Tietäiskö kukaan mistä taloon on hommattu ne peitot jotka asukkailla on sänkyjen päädyissä? Sellaset vaalean ruskeat "tekoturkis"hommat siis...
KIITOS jos joku viittii ottaa selvää!! Itse en löytänyt tietoa BB-sivuilta :(
TORKKUPEITOT
5
428
Vastaukset
- ne kuule
ole hobbyhallista kun siinä alussa sanotaan että sisustuksesta (tai mistä) lie vastaa hobbyhall
- Hallista
Hobby Hallin sivuilla on erikseen kerrottu kaikki tuotteet jotka on talossa. Itse ihastuin siihen kasvihuoneeseen!
- peitto
Hallista kirjoitti:
Hobby Hallin sivuilla on erikseen kerrottu kaikki tuotteet jotka on talossa. Itse ihastuin siihen kasvihuoneeseen!
Niinpä onkin Hobby Hallista :) Eilen siellä turhaan selasin koko yön enkä löytäny :/ Mutta tuo olikin kätevä että voi kattoo taloo ja tuotteita erikseen...
Peitto-ostoksille -->
- Torkkupeitto2014
Entäs nämä vuoden 2014 harmaat torkkupeitot, tietääkö joku mistä ne on?
- peitto silmillä
Samat spermaset peitot kuin vuonna 2007 . Väri on kulunut ajan hampaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132