Munasolun luovutus

sopivasta summasta

Kyselin korvaussummia jos päättäisin luovuttaa munasolujani. 250 euroa ja matkat. Ei paljon mitään, siitä vaivasta jonka luovuttaja kokee. Paljonko mahtavat ulkomailla maksaa...Tietääkö kukaan onko suomalaisia munasoluja viety tai luovutettu muualla, esim. englannissa? Ja paljonko siellä niistä maksetaan? Yhdysvalloissa on myyjän markkinat, mutta huoliiko ne meikäläisiä sinne?

1

526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luovuttamaan

HEI!

Olen myös kiinnostunut munasolun luovutuksesta, ja etsin netistä tietoa hakusanoilla egg cell donation ja egg cell donor. Joitakin klinikoita esim. USA:sta ja UK:sta löysin, korvaus esim.5000-8000 dollaria, joka on aika pieni (1 euro = n.1,5 dollaria), varsinkin jos joutuisi matkat maksamaan, tosin olen lukenut, että jenkeissä laaduikkaista munasoluista voisi saada rutkasti enemmän...Mulla on ikää jo 32 vuotta. Klinikoiden ikävaatimukset vaihtelevat, toiset eivät hyväksy enää yli 30 vuotiaita, jotkut 32-vuotiaaseen saakkka. Suomessahan ikärajaksi on asetettu 35 vuotta. Jotkut klinikat vaativat, että on synnyttänyt jo. Myös esim. koulumenestystä kysellään, ja varmasti ovat jotkut kiinnostuneet ÄO:stakin.

En löytänyt vielä internetin kautta tarpeeksi kiinnostavia väyliä luovutukseen...mä olisin kiinnostunut kyllä aiheesta, jos hyvät korvaukset saa. Ja mukavaa olisi, jos olisi joku kaverina selvittämässä tätä asiaa, joten jos kiinnostaa, kirjoita mulle, ja selvitetään asiaa.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1863
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      157
      1331
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      68
      1141
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      65
      1012
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      941
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      87
      862
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      850
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe