upea uusi levy!

taking chances

uusi levy on mahtava!

7

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celineltä

      ...on pelkkää paskaa. vielä suurempi pettymys kun mitä sen edellinen englanninkielinen studiolevy. vain kaks kuuntelukelposta kappaletta (shadow of love ja cant fight the feeling), muut 14 biisiä ihan hirveitä.

      taitaa celinelle käydä samoin kuin mariah careylle: ei kykene uusiutumaan riittävästi, joten alkaa toistamaan itseään ihan liikaa. musa polkee paikallaan. sääli kun muijalla on kuitenkin hyvä ääni.

      • sen kun kasvaa

        ...niin että ei sovi levyn kanteen. Tämä Celine on yksi näitä paskantärkeitä huutajia, jotka tosiaan luulevat, että on hienoa huutaa perseensä pohjasta vuodesta toiseen ja levystä toiseen. Ja ihmiset ostavat kun on niin hienoa kun joku huutaa perseensä pohjasta.
        Ainoa suht kuunneltava Dionin levy lienee tämä parin vuoden takainen ranskankielinen levy eikä sekään kokonaan. Ja se oli kans hyvä biisi(remix) missä oli Blondien biisi sämplätty sekaan.
        Mutta katsokaapas nyt tuon uuden levyn kantta - voi jeesus... L'oreal varmaan sponsoroi...


      • Kaikkiien ei tarvi pitää samasta musasta. Sellaisia levyjä joista ei pidä ei ole pakko ostaa.

        Minusta tuo Celinen uusin on tosi hyvä.


      • taitaa..
        sen kun kasvaa kirjoitti:

        ...niin että ei sovi levyn kanteen. Tämä Celine on yksi näitä paskantärkeitä huutajia, jotka tosiaan luulevat, että on hienoa huutaa perseensä pohjasta vuodesta toiseen ja levystä toiseen. Ja ihmiset ostavat kun on niin hienoa kun joku huutaa perseensä pohjasta.
        Ainoa suht kuunneltava Dionin levy lienee tämä parin vuoden takainen ranskankielinen levy eikä sekään kokonaan. Ja se oli kans hyvä biisi(remix) missä oli Blondien biisi sämplätty sekaan.
        Mutta katsokaapas nyt tuon uuden levyn kantta - voi jeesus... L'oreal varmaan sponsoroi...

        ..kalju mies kirjoitella kateuksissaan!


      • jepjep................
        hexi kirjoitti:

        Kaikkiien ei tarvi pitää samasta musasta. Sellaisia levyjä joista ei pidä ei ole pakko ostaa.

        Minusta tuo Celinen uusin on tosi hyvä.

        Uusi levy on hyvä. Ei ole laisinkaan ylituotettu kuten pari edeltäjää.. Celinen äänikin on särmikkäämpi kuin ennen.


      • levy.......
        hexi kirjoitti:

        Kaikkiien ei tarvi pitää samasta musasta. Sellaisia levyjä joista ei pidä ei ole pakko ostaa.

        Minusta tuo Celinen uusin on tosi hyvä.

        Uusi levy on tosi hyvä. Ehdottomia suosikkeja levyltä on mm. New Dawn, Can´t fight the feeling, A world to believe, alone, Fade away

        Eyes on me- biisi oli pieni pettymys kun sitä niin suitsutettiin, biisin alku on hyvä mutta kuolee jo puolessa välissä..


    • kissafani-96

      Levy on todella hyvä! Ostin sen jo viime kuussa. Vähän sen jälkeen kun se oli ilmestynyt... Osaan jo muutamia biisejä ulkoa. :)

      Celine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe