Hei,
Onkohan kenelläkään tietoa tällasesta hotellista kun First Bungalow Beach Resort? Millanen paikka jne..
Huhtikuussa ehkäpä Samuille
2
1027
Vastaukset 2
- cocobanana-food-samui
firsti on hinta laatusuhteeltaan hyva hotsku,sijaitsee etela chawengilla,chaweng noi rannalla,pikku chaweng.hyva rauhallinen ranta.lahella ydinta mutta rauhallisella paikalla.
iso uima allas joka juuri rempattu,lastenallas,jacuzzi.
300 metrin paassa suomalainen kotruoka ravintola cocobanana food,500 metrin paassa suomalainen live rock klubi rocknights,suomalainen sauna
tervetuloa samuille
yki virkki
suomalaista kotiruokaa
cocobanana food,south chaweng beach,koh samui
www.cocobananafood.freerum.com - 3 viikkoa siellä
Kolme viikkoa viihdyttiin syyskuun alusta ko. hotellissa. Todella hyvä paikka! ehdoton plussa tuo "oma" pieni ranta mikä on paljon rauhallisempi ja parempi kuin pääranta. Aamupala on todella hyvä ja valikoimaa on riittävästi hedelmistä ja muroista munakaskokin vääntämään custom-omelettiin.
Uima-allas hyvä! pystyy jopa halutessaan urheilemaan..ja tuli myös tarpeeseen kun meduusat täytti rannat parina päivänä.
Huoneet siistit ja palvelu pelaa. Ja älkää missatko canopy-adventurea! (tsekkaa canopy videoi youtubesta) Ei muuta kun hyvää matkaa! Ja jos majoitutte "firstiin", sanokaa Silmäpuolipaanaselle (yksisilmäiselle kissalle) ja paanasen kaverille terveisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451