Heippa!
Osaatteko suositella kirjoja minulle, jotka ovat samankaltaisia kuin Daniel Keyesin Kukkia Algernonille? Vähän scifihtävää mutta ei kuitenkaan mitään avaruusoliojuttuja, draamaa muttei harlekiineja tms ja näin päin pois. Kirjan lukeneet kyllä tietävät, mistä puhutaan..
Kiitos vaivannäöstänne!
Samankaltaisia kirjoja : Kukkia Algernonille
Mirasu
2
311
Vastaukset
mutta muuten pidin siitä ehdottoman paljon : Connie Willisin Tuomiopäivän kirja. Muistaakseni se sai jonkin scifipalkinnonkin. Siinä liikuttiin sekä menneisyydessä että tulevaisuudessa, enemmän kuitenkin tuolla 1300-luvulla. Kirja itketti ja joskus naurattikin - kirjailijan huumori on jotenkin yllättävää ja omalaatuista.
- Mirasu
Kiitti ehdotuksesta, yritän löytää sitä paikkakuntamme pikkukirjastosta tai kirppiksiltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671