kertokaa

mietin vain kirsi22

kanin pörri on 4kk vanha ja tuli meille vasta äskettäin.ajatelin kysyä saako se liikuntaa tarpeeksi kun se on vapaana 4-6tuntia päivässä ja saa mennä sillä aikaa ihan vapaasti koko kämpässä(kaksio) ja meillä on koira jonka karvoja se on alkannut syömään,eli kun koira makaa se menee sen lähelle ja alkaa repimään koiraamme turkista.koira ei reakoi mitenkään.se syö koiramme karvoja,joku vitamiinin puutostila vai?kitos vastauksesta

4

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tania78

Liikunta vaikuttaa ihan hyvältä.

Tuskin tuo karvojen repiminen puutoksesta kielii, mutta tarkkana kannattaa olla ettei kani saa tukosta jos karvoja oikeasti syö.

Meillä taannoin vauvakani kokeili syödä pölypalloa..ihan varmaan uteliaisuuttaan / niinkuin lapset nyt kaikkea kokeilevat. =)

(yleensä nyhtäminen,repiminen ja kaivaminen ovat huomion hakua.Oletko varma ettei se vain mupella niitä karvoja suussaan ja koeta poistaa niitä? - koirasta kun valitettavasti karva irtoaa..)

Tuo saattaa olla myös osa aikuistumista eli saattaa ruveta piakkoin astumaan koiraa.

• heluna.

Jos siis kani repii/nyhtää koiran karvoja... vähän kuin valeraskaana tai raskaana ollessaan, niin kannatta tosiaan tarkkaan serata mitä se tekee niille.

Mutta mun kani alkoi nakertaa mun hiuksia, kun makasin lattialla, kuten kuivaa heinää :)

• kuuuuu

mitä se muten tarkottaa jos kani nakertaa hiuksia? vai nakertaa vaan? minun kanini tykkää aivan älyttömästi repiä minua hiuksista (varsinkin vähän kosteista) ja usein nakertaa niitä

• Anonyymi
        kuuuuu kirjoitti:

mitä se muten tarkottaa jos kani nakertaa hiuksia? vai nakertaa vaan? minun kanini tykkää aivan älyttömästi repiä minua hiuksista (varsinkin vähän kosteista) ja usein nakertaa niitä

minäkin etsin tähän vastausta, kani syö hiuksia takaraivosta xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7887
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4553
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4325
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3569
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2753
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2616
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2339
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2323
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      50
      1660
    Aihe