Britneyn ensimmäinen radiohaastattelu:
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/576981?spears_ britney
Ja tässä Britney vuonna 2000 haastateltavana:
http://youtube.com/watch?v=NrD5LKIZr3g
Ja kuka vielä väittää että Britneyllä olisi ongelmia?
Britneyn haastattelu - kommenttia?
11
483
Vastaukset
- kun et näytä
omaavan omia aivoja. Vai osaatko englantiakaan?
"Only Drugs Found In Britney’s Test Results Are Prescription
November 12th, 2007 by Danny
More Britney Spears people are coming forward, in the wake of the TMZ story that Britney tested positive for drugs last week.
A Brit source tells us, “The only thing that comes on the results are the prescriptions, that the court doctor prescribed.” The source added, “There has been no illegal drugs or even alcohol in any of the test results.”
We know Britney is seeing a shrink as part of the ongoing custody brouhaha. That could be what the source was talking about with respect to the court doctor.- olla.
Tämä siis sen jälkeen kun Britney on "unohtanut" lukuisia huumetestejä ja "ollut toisaalla" viranomaisten pimpottaessa ovea purkki pissaa varten kainalossaan. Sitten kun se vihdoin suostuu pissaamaan kuppiin se kärähtää, lääkkeestä jota käytetään myös kokaiinin vieroituksessa!
Kaikki tässä on Britneyn faneja mutta en minäkään sentään naiviksi idiootiksi heittäydy. Kuka tahansa enemmän kuin 2 aivosolua päässään omaava näkee että tytöllä on vakava huume- ja lääkkeidenkäyttökierre. Johan tätä on todistettu oikeudessa asti. Vai kuulutko sinä taas niihin jotka uskovat koko maailman olevan viatonta Britneytä vastaan? Niin makaa kuin petaa sanon ma. - senkin että
olla. kirjoitti:
Tämä siis sen jälkeen kun Britney on "unohtanut" lukuisia huumetestejä ja "ollut toisaalla" viranomaisten pimpottaessa ovea purkki pissaa varten kainalossaan. Sitten kun se vihdoin suostuu pissaamaan kuppiin se kärähtää, lääkkeestä jota käytetään myös kokaiinin vieroituksessa!
Kaikki tässä on Britneyn faneja mutta en minäkään sentään naiviksi idiootiksi heittäydy. Kuka tahansa enemmän kuin 2 aivosolua päässään omaava näkee että tytöllä on vakava huume- ja lääkkeidenkäyttökierre. Johan tätä on todistettu oikeudessa asti. Vai kuulutko sinä taas niihin jotka uskovat koko maailman olevan viatonta Britneytä vastaan? Niin makaa kuin petaa sanon ma.ESIMERKIKSI iltalehti uutisoi että lapsi on kaapattu Sellossa - sekin on mielestäsi totta? Valheeksi ja liioitelluksi asiaksi sekin myöhemmin paljastui.
Tää on taas tätä juttua, se kenellä ei ole omaa elämää, haukkuu häntä kokoajan tai sit olet joko niin kateellinen siitä kaikesta rahasta mitä hän on tienannut. Aivan, tienannut!! On se laulaminen, tanssiminen ja muu siihen kuuluva - kuitenkin työtä! Missä vaiheessa olen sanonut Britneyn olevan täysin viaton, EN hyväksy todellakaan hänen kaikkia valintojaan mutta eipä ole minun elämäni eikä minun valintojani. Mutta kuten aloitit keskustelun haukkumalla häntä narkkariksi, niin sellaista hänestä et saa tekemälläkään, jos hänellä on reseptilääkkeitä elimistössään niin sekö tekee narkkarin. Hanki elämä OIKEESTI!
Kato joillakin on sellainen! - jointti!
senkin että kirjoitti:
ESIMERKIKSI iltalehti uutisoi että lapsi on kaapattu Sellossa - sekin on mielestäsi totta? Valheeksi ja liioitelluksi asiaksi sekin myöhemmin paljastui.
Tää on taas tätä juttua, se kenellä ei ole omaa elämää, haukkuu häntä kokoajan tai sit olet joko niin kateellinen siitä kaikesta rahasta mitä hän on tienannut. Aivan, tienannut!! On se laulaminen, tanssiminen ja muu siihen kuuluva - kuitenkin työtä! Missä vaiheessa olen sanonut Britneyn olevan täysin viaton, EN hyväksy todellakaan hänen kaikkia valintojaan mutta eipä ole minun elämäni eikä minun valintojani. Mutta kuten aloitit keskustelun haukkumalla häntä narkkariksi, niin sellaista hänestä et saa tekemälläkään, jos hänellä on reseptilääkkeitä elimistössään niin sekö tekee narkkarin. Hanki elämä OIKEESTI!
Kato joillakin on sellainen!Tosta sun vastauksestasi näkee älykkyystasosi. Kuka täällä on elämän tarpeeksi kun noin tuohtuu jonkun sulle täysin tuntemattoman typyn tekemisistä? Eikä sun ristiriitaisuudet lopu siihen: itse lainalit juorulehtien tekstiä jota esittelit faktana ja by the way en todellakaan aloittanut tätä ketjua. Enkä puhunut naisen rahamääristä yhtään mitään mut joo olen tietty kateellinen. Sitähän sun äiti sulle sanoi kun toiset lapset kiusas: "Ne on vaan kateellisisa". Britney on seko ja se on fakta. Taidat olla itse samanlainen.
- vielä..
senkin että kirjoitti:
ESIMERKIKSI iltalehti uutisoi että lapsi on kaapattu Sellossa - sekin on mielestäsi totta? Valheeksi ja liioitelluksi asiaksi sekin myöhemmin paljastui.
Kato joillakin on sellainen!edelliseen: Juuri tulleen tiedon mukaan Britneyn huumetestistä löytyi amfetamiinia. Mutta usko sinä ihan mitä haluat.
- SAA EDES TAVATA
vielä.. kirjoitti:
edelliseen: Juuri tulleen tiedon mukaan Britneyn huumetestistä löytyi amfetamiinia. Mutta usko sinä ihan mitä haluat.
lapsiaan!!!!1 Ja mitä pissiksen fanit sanotte siihen!!!!
"Britney on ihq, hän tekee hyvää musaa jne..." Ottakaa JO SAATANA JÄRKI käteen. Mitä hiton väliä sillä on, jos ei saa tavata lapsiaan?????
Fanien pitäisi muutenkin tukea, kuin pelkästään ostaa levyjä.
Niin ja tuo voi tapahtua, että K-Fed saa tai lapset otetaan huostaan. Haluatteko te, että lapsista tulee samanlaisia kuin vanhemmat? - niinkö..
jointti! kirjoitti:
Tosta sun vastauksestasi näkee älykkyystasosi. Kuka täällä on elämän tarpeeksi kun noin tuohtuu jonkun sulle täysin tuntemattoman typyn tekemisistä? Eikä sun ristiriitaisuudet lopu siihen: itse lainalit juorulehtien tekstiä jota esittelit faktana ja by the way en todellakaan aloittanut tätä ketjua. Enkä puhunut naisen rahamääristä yhtään mitään mut joo olen tietty kateellinen. Sitähän sun äiti sulle sanoi kun toiset lapset kiusas: "Ne on vaan kateellisisa". Britney on seko ja se on fakta. Taidat olla itse samanlainen.
kuule ei vois vähempää kiinnostaa sinun kommenttisi mun älykkyydestäni.
Eikö ole parempaa hommaa kun kommentoida Britneyn elämää. Kertoo paljon siitä että sinulla ei ole omaa. Tuo teksti minkä liitin, ei ole juorulehdistä edes otettu, vaan luotettavasta lähteestä jonne se tuollaisena on postitettu. Todista väitteesi amfetamiinista, ai niin etpä voi todistaa kun se ei ole totta.
Näinhän se menee, kateelliset valittaa.
Joo ja olen täysin samanlainen kuin Britney... Get a grip :D
Huomaan selvästi että olet 12-vuotiaan tasolla joten lopetanpa tähän tämän ja menen elämään omaa elämääni, suosittelen sinulle hankkimaan oman semmoisen. - Kuin Britney.
niinkö.. kirjoitti:
Eikö ole parempaa hommaa kun kommentoida Britneyn elämää. Kertoo paljon siitä että sinulla ei ole omaa. Tuo teksti minkä liitin, ei ole juorulehdistä edes otettu, vaan luotettavasta lähteestä jonne se tuollaisena on postitettu. Todista väitteesi amfetamiinista, ai niin etpä voi todistaa kun se ei ole totta.
Huomaan selvästi että olet 12-vuotiaan tasolla joten lopetanpa tähän tämän ja menen elämään omaa elämääni, suosittelen sinulle hankkimaan oman semmoisen.Toivottavasti et kohtele lapsiasi sit kaltoin kuin ex pop prinsessa, jos aiot elämäsi aikana tehrä jotain.
- t. ketjun aloittaja
niinkö.. kirjoitti:
Huomaan selvästi että olet 12-vuotiaan tasolla joten lopetanpa tähän tämän ja menen elämään omaa elämääni, suosittelen sinulle hankkimaan oman semmoisen.Vitun väliä huumeista, pointti oli se että vaikuttaa neiti puheistaanki tyhmältä ja fiksuus on kadonnut vuosien mittaan.
Haastattelua kuunneltaessa aika paskaa levyn markkinointia/kuva antamista artistina. Haastattelusta suihkuun kesken kaiken, vaikka olisi voinut fiksusti olla loppuun asti jne jne.
Britney kuulosti ennemminkin 16 vuotiaalta teiniltä kuin kahden lapsen äidiltä. "Whatever" asenne tulee vielä maksamaan psykopaatille paljon, kuten omien lapsien huoltajuuden menettämisen, vaikka käytös osoittaakin että ei taida ihmistä paljon kiinnostaakkaan.
- poika xxx
ja mä tien miten näköynen se on hihii hiihi!
- LehmäBritney
sitähän tuo kyseinen akka vain ja ainoastaan on. Eikä sillä ole edes minkäänlaista lauluääntä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337882Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213410Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_222382Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521620Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.291457PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1831436- 1461325
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport531198Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v1791096- 401012