Paula on...

TYR

Kuin vanha käytetty auto! pakkelikerros on tommoisen näkkileivän paksuinen,perä rutussa ja vuotaa...käyntiäänessä epämääräistä rahinaa ja rohinaa, eikä kukaan enää huoli ristikseen.

4

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluhattuja

Onneksi saa olla päinvastaista mieltä...kun itsekin rahisen ja rähisen...näin kuuttakymmpiä käyvänä eukkona...

• tmarjaama

Vaikka Paulaa vertaisi vanhaan autoon, hän on rautaa ja kulkee. Kuka tämänhetken artisteista on esillä vielä 40 v kuluttua. Paula on suosikkini. Saman kylän tyttöjä, lempparikaraokebiisini on "Perhonen" ja kaiken kukkuraksi tänään, mun synt.päivänä häneltä ilmesyi uusi "Timantti-levy". Eli timanttia, kultaa ja ajanpatinoitua terästä koko likka.

• Sen tietää kaikki

Lapsetkin tykkää Paulasta. Täytyy hänessä olla jotain. Meillä viisvuotias poika laulaa Mustalaisnaista ja tytöt 12-13 v osaa melkein kaikki Paulan piisit. Kateelliset hiljaa!

• Ryppyruskee

Käy optikolla.
      Itse keskustelin Paulan kanssa jokin aika sitten.
      Paulalla oli aivan asiallinen ja hyvällä maulla tehty päivämeikki.
      Suurimmalla osalla hänen ikäisellä naisella on paljon enemmän pohjaa ja silti rypyt näkyvät vaikka tiejyrällä yli ajelisi.

Mikähän se on, että akat on niin pirun kateellista porukkaa? Sinäkin Bruuttukseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11366
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2355
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1831
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1775
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1413
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe