Paula on...

TYR

Kuin vanha käytetty auto! pakkelikerros on tommoisen näkkileivän paksuinen,perä rutussa ja vuotaa...käyntiäänessä epämääräistä rahinaa ja rohinaa, eikä kukaan enää huoli ristikseen.

4

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluhattuja

      Onneksi saa olla päinvastaista mieltä...kun itsekin rahisen ja rähisen...näin kuuttakymmpiä käyvänä eukkona...

    • tmarjaama

      Vaikka Paulaa vertaisi vanhaan autoon, hän on rautaa ja kulkee. Kuka tämänhetken artisteista on esillä vielä 40 v kuluttua. Paula on suosikkini. Saman kylän tyttöjä, lempparikaraokebiisini on "Perhonen" ja kaiken kukkuraksi tänään, mun synt.päivänä häneltä ilmesyi uusi "Timantti-levy". Eli timanttia, kultaa ja ajanpatinoitua terästä koko likka.

      • Sen tietää kaikki

        Lapsetkin tykkää Paulasta. Täytyy hänessä olla jotain. Meillä viisvuotias poika laulaa Mustalaisnaista ja tytöt 12-13 v osaa melkein kaikki Paulan piisit. Kateelliset hiljaa!


    • Ryppyruskee

      Käy optikolla.
      Itse keskustelin Paulan kanssa jokin aika sitten.
      Paulalla oli aivan asiallinen ja hyvällä maulla tehty päivämeikki.
      Suurimmalla osalla hänen ikäisellä naisella on paljon enemmän pohjaa ja silti rypyt näkyvät vaikka tiejyrällä yli ajelisi.

      Mikähän se on, että akat on niin pirun kateellista porukkaa? Sinäkin Bruuttukseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe