Mieshierojalle

töitä

Käyn säännöllisesti selkä-niskahieronnassa eräällä mieshierojalla. Olen viime aikoina huomannut, että hän katsoo minua silmiin entistä pidempään...

Päätin jo tullessani, että tällä kerralla mies saa hieroa muutakin, jos vain haluaa. Riisun yläkehon lisäksi myös alakehon paljaaksi ja jään odottelemaan, kun mies tulee laittamaan pyyhkeen jaloilleni ja lämpötyynyt selälleni...

Jännitän miten mies reagoi astuessaan sisään verhojen sisäpuolelle huomatessaan täyden alastomuuteni...

Niin kuin vähän arvelinkin. Miehen lause katkeaa kesken sanan. Hän pysähtyy hetkeksi oven suuhun, mutta pystyy yllättävän nopeasti jatkamaan lauseensa loppuun. Sitten mies hiljenee ja hakee lämpötyynyt...Pyyhe unohtuu tällä kertaa. Mies laittaa toisen tyynyn hartioilleni ja toisen hieman liian alas..pitkittäin pakaroideni päälle, niin, että tyynyn toinen pää jää ilmaan. Raotan hieman jalkojani ja tyyny valuu reisieni väliin.

Mies odottaa hetken ja vetää tyynyä hieman takaisin ylös, mutta päästää sen pian taas valumaan takaisin alas. Mies toistaa liikettä muutaman kerran. Levitän enemmän reisiäni ja nostan lantiotani tyynyn liikkeiden mukaan...

Mies siirtyy jalkopäähäni ja työntää tyynyn niin ylös, että näkee kaiken mitä haluaakin. Makaan hetken hiljaisuudessa odottaen miehen seuraavaa liikettä. Kuulen kahinaa takaani ja kohta mies seisookin edessäni. Näen hierontapöydän kasvoaukosta miehen paljaat karvaiset sääret. Mies nostaa lämpötyynyn hartioiltani ja työntää alemman tyynyn takaisin lämmittämään pilluani...

Mies alkaa hieroa hartioitani öljyisin ja lämpimin, vahvoin käsin. Kädet valuvat joka kierroksella lähemmäs kylkiäni ja rintojani. Muutaman kierroksen jälkeen nostan kylkeäni hieman ja mies saa ujutettua sormensa niin, että saa sormeiltua hieman kivikovaa nänniäni... Mies pitää kiinni nännistäni ja minä käännyn vielä hieman kyljelleni. Mies hieroo rintaani ja leikkii nännilläni. Miehen hengitys kiihtyy...

Käännän kasvoni sivuttain ja näen sen - miehellä on päällään vain t-paita, ja kivekset ja terhakkana sojottava kyrpä soutavat miehen kädenliikkeiden mukaan vilkkuen välillä paidan reunan alta!!

Vedän päällimmäisen jalkani koukkuun, jotta pysyn kylkiasennossa paremmin. Lämpötyyny tipahtaa lattialle ja minä revittelen pilluani enemmän auki... Mies innostuu ja lähestyy pilluani vahvoin hierovin liikkein - toisella kädellä selän puolelta, toisella kädellä etupuolelta. Mies on siirtynyt viereeni niin, että kova kyrpä heiluu kutkuttavan lähellä kasvojani. Mies huomaa katseeni ja tuo kyrpää vielä lähemmäs huuliani.

Miehen kädet vaeltavat - toinen käsi hieroo pakaroitani ja toinen alavatsaani. Varovasti mies kokeilee keskisormellaan klitoristani - vavahdan ja tuntuu että lantionpohjaani jo kouristaa! