Kyselin korvaussummia jos päättäisin luovuttaa munasolujani. 250 euroa ja matkat. Ei paljon mitään, siitä vaivasta jonka luovuttaja kokee. Paljonko mahtavat ulkomailla maksaa...Tietääkö kukaan onko suomalaisia munasoluja viety tai luovutettu muualla, esim. englannissa? Ja paljonko siellä niistä maksetaan? Yhdysvalloissa on myyjän markkinat, mutta huoliiko ne meikäläisiä sinne?
Munasolun luovutus
1
526
Vastaukset
- Luovuttamaan
HEI!
Olen myös kiinnostunut munasolun luovutuksesta, ja etsin netistä tietoa hakusanoilla egg cell donation ja egg cell donor. Joitakin klinikoita esim. USA:sta ja UK:sta löysin, korvaus esim.5000-8000 dollaria, joka on aika pieni (1 euro = n.1,5 dollaria), varsinkin jos joutuisi matkat maksamaan, tosin olen lukenut, että jenkeissä laaduikkaista munasoluista voisi saada rutkasti enemmän...Mulla on ikää jo 32 vuotta. Klinikoiden ikävaatimukset vaihtelevat, toiset eivät hyväksy enää yli 30 vuotiaita, jotkut 32-vuotiaaseen saakkka. Suomessahan ikärajaksi on asetettu 35 vuotta. Jotkut klinikat vaativat, että on synnyttänyt jo. Myös esim. koulumenestystä kysellään, ja varmasti ovat jotkut kiinnostuneet ÄO:stakin.
En löytänyt vielä internetin kautta tarpeeksi kiinnostavia väyliä luovutukseen...mä olisin kiinnostunut kyllä aiheesta, jos hyvät korvaukset saa. Ja mukavaa olisi, jos olisi joku kaverina selvittämässä tätä asiaa, joten jos kiinnostaa, kirjoita mulle, ja selvitetään asiaa.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871863Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1571331YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651012
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82941Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli87862Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810