Huhtikuussa ehkäpä Samuille

Bee 26

Hei,

Onkohan kenelläkään tietoa tällasesta hotellista kun First Bungalow Beach Resort? Millanen paikka jne..

2

1027

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cocobanana-food-samui

firsti on hinta laatusuhteeltaan hyva hotsku,sijaitsee etela chawengilla,chaweng noi rannalla,pikku chaweng.hyva rauhallinen ranta.lahella ydinta mutta rauhallisella paikalla.
      iso uima allas joka juuri rempattu,lastenallas,jacuzzi.
      300 metrin paassa suomalainen kotruoka ravintola cocobanana food,500 metrin paassa suomalainen live rock klubi rocknights,suomalainen sauna

tervetuloa samuille

yki virkki
      suomalaista kotiruokaa
      cocobanana food,south chaweng beach,koh samui

www.cocobananafood.freerum.com

• 3 viikkoa siellä

Kolme viikkoa viihdyttiin syyskuun alusta ko. hotellissa. Todella hyvä paikka! ehdoton plussa tuo "oma" pieni ranta mikä on paljon rauhallisempi ja parempi kuin pääranta. Aamupala on todella hyvä ja valikoimaa on riittävästi hedelmistä ja muroista munakaskokin vääntämään custom-omelettiin.
      Uima-allas hyvä! pystyy jopa halutessaan urheilemaan..ja tuli myös tarpeeseen kun meduusat täytti rannat parina päivänä.
      Huoneet siistit ja palvelu pelaa. Ja älkää missatko canopy-adventurea! (tsekkaa canopy videoi youtubesta) Ei muuta kun hyvää matkaa! Ja jos majoitutte "firstiin", sanokaa Silmäpuolipaanaselle (yksisilmäiselle kissalle) ja paanasen kaverille terveisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe