Elikkä kyselisin ihan mielenkiinnosta kuinka vanhoja teatterin harrastajia täällä on ja minkä alan töitä teette? (siis ammattinne)
Teatterihan vie melko paljon aikaa, joten ois kiva tietää ;)
Teatterin harrastajat!!
2
611
Vastaukset
- teatteroimaan...!!!
olen 19 ja käyn lukiossa. Haluan harrastukseksi näyttelemisen... sellaisen.. ei vakavan, eikä ammatillisen harrastuksen..
pyörin täällä tälläisiä kysymyksiä kyselemässä... et en kyllä tiedä vielä mistä löytää aloittelijoille kursseja... mun ikäisille tai vanhemmille.. tai kenties pienemmillekin.. kuka välittää... :D- intohimona näytteleminen
Voit mennä harrasamaan näyttelemistä harrataja teatteriin sinne on kaikki tervetulleita. olen 37v ja harrastanut teatteria 5 vuotta. Ujona ihmisenä en uskonut ikinä pääseväni/pystyväni esiintymään. Mieletön kokemus joka tulee jatkumaan varmasti kiikkustuoliin asti. Olen ammatiltaani taloushallinnon ammattilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253