuin pelkästään ostaa levyjä.

        Niin ja tuo voi tapahtua, että K-Fed saa tai lapset otetaan huostaan. Haluatteko te, että lapsista tulee samanlaisia kuin vanhemmat?


      • niinkö..
        jointti! kirjoitti:

        Tosta sun vastauksestasi näkee älykkyystasosi. Kuka täällä on elämän tarpeeksi kun noin tuohtuu jonkun sulle täysin tuntemattoman typyn tekemisistä? Eikä sun ristiriitaisuudet lopu siihen: itse lainalit juorulehtien tekstiä jota esittelit faktana ja by the way en todellakaan aloittanut tätä ketjua. Enkä puhunut naisen rahamääristä yhtään mitään mut joo olen tietty kateellinen. Sitähän sun äiti sulle sanoi kun toiset lapset kiusas: "Ne on vaan kateellisisa". Britney on seko ja se on fakta. Taidat olla itse samanlainen.

        kuule ei vois vähempää kiinnostaa sinun kommenttisi mun älykkyydestäni.

        Eikö ole parempaa hommaa kun kommentoida Britneyn elämää. Kertoo paljon siitä että sinulla ei ole omaa. Tuo teksti minkä liitin, ei ole juorulehdistä edes otettu, vaan luotettavasta lähteestä jonne se tuollaisena on postitettu. Todista väitteesi amfetamiinista, ai niin etpä voi todistaa kun se ei ole totta.

        Näinhän se menee, kateelliset valittaa.

        Joo ja olen täysin samanlainen kuin Britney... Get a grip :D

        Huomaan selvästi että olet 12-vuotiaan tasolla joten lopetanpa tähän tämän ja menen elämään omaa elämääni, suosittelen sinulle hankkimaan oman semmoisen.


      • Kuin Britney.
        niinkö.. kirjoitti:

        kuule ei vois vähempää kiinnostaa sinun kommenttisi mun älykkyydestäni.

        Eikö ole parempaa hommaa kun kommentoida Britneyn elämää. Kertoo paljon siitä että sinulla ei ole omaa. Tuo teksti minkä liitin, ei ole juorulehdistä edes otettu, vaan luotettavasta lähteestä jonne se tuollaisena on postitettu. Todista väitteesi amfetamiinista, ai niin etpä voi todistaa kun se ei ole totta.

        Näinhän se menee, kateelliset valittaa.

        Joo ja olen täysin samanlainen kuin Britney... Get a grip :D

        Huomaan selvästi että olet 12-vuotiaan tasolla joten lopetanpa tähän tämän ja menen elämään omaa elämääni, suosittelen sinulle hankkimaan oman semmoisen.

        Toivottavasti et kohtele lapsiasi sit kaltoin kuin ex pop prinsessa, jos aiot elämäsi aikana tehrä jotain.


      • t. ketjun aloittaja
        niinkö.. kirjoitti:

        kuule ei vois vähempää kiinnostaa sinun kommenttisi mun älykkyydestäni.

        Eikö ole parempaa hommaa kun kommentoida Britneyn elämää. Kertoo paljon siitä että sinulla ei ole omaa. Tuo teksti minkä liitin, ei ole juorulehdistä edes otettu, vaan luotettavasta lähteestä jonne se tuollaisena on postitettu. Todista väitteesi amfetamiinista, ai niin etpä voi todistaa kun se ei ole totta.

        Näinhän se menee, kateelliset valittaa.

        Joo ja olen täysin samanlainen kuin Britney... Get a grip :D

        Huomaan selvästi että olet 12-vuotiaan tasolla joten lopetanpa tähän tämän ja menen elämään omaa elämääni, suosittelen sinulle hankkimaan oman semmoisen.

        Vitun väliä huumeista, pointti oli se että vaikuttaa neiti puheistaanki tyhmältä ja fiksuus on kadonnut vuosien mittaan.
        Haastattelua kuunneltaessa aika paskaa levyn markkinointia/kuva antamista artistina. Haastattelusta suihkuun kesken kaiken, vaikka olisi voinut fiksusti olla loppuun asti jne jne.

        Britney kuulosti ennemminkin 16 vuotiaalta teiniltä kuin kahden lapsen äidiltä. "Whatever" asenne tulee vielä maksamaan psykopaatille paljon, kuten omien lapsien huoltajuuden menettämisen, vaikka käytös osoittaakin että ei taida ihmistä paljon kiinnostaakkaan.


    • poika xxx

      ja mä tien miten näköynen se on hihii hiihi!

      • LehmäBritney

        sitähän tuo kyseinen akka vain ja ainoastaan on. Eikä sillä ole edes minkäänlaista lauluääntä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe