Shoppailemassa

Seuralainen

Kävelin hieman päämäärättömästi pitkin katuja katsellen sisälle kauppojen näyteikkunoista. Lisa oli taas ollut jo viikon matkoillaan, mutta tällä kertaa pääsisin osallistumaan messuille hänen kanssaan. Tarkoituksenani olikin löytää uusia siistejä vaatteita messuille. Olin tuloksetta kolunnut kaikki isommat vaateliikkeet ja tietämäni pienemmät butiikit. Samassa kohdalleni sattui liike, jota en ollut aiemmin nähnyt. Katselin hetken ikkunan takaa Pariisista tuotuja vaatteita ja päätin astua liikkeeseen sisälle.
Liike oli viihtyisä ja vaatteita oli yllättävän paljon pieneen tilaan nähden. Liikkeen kaksi muuta asiakasta poistui juuri minun tultuani sisään ja kassalla näytti olevan vain vaalea myyjä. Ehdin hetken katsella vaatteita kun kuulin pehmeän äänen takaani kysyvän ’Voinko auttaa jotenkin?’ ’Joo..mä etsin jotain edustavaa, mutta silti rentoa päälle pantavaa..’ yritin selittään kääntyen katsomaan myyjää. ’Kyllä. Odotatko hetken niin laitan oven lukkoon ja tulen sitten palvelemaan sinua.’ ’Lukkoon?’ ihmettelin ääneen. ’Niin. Tarkoitukseni oli laittaa liike nyt viideltä kiinni, mutta mielelläni palvelen teitä vielä.’ Nainen sanoi ja lähti ovelle päin. ’Anteeksi..en mä huomannut, että kello on jo niin paljon..voin mä kyllä lähteäkin..’ sanoin ja aloin myös menemään ovelle päin. ’Ei tarvitse hätäillä. Mielelläni palvelen teitä vielä. Yksityisyrittäjänä sitä tekee aina vähän enemmän’ nainen sanoi hymyillen ja lukitsi etuoven.

’No niin..siis jotain edustavaa, mutta silti rentoa..’ nainen sanoi palaten takaisin vaatteiden pariin. Katsoin nyt häntä tarkemmin katseeni kulkiessa vaaleilta, suorilta, aina lapaluiden alle ulottuvilta hiuksilta, rennonoloisen raitaisen kauluspuseron selkää pitkin alas vaaleille farkuille ja ruskeille saappaille. Saappaat olivat vedetty farkkujen päälle ja ne ulottuivat hieman polvien alapuolelle, farkkujen peittämä peppu sen sijaan oli pieni ja tunsin pienen omantunnon pistoksen verratessani sitä omaani. Nainen käänsi kauniit kasvonsa puoleeni ja hänen harmaat silmänsä katsoivat suoraan minuun. ’Tässä olisi tällaiset liituraitaiset housut..olisiko nämä jotain sellaista mitä olet ajatellut?’ nainen kysyi minun ihaillessa hänen pitkää kapeaa nenää ja ohuita huulia. ’Joo...se vois olla ihan kiva..näyttää ainakin asiallisilta nuo housut..’ sanoin hymyillen myyjälle. ’Sä voit sovittaa näitä...mä voin vaikka tuoda pari puseroa, jotka mielestäni sopisi näiden kanssa hyvin ja sinulle muutenkin täydellisesti’ nainen jatkoi ja kääntyi takaisin vaatteiden puoleen. Ohitin naisen hyvin läheltä haistaen hänen vienon hajuveden tuoksun ja vilkaisten nopeasti pieniä kumpuja raitapuseron etupuolella. Matkalla pukukoppiin mietin, miten nainen vaikutti jotenkin tutulta. Tähän ajatukseen vaipuneena riisuin farkkuni ja aloin pukemaan housuja päälleeni. Housut juuttuivat reisieni kohdalle aiheuttaen déja-vun. Samassa myyjä kurkkasi verhon takaa ’Olivatko ne sopivat?’ ’Tää taitaa olla vähän liian pieni koko...’ sanoin peilin kauttaa myyjälle, jonka katse oli valunut tavallisten kirjavaraitaisten pikkuhousujen peittämälle pepulleni. ’Joo...otinkohan väärän koon vahingossa...’ nainen sanoi tullen taakseni ja katsoen housuista kokolappua. Tunsin kuinka hänen kätensä hipaisi pakarani ihoa saaden karvani nousemaan pystyyn. ’Joo..anteeksi annoin vahingossa vääränkokoiset housut..’ nainen sanoi katsoen minua peilin kautta silmiin. ’Mä jo säikähdin lihonneeni liikaa..’ sanoin yrittäen vääntää vitsiä myyjän ottaessa housut ja poistuessa hakemaan uudet tilalle. Odotellessani peilasin peppuani toivoen ettei myyjän tarvinnut saada hirvittävää näkyä eteensä. Peppuni oli kuitenkin kuten aina ennenkin. Pyöreä ja mielestäni hieman liian leveä. Pikkuhousujeni toinen puolisko oli noussut ylös pakarallani paljastaen sitä puolta enempi. Jostain syystä tunsin poskiani kuumoittavan ja pieni hymy nousi huulilleni. Jätin pikkuhousuni sikseen ja kumarruin hieman korjaamaan meikkiäni kuullessani myyjän palaavan ja tuovan minulle uudet housut.

Tunne, että olisin kokenut kaiken aiemmin palasi nyt vahvempana saaden minut hieman hämmennyksiin. Vedin toiset housut jalkaani myyjän jäädessä verhon rakoon. ’No nää ainakin meni paremmin jalkaan..’ sanoin peilaillen itseäni. ’Nämä näyttää todellakin paremmalta. Ehkä näitä lahkeita voisi vähän lyhentää..’ myyjä vastasi kumartuen taakseni kääntäen lahkeita hieman. ’Eikö olekin nyt parempi?’ myyjä sanoi katsoen minua taas peilin kautta aivan peppuni viereltä. ’Joo..ainakin näiden kenkien kanssa.’ Sanoin hieman peilaillen. ’Tietenkin korkeampikorkoisten kenkien kanssa voisi olla enempi pituutta, joo. Mutta muuten minusta näyttää todella hyvin istuvan sinulle.’ Myyjä sanoi katsellen kokonaisuutta, mutta huomasin hänen katseensa kulkevan peppuni ylitse useammin kuin kerran. ’Joo..minustakin näyttää ihan hyvältä...peppukin näyttää paremmalta tässä..’ sanoin hieman provosoiden. ’Todella hyvältä...entäs se pusero?’ myyjä sanoi hämmentymättä lainkaan. ’Joo...oliko se sinulla siinä..’ sanoin riisuen jo puseroani pois ja hetken mielijohteesta otin nopeasti rintaliivini pois piilottaen ne laukkuuni juuri ennen kuin myyjä palasi takaisin sovituskopille. ’Tässä olisi tämä pusero, jota...’ myyjän lause jäi kesken nähdessään minut. ’Kiitos...’ sanoin olevani huomaamatta naisen katsetta ja puin hänen ojentamansa puseron päälleni. ’Oletko muuten ollut jossain muualla aiemmin...kun vaikutat jotenkin tutulta?’ kysyin myyjältä peilin kautta napittaen samalla puseroa päälleni. ’Olen mä toiminut yhdessä vaatekaupassa myyjänä ja nyt pari kuukautta pitänyt tätä omaa liikettä yhden kaverin kanssa.’ Myyjä sanoi arvioiden minua ylhäältä alas. ’Mä olenkin varmaan sitten nähnyt sut siellä...tää paita sopii tosi loistavasti näiden housujen kanssa...sulla on kyllä hyvä silmä...mä otan nämä!’ sanoin ja aloin riisumaan paitaa pois. ’Helppo sinulle on vaatteita löytää..sinulle sopii todella monenlaiset.’ Nainen sanoi tekemättä elettäkään siirtyäkseen pois pukukopilta. ’Taidan muuten mäkin muistaa sut...mä olen muuten Reetta.’ Myyjä jatkoi ikäänkuin odottaen minun antavan kokeilemani vaatteet hänelle. ’Sanna.’ Sanoin alkaen riisumaan housujani.

Muistin nyt kuinka Reetta oli nähnyt itsetyydytykseni viimeksi kun olin häntä nähnyt. Ojensin hänelle housuni hymyillen pelkissä pikkuhousuissani. Reetta otti ne vastaan eikä tehnyt elettäkään poistuakseen kassalle. ’Sä taidat muistaa sen kohtaamisen...’ sanoin hieman hermostuneena jännityksen velloessa vatsassani. ’Kyllä...muistan sen todella hyvin...se oli....mielenkiintoista.’ Reetta sanoi katsoen minua silmiin. Hitaasti työnsin käteni pikkuhousujeni sisälle tuntien kosteuden häpyhuulieni välissä. Reetta katsoi minua kiinnostuneena purressani alahuultani sormeni liukuessa hitaasti edestakaisin vaossani. ’Haluaisitko koskea?’ kysyin Reetalta katsoen häntä silmiin. ’Jatka nyt noin...istu tuohon penkille ja ota pikkarit pois.’ Reetta sanoi vaimeasti. Tein kuten hän pyysi pudottaen pikkarini lattialle ja istuen penkille. Levitin jalkojani Reetalle irrottamatta katsettani hänestä. Hän tuijotti suoraan häpyäni levitettyäni jalkani levälleen liu’uttaen sormiani hitaasti märkää vakoani pitkin. ’Tää on parempi näky kuin viimeksi..’ Reetta sanoi hymyillen. Samassa hän poistui hetkeksi palatakseen tuolin kanssa. Hän istui tuolilleen hyväillen reisiään hitaasti katsellen kuinka sormeni liikkui hitaasti vaossani.
’Riisu sinäkin...’ sanoin tuntien kosteuteni valuvan penkille. ’Runkkaa lujempaa...mä haluan nähdä kun sä saat..’ Reetta sanoi vastaukseksi, mutta avasi jalkojaan ja hyväili jalkojensa väliä farkkujen päältä. Nopeutin sormieni liikettä siirtäen kosteuttani klitalle. Tunsin mielihyvän lisääntyvän ja orgasmin lähestyvän. Reetta avasi farkkujaan ja työnsi kätensä housujensa sisälle. Ele kiihotti minua saaden sormeni liikkumaan yhä nopeammin hävylläni. Tunsin kuinka orgasmi valtasi ruumiini saaden minut vapisemaan ja voihkimaan äänekkäämmin. Reetta katsoi tiiviisti minuun hyväillen itseään jatkaessani häpyni hyväilyä nyt hitaammin. ’Haluaisin nähdä sinut alasti...’ sanoin katse tiiviisti Reetan silmissä.
Enää hän ei vastustellut vaan alkoi riisumaan paitaansa. Kiusallisen hitaasti hän avasi napin kerrallaan paljastaen ihoaan vähän kerrallaan. Hän riisui paitansa ja heitti sen lattialle paljastaen mustat topatut rintaliivinsä. ’Tule tänne...’ sanoin saaden nyt kontrollin tilanteeseen. Reetta käveli muutamat askeleet eteeni ja pysähtyi hengittäen nopeasti, selvästi kiihoittuneena.

