Aviosiipat edellä

Vaimot perässä

Niin entisen säntilliselle miehelleni on tullut raivostuttavia tapoja.

Kaapinovet jättää auki avattuaan, samoin kahvipurkin.

Valoja ei sammuteta vessassa käynnin jälkeen eikä pönttöä vedetä käyntikertojen jälkeen.

Kaupasta ostaa kaikkea muuta kuin pitäisi.

Lähtee ulos keskellä yötä. Nukkuu huonosti elikkä kuppaa ylhäällä kaiket yöt. Sitten valittaa kun väsyttää töissä.

Onko muillakin samanlaisia kokemuksia vai onko tämä nyt sitä alkavaa alzheimeriä?

16

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hildurvonhopsis

älä kysele täältä.

Älä raivostu miehellesi. Kyseessä voi olla alkava Alzheimerin tauti tai jokin muu aivosairaus (kasvain??), syvä depressio, rajatilapsykoosi tms. Kiireesti lääkäriin!

• Heikunkeikku

..kuulostaa vähän oudolta, jos miehesi on ennen ollut säntillinen ihminen ja tavat ovat muuttuneet noin paljon. Minäkin ehdottaisin lääkäriin menoa. Kaipa olet keskustellut miehesi kanssa hänen käytöksestään?

• keskustellut

mutta huomauttanut kuitenkin useasti.
        Ei se siitä muuksi ole muuttunut.
        En usko että lähtee lääkäriin kun ei siellä ole aikaisemminkaan käynyt.

• Kyll maar

Ain saa olla perässä kulkemassa, sammuttelemasssa valot, ovet kiinni, ruoat jääkaappiin, jne.

• kuulla että
        Kyll maar kirjoitti:

Ain saa olla perässä kulkemassa, sammuttelemasssa valot, ovet kiinni, ruoat jääkaappiin, jne.

on muitakin samanlaisia. Ei siis mitään vakavaa, ainoastaan piittaamattomuutta.

• Heikunkeikku
        keskustellut kirjoitti:

mutta huomauttanut kuitenkin useasti.
        Ei se siitä muuksi ole muuttunut.
        En usko että lähtee lääkäriin kun ei siellä ole aikaisemminkaan käynyt.

...sepäs se, että on kyllä vaikeaa pakottaa ketään lääkäriin, ellei hän itse tahdo. Ja jos miehesi ei edes huomaa tapahtuneita muutoksia itsessään.
        Sinä tunnet miehesi ja hänen tavat ja jos huomaat lisääntyviä merkkejä ja epäilet, että kyseessä ei ole normaali käytös vaan voisi olla jotakin vakavampaa, niin voisit itse ottaa yhteyttä lääkäriin ja kysyä neuvoa, miten pitäisi toimia tällaisessa tapauksessa.
        Aika hankala tilanne.

• rouva50+
        kuulla että kirjoitti:

on muitakin samanlaisia. Ei siis mitään vakavaa, ainoastaan piittaamattomuutta.

meijän herrasta ja ylhäisyydestä ;( jos vessaan menen niin keskenjääneet lukemiseni tai kirjoittamiset on laitettu parempaan taltee, valot sammutettu ati telkkarin kanava vaihdettu lopuksi päivää ja motkotus on ihan kamala. Kun Herra jaY lhäisyys tekee jotain, kaikkien on oltava hiljaa, kaikki valotpalaa ja lisää loistelamppuja on haalittu ja sytytetty niin että hän näkee ottaa ruoan pois uunista tai lukea tv ohjelman lehdestä ja palamaan ne myös jää.

• kysyä täältä,

eikä omalta mieheltään?

• Pirre*

kuitenkin, että "mitäs hulluja puhut, ei minua mikään vaivaa..mene itse lääkäriin siitä - jos siltä tuntuu" ..

Oman mentaalisella puolella olevan sairauden tunnistaminen on kai niitä mahdottomampia tehtäviä, ja entä - kuinka raavaan miehen saat väkisinkään lääkäriin..:(

Köysiinkään ei voi laittaa..:)

• se on sitä keskiän kriisiä

mainitsemista oireista kaikki viittaavat merkkien jättämisen olevan vain sitä, että jätkä haluaa tietää olevansa vielä olemassa

Mutta jos se kulkee yöaikaan ulkona ilman taluttajaa, silloin se kyllä on vieraissa.

Feministit tuohon, että äkkiä avaimet talteen ja lähestysmiskielto.

Voi se kyllä olla lievempikin rötös, eli on mennyt vain talon nurkan taakse tupakille. Kun on nämä hirttotuomiot ja mitä sitä nyt sitten direktiivien mukaan saakaan, jos edes parvekkeella yrittää.

• Tuskimpa vain

kun uudelleen käynnistäminen kestää pariviikkoa kotioloissakin.

• tietäväN

alkaneet ne miehen vaihdevuodet, nyt jyrätään karstoja ja kohta on vuorossa öljynvaihto, puunaus, kiillotus ja vahaus .... oletko kuoseissas, kohta mies viedään käsistäs ;) jos et ole simpsakka

• vaihdevuosien

olevan jo ohi molempien kohdalta.
        Pian saamme kääntää 6- sivun esiin.

• on vähän samanlaisia

taipumuksia ja puhe ei auta.Eikä suostu
      lähteen vaikka oon ehdottanu:(((

• HTZA

Jos olet osakas joka käy yhtiökokouksissa, voit lopettaa nipotuksen.
      Jos olet osakas joka ei käy yhtiökokouksissa, lopeta nipotus.
      Jos et ole osakas, lopeta nipotus.

Näin helppoa se on!

• toinen perässä.

Ei sillä ole merkitystä, missä järjestyksessä siellä marssitaan. Tuo käytös liittyy mielestäni ehdottomasti ikään. Etten sanoisi uhmaikään. Eikä tämä ole mikään sukupuolikysymys. Mitä enemmän nalkuttaa, sitä kiihkeämmäksi protestointi käy. Kyse on ikäkriisistä, jos ei sitten ihan todellakin ole kyse Alzheimerin aiheuttamasta muutoksesta aivoissa. Se on ehdottomasti lääkärissä todettava sairaus, jotta oikeat lääkkeet löytyvät.

"Potilaalta" itseltään ei kannata kysyä, että mikäs sinua vaivaa, kun oot tommoinen. Hän ei ole edes huomannut mitään muutosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53