Tällä hekellä kesyjä olisi 2 poikaa ja okia yht.8-10 vailla kotia. katso tarkemmat tiedot www.webbisivu.com/lumiellesmarsula puh: 050-327 8242 sijaitsevat kemiössä. kuljetus mahd. 23.11. helsinkiin.
M: oka-, ja kesyhiiriä
8
626
Vastaukset
- minävainolenjoo
Ei satu niistä kesyhiiri pojista olemaan kuvia?
- jos..
otat sähköpostiin suoran yhteyttä ja kysyt kuvia, niin voin vaikka huomenna pistää, kun käyn otta heistä kuvat. :)
- Hiiriä?
Moi, onko sulla tulossa lähiaikoina muun värisiä hiiriä? Ei siis ba tai ba/t?
- tietäis
mitä mahtaa tarkoittaa noi lyhenteet?? en löytänyt mitään niistä edes lemmikkihiiriyhdistyksen sivuilta. Poikasia on nyt yht 13, joista 6 menee ruuaksi.
- sama kysyjä
Tuleeko mahdollisesti jossakin vaiheessa siis muita, kuin black taneja tai mustia?
- sähköpostis
sama kysyjä kirjoitti:
Tuleeko mahdollisesti jossakin vaiheessa siis muita, kuin black taneja tai mustia?
niin laiten sinne kuvia hiiruista. nyt on paljon vaalean-valkoisen sävyisiä (ei vitivalkoisia)beigejä, harmaan beigejä kokovärisinä ja naama pilkukkaina. vatsat ovat kaikilla vaaleampia kuin muu ruumis.
- kuvat..
voi linkittää kotisivun kautta verkopirkkoon, jossa kuvia pienistä naperoista. (3viimeisntä)
- vielä iman kotia
nyt kaikki 11 okaa yht. 80€. (4 tyytöä ja 7 poikaa siis.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755844Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275017Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213058- 1802468
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2012176- 172096
- 1031521
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3231337- 751273
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171186