upea uusi levy!

taking chances

uusi levy on mahtava!

7

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celineltä

      ...on pelkkää paskaa. vielä suurempi pettymys kun mitä sen edellinen englanninkielinen studiolevy. vain kaks kuuntelukelposta kappaletta (shadow of love ja cant fight the feeling), muut 14 biisiä ihan hirveitä.

      taitaa celinelle käydä samoin kuin mariah careylle: ei kykene uusiutumaan riittävästi, joten alkaa toistamaan itseään ihan liikaa. musa polkee paikallaan. sääli kun muijalla on kuitenkin hyvä ääni.

      • sen kun kasvaa

        ...niin että ei sovi levyn kanteen. Tämä Celine on yksi näitä paskantärkeitä huutajia, jotka tosiaan luulevat, että on hienoa huutaa perseensä pohjasta vuodesta toiseen ja levystä toiseen. Ja ihmiset ostavat kun on niin hienoa kun joku huutaa perseensä pohjasta.
        Ainoa suht kuunneltava Dionin levy lienee tämä parin vuoden takainen ranskankielinen levy eikä sekään kokonaan. Ja se oli kans hyvä biisi(remix) missä oli Blondien biisi sämplätty sekaan.
        Mutta katsokaapas nyt tuon uuden levyn kantta - voi jeesus... L'oreal varmaan sponsoroi...


      • Kaikkiien ei tarvi pitää samasta musasta. Sellaisia levyjä joista ei pidä ei ole pakko ostaa.

        Minusta tuo Celinen uusin on tosi hyvä.


      • taitaa..
        sen kun kasvaa kirjoitti:

        ...niin että ei sovi levyn kanteen. Tämä Celine on yksi näitä paskantärkeitä huutajia, jotka tosiaan luulevat, että on hienoa huutaa perseensä pohjasta vuodesta toiseen ja levystä toiseen. Ja ihmiset ostavat kun on niin hienoa kun joku huutaa perseensä pohjasta.
        Ainoa suht kuunneltava Dionin levy lienee tämä parin vuoden takainen ranskankielinen levy eikä sekään kokonaan. Ja se oli kans hyvä biisi(remix) missä oli Blondien biisi sämplätty sekaan.
        Mutta katsokaapas nyt tuon uuden levyn kantta - voi jeesus... L'oreal varmaan sponsoroi...

        ..kalju mies kirjoitella kateuksissaan!


      • jepjep................
        hexi kirjoitti:

        Kaikkiien ei tarvi pitää samasta musasta. Sellaisia levyjä joista ei pidä ei ole pakko ostaa.

        Minusta tuo Celinen uusin on tosi hyvä.

        Uusi levy on hyvä. Ei ole laisinkaan ylituotettu kuten pari edeltäjää.. Celinen äänikin on särmikkäämpi kuin ennen.


      • levy.......
        hexi kirjoitti:

        Kaikkiien ei tarvi pitää samasta musasta. Sellaisia levyjä joista ei pidä ei ole pakko ostaa.

        Minusta tuo Celinen uusin on tosi hyvä.

        Uusi levy on tosi hyvä. Ehdottomia suosikkeja levyltä on mm. New Dawn, Can´t fight the feeling, A world to believe, alone, Fade away

        Eyes on me- biisi oli pieni pettymys kun sitä niin suitsutettiin, biisin alku on hyvä mutta kuolee jo puolessa välissä..


    • kissafani-96

      Levy on todella hyvä! Ostin sen jo viime kuussa. Vähän sen jälkeen kun se oli ilmestynyt... Osaan jo muutamia biisejä ulkoa. :)

      Celine

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe