Voiko jo nyt "varailla" pentua jos haluaa pennun kotiin kesäkuun alkuun kun jää lomalle?
Parille kasvattajalle olen laittanut sähköpostia kun olen lukenut pentusuunnitelmista kevääksi, mutta kukaan ei vastaa.
Miten pitäisi toimia, soittaa suoraan vai odotella vastausta?
Pentu otettaisi kesäkuun alkuun.
4
588
Vastaukset
- nyt kannattaa
olla puhelimitse aktiivisesti kasvattajaan yhteydessä.
Kesään on vielä tovi aikaa,mutta kun narttu on tiineenä keväällä,niin mahdollisia ostajaehdokkaita saattaa olla jo pilvinpimein ja nytkin voit varautua,että alkukesän pennuille on kyselijöitä varsinkin jos rotu on kovin suosittu. - marleenast
Taidat kuulua niihin, joiden ei ehkä pitäisi ottaa lainkaan koiraa -
otetaan kesäkuun alkuun kun loma alkaa -
siistii - mutta entä loman jälkeen?
Pentu on silloinkin vielä pieni eikä pärjää yksikseen.
Koiran hankintaa on syytä miettiä paljon ja joka kantilta.
Jääkö se pentuparka sitten yksin 8-10 tunniksi ja jos sinä aikana ( tietenkin ) pissaa ja kakkaa sisälle mitä siitä seuraa kun tulet kotiin?
Harkitse nyt hyvä ihminen vielä.- Poodi
Vaikkei asia nyt sinulle juuri kuulukaan, mutta olen lomalla kesä, heinä ja puolet elokuusta, joten harvalla koiranottajalla on näin pitkä kotouttamisaika, eikö?
Luulisin, että pentu pärjää hyvin sen 4-6 tuntia jonka lapset on koulussa elokuussa koulujen ja minun töiden alettua. - opettaa yksinoloon
Poodi kirjoitti:
Vaikkei asia nyt sinulle juuri kuulukaan, mutta olen lomalla kesä, heinä ja puolet elokuusta, joten harvalla koiranottajalla on näin pitkä kotouttamisaika, eikö?
Luulisin, että pentu pärjää hyvin sen 4-6 tuntia jonka lapset on koulussa elokuussa koulujen ja minun töiden alettua.pienestä pitäen ettei tule eroahdistus ongelmia kun ei ole tottunut olemaan yksin! meillä 3 cavaa ja kaikki on opetettu pienestä lähtien olemaan kotona myös ilman ihmistä kun olen töissä. yksi nartuistani astutettiin tänään ja toivottavasti pentuja tulee:) onnea koiran etsimiseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 127793