Katsoin ylös Reetan silmiin ja laskin käteni hänen vyötärölleen tuntien hänen ihonsa pehmeyden ja kuumuuden. Hiljaa liu’utin kättäni ylemmäs selkää pitkin rintaliivien hakasille avaten ne nopeasti. Purin huultani ujuttaen samalla käteni rintaliivien kuppien alle. Tunsin Reetan pienet, kovat nännit kämmenpohjiani vasten saaden samalla huokaisun karkaamaan Reetan huulilta. Nostin rintaliivejä ylemmäs paljastaen Reetan kauniit pienet rinnat. Suutelin hellästi toista rintaa vetäen samalla Reetaa lähemmäs minua. Reetta vaikeroi hiljaa upottaen kätensä hiuksiini. Kiertelin hänen nännipihaansa kielelläni käteni valuessa takaisin hänen uumalleen. Käteni hyväilivät hänen pientä peppuaan kieleni kärjen kulkiessa rinnalta toiselle. ’Voi luoja...’ Reetta huokaisi imaistessani hänen nänninsä äkkiä suuhuni. Siirsin käteni hänen etumukselleen ja avasin farkkujen napit nopeasti. ’Odota...kengät..’ Reetta sai huokaistua ja hän vetäytyi hieman minusta. Hetkeksi säikähdin hänen luopuvan leikistä, mutta Reetta vain nosti jalkansa tuolilleni ’Riisu ne pois..’ Katsoin Reettaa silmiin ja aloin vetämään hänen saapastaan pois. Saapas lähti yllättävän kevyesti paljastaen sukkahousujen peittämät varpaat. Reetta nosti toisen jalkansa ylös ja vedin myös siitä saappaan pois, mutten päästänytkään hänen jalkaansa vapaaksi. Laskin sen tuolilleni ja painoin häpyni vasten hänen varpaitaan. Tunsin kuinka hän hitaasti alkoi liikuttelemaan pottuvarvastaan häpyäni vasten. Nojasin taaksepäin levittäen jalkani levälleen. Reetta liikutteli varvastaan ohjaten sen klitalleni. Hetken nautin varpaan hyväilystä, mutta himosin nähdä Reetan kokonaan alasti ja painoin Reetan jalan takaisin lattialle. Avasin farkuista viimeisen napin ja painoin farkut lattialle. Reetalla oli sukkahousujensa alla mustat pitsiset hipsterit, jotka näyttivät todella seksikkäiltä hänen yllään. Hyväilin hitaasti Reetan reisiä suudellen samalla hänen vatsaansa. Painoin suudelmia pitkin hänen pehmeää ihoaan kiemurrellen välillä kielelläni. Purisin kevyesti hänen peppuaan, kun samassa kuulimme oven avautuvan. ’Moi Reetta..mä toin nyt tän ensimmäisen lastin! Tuutko auttamaan?’ Reetta jähmettyi hetkeksi ennen kuin huusi: ’Joo..odota hetki..’ Reetan valtasi pieni paniikki ja hän alkoi nopeasti vetämään farkkujaan takaisin jalkaansa. ’Älä liiku täältä minnekään...en muistanut, että Salli tulee tänne vielä...tässä menee vain hetki..’ Reetta selitti pukien nopeasti paitansa ylleen ja syöksyi ulos kopista vetäen verhot kiinni takanaan saappaiden jäädessä koppiin.

Jäin odottelemaan hetkeksi penkille. Vartin päästä aloin pukemaan kuunnellen kuinka Reetta ja ilmeisesti hänen liiketoverinsa kantoivat tavaroita sisälle. Sain vaatteeni päälleni ja jäin odottelemaan verhon taakse koska Reetta pääsisi eroon Sallista. Kuulin vain vaimeasti kuinka Reetta ja Salli keskustelivat kantaessaan tavaroita sisälle. En kuitenkaan erottanut sanoja lainkaan ja aloin jo pitkästymään, kun kuulin ulko-oven sulkeutuvan ja Reetan palaavan. ’Sori kauheesti...mä en yhtään muistanut, että meille tulee tänään varaston täydennystä.’ Reetta sanoi vetäen verhon syrjään. Hänen kasvoiltaan näkyi selvästi kuinka pahoillaan hän oli tilanteen vuoksi. Huomasin myös pienen pettymyksen vilahtavan hänen kasvoillaan nähdessään minun olevan jo pukeissa. Muistin kuinka Reetta ei ollut saanut lainkaan tyydytystä ja pieni suuttumukseni laantui nopeasti. ’Ei se haittaa...tää on ollut paljon enempi kuin mitä olisin shoppailulta osannut odottaa...’ sanoin lähestyen hitaasti Reettaa. Hän suorastaan jähmettyi paikalleen ja painoin vaativasti huuleni hänen huuliaan vasten. Ohjasin käteni suorasukaisesti hänen pepulleen puristaen sitä kevyesti saaden Reetan värähtämään. Minun painaessa päälle etenimme hitaasti, kunnes Reetta törmäsi selkä seinään. Hän vastasi suudelmiini kiihtyvällä intensiteetillä, minun avatessa hänen farkkujaan nopeasti. Saatuani napit auki hänen farkuistaan työnsin käteni suoraan hänen pikkuhousujensa sisälle tuntien kuinka kostea hän edelleen oli. ’Voi luoja...’ Reetta henkäisi minun sormieni kulkiessa hieman vaivalloisesti tiukissa farkuissa. Reetta halusi tyydytystä ja painoi farkkunsa nilkkoihinsa alkaen samalla astumaan niistä pois. Tietäen että Salli tulisi pian takaisin painoin Reetan lattialle ja syöksyin hänen jalkojensa väliin. Levitin kovakouraisesti Reetan häpyhuulia ja painoin kieleni niiden väliin. Aloin nuolemaan kiimasta valuvaa häpyä ja kuulin kuinka Reetta alkoi voihkimaan. Etenin nopeasti ja otin Reetan klitoriksen suuhuni alkaen imemään sitä voimakkaasti. Reetta kannusti minua upottamalla kätensä hiuksiini painaen päätäni vasten hänen häpyään. Hän voihki vaimeasti yrittäen estää äänekkäimmät voihkaisut purren huultaan. Tunsin kuinka Reetan mahlat kostuttivat leukani painuessani enempi vasten Reetan häpyä. Imin yhä voimakkaammin klitorista kieleni pyöriessä villisti sen ympärillä samaan aikaan. Reetan selkä alkoi kaareutua ja kuulin hänen kuiskailevan ’Tulee...tulee...tulee..’ Reetta vapisi ja värisi orgasmin purkautuessa läpi hänen vartalonsa minun yrittäessä pysyä hänen lantionsa liikkeiden mukana jatkaen orgasmia mahdollisimman pitkään. Reetan ote päästäni heltisi ja nousin ylemmäs hymyillen hänelle ’Ilmeisesti pidit vaikkakin oli nopeaa toimintaa..’ ’Todella paljon...’ Reetta sanoi posket punoittaen pukien vaatteitaan. ’Hyvä...hoidetaanko nyt näiden vaatteiden maksu ennen kuin kaverisi tulee?’ sanoin hymyillen ja siirryin naamaani pyyhkien kassalle. ’Joo...tottakai...alennustakin saat..’ Reetta sanoi vetäen viimeisiä vaatteitaan päällensä. Maksoin vaatteeni ja poistuessani kuulin kuinka Salli juuri palasi kauppaan. Kävelin hymyillen katua alas miettien, että tässä liikkeessä voisin vierailla uudelleen.

16

27425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarinaa

      taas kerran,kiiitos kun taas muistit meitä fanejasi,nythän olisi Salli "kiikarissa" ja täysin hetero!ps.pituutta saisi olla lisää,ahne kun olen Sun texteille! FANISI.

    • pieni, ajeltu ja tiukka

      mua vois tulla nuoleen ja runkkaan heti, oon ihan märkä ja tässä itseäni runkkaan... ihana tarina!!

      • jepulis

        minäkin määärrkänä,kiva että jaksat Seuralainen,kyllä minuakin kiinnostasi,näetkö joskus liikekumppania ja jos missä..!


      • nainen------

        kiihottaa ihan sikana tämmöset tarinat.. haluis itekki kokeilla joskus jonkun naisen kanssa..

        ahh.. pitää varmaan ite hoitaa nyt homma.


    • MarjoA

      kiitos aivan ihanan kiihottavasta tarinasta. Arvaat varmaan mitä tein tätä lukiessa...? Mua kiihotti aivan järjettömästi tuo yhteinen itsetyydytyskohta. Jatkoa, pliiiiis...

    • kaipaa

      jo Sun kerrontaa,missä ja miten tapasit liiketoverin..,Reetan kanssa yhdessä,vai erikseen...toisaalta ottiko Reetta liikaa paukkua ja Sä liiketoverin kanssa veitte hänet kotiin ja tietysti jouduitte hänet riisumaan ja sitten nukkumaan,niin riisuitteko yhdessä vai,,liiketoveri ihan hetero,ei edes kuvitelmissa mitään tyttöjuttuja ennen tätä,..Sä laitoit Reetan nukkumaan,ehkä hyväilit vähän..kaveri näki ovenraosta,ilta jatkuu,kuuntelette musiikkia kahdestaan..ehkä tanssia..tai jotenkin,kaksi tyttöä,voiko ja kiihoituuko toinen kun toinen STRIPPAA,ja mihin asti,esim.aste 1 paita pois jne..toivon että tässä olisi jotain ideaa !!HYVÄÄ UUTTA VUOTTA !

      • salaa seurannut

        Fanilla kyllä kivat ideat,tosiaan täysin hetero tyttö ja vaikka pullon pyöritystä tai ihan tyttöbaarissa katsomassa esityksiä porukalla ja sitten kahdestaan jatkoille heille,mies ei kotona..


    • -Seuralainen

      Kaikille kommenteista...ihana lukea, että tarinani kiihoittavat. Ja kiitos Fanille ideoista. Ne laitetaan taas korvan taakse, mutta en lupaa, että kirjoittelisin niistä pian. Toivottavasti saan kirjoitettua taas pian

    • mmm

      Ihana tarina...arvaatte varmaan mitä täälläkin tehdään...käsi pikkareissa ;)
      varsinkin yhteismasturbointi oli kiihottavaa

      • SJK

        Samaa mieltä... Myös nää kommentit on musta tosi kiihottavia. Ihanaa ajatella että muillakin on sormet siellä tätä tarinaa lukiessa. Ite nautin suunnattomasti ajatuksesta yhteismasturboinnista toisen naisen kanssa... Nytkin haluttais. :) Saammehan jatkoa???


      • *Seuralainen*
        SJK kirjoitti:

        Samaa mieltä... Myös nää kommentit on musta tosi kiihottavia. Ihanaa ajatella että muillakin on sormet siellä tätä tarinaa lukiessa. Ite nautin suunnattomasti ajatuksesta yhteismasturboinnista toisen naisen kanssa... Nytkin haluttais. :) Saammehan jatkoa???

        Kiitos kommenteista. Ilmeisesti pitää kehitellä jatkoa tälle, koska vaikuttaa olevan paljon suositumpi kuin uudempi tarinani :) Tai ehkä kirjautumattomuus vaikuttaa...


    • TIINA -85

      Huh.. on pakko sanoa, että KIITOS! En ole koskaan saanut itsetyydytyksellä orgasmia.. ja nyt, nyt lukiessani tätä aattelin "hiukan" vain kosketella..

      Ja mä SAIN!

      Olo on juuri sellainen, että tekisi mieli halata koko maailmaa ja kertoa ilosanomaa kaikille :)

      Kiitos!

      • perhosensiipi

        oot tää joka tuolla hehkutteli jo aikasemmin :D vooooi


    • "loma"

      lopussa, kuukaudet vierineet, viikot vierineet,päiviä,öitä paljon,odottaneet,lisää,kerro,muutenkuolenikävään,novelleihisi!!

    • pimu08

      todella mahtava tarina, kyllä itselläkin alkoi haluttamaan, luen jutun nyt uudestaan samalla tyydyttäen itseäni :D lisää samanlaisia!!

    • "kiimanen Nainen**"

      Kiitti tosi paljon tarinasta...minäkin, vaikka olen jo AIKUINEN nainen... niin tässä sitä vaan lueskellaan pimmppi märkänä ja
      käsitöihinhän tässä joutui :) Tein kokoajan samaala itselleni ja jatkan vaan tästä...Oli ihanan kiihottava tarina :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe