Voiko jo nyt "varailla" pentua jos haluaa pennun kotiin kesäkuun alkuun kun jää lomalle?
Parille kasvattajalle olen laittanut sähköpostia kun olen lukenut pentusuunnitelmista kevääksi, mutta kukaan ei vastaa.
Miten pitäisi toimia, soittaa suoraan vai odotella vastausta?
Pentu otettaisi kesäkuun alkuun.
4
534
Vastaukset
- nyt kannattaa
olla puhelimitse aktiivisesti kasvattajaan yhteydessä.
Kesään on vielä tovi aikaa,mutta kun narttu on tiineenä keväällä,niin mahdollisia ostajaehdokkaita saattaa olla jo pilvinpimein ja nytkin voit varautua,että alkukesän pennuille on kyselijöitä varsinkin jos rotu on kovin suosittu. - marleenast
Taidat kuulua niihin, joiden ei ehkä pitäisi ottaa lainkaan koiraa -
otetaan kesäkuun alkuun kun loma alkaa -
siistii - mutta entä loman jälkeen?
Pentu on silloinkin vielä pieni eikä pärjää yksikseen.
Koiran hankintaa on syytä miettiä paljon ja joka kantilta.
Jääkö se pentuparka sitten yksin 8-10 tunniksi ja jos sinä aikana ( tietenkin ) pissaa ja kakkaa sisälle mitä siitä seuraa kun tulet kotiin?
Harkitse nyt hyvä ihminen vielä.- Poodi
Vaikkei asia nyt sinulle juuri kuulukaan, mutta olen lomalla kesä, heinä ja puolet elokuusta, joten harvalla koiranottajalla on näin pitkä kotouttamisaika, eikö?
Luulisin, että pentu pärjää hyvin sen 4-6 tuntia jonka lapset on koulussa elokuussa koulujen ja minun töiden alettua. - opettaa yksinoloon
Poodi kirjoitti:
Vaikkei asia nyt sinulle juuri kuulukaan, mutta olen lomalla kesä, heinä ja puolet elokuusta, joten harvalla koiranottajalla on näin pitkä kotouttamisaika, eikö?
Luulisin, että pentu pärjää hyvin sen 4-6 tuntia jonka lapset on koulussa elokuussa koulujen ja minun töiden alettua.pienestä pitäen ettei tule eroahdistus ongelmia kun ei ole tottunut olemaan yksin! meillä 3 cavaa ja kaikki on opetettu pienestä lähtien olemaan kotona myös ilman ihmistä kun olen töissä. yksi nartuistani astutettiin tänään ja toivottavasti pentuja tulee:) onnea koiran etsimiseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838