hei !
olen lentämässä bangkokin kautta australiaan,meinaan pysähtyä lentokentän 'viereen' johonkin hotelliin,mutta en osaa päättää missä viipyisin? eli jos jollakin on kokemusta bangkokin lentokentän lähettyvillä olevista hyvistä/halvoista hotelleista:)?
bangkok-lentokenttähotellit
6
2476
Vastaukset
- franco nonees
Taximatkan (n.20min)päässä on siisti ja edullinen hotelli nimeltään Avana tsekkaa joltain hotellibookkaussivulta tai googleta Tykkäsin kovasti olin siellä 2 yötä kun jatkoin lennoilla Honkkariin.Kentällä oleva hotelli on sikakallis.Oli aamiaiset ja uima-altaat sekä todella siisti huone .Ala-aulassa jätti teevee jolta tuli englanninfutista,aulassa myös netti.
- NAA HII.. ja naa maa +naa muu
Franco Oli Italy hiihtäjä . .Voitti 15km 1968 Grenoblessa .Oli kiivas vitunmies .Tykkäs Suomipillusta !!
- franco nonees
1200tbh standard näköjään eli ei kalliskaan eli 24€
- PaavoKä
Bangkokin uuden kentän lähellä on hyvä ja halpa hotelli CONVENIENT RESORT.
Yövyin siellä parikin kertaa..hintaan 1100 Baht.
Nouto toimii puhelimella 023274118.
5 minuuttia kentältä.
www.convenientresort.com - cha amista terveisia
Hei!
Tassa yksi lisaa: hae googlesta latestays.com!
viime hetken tarjouksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670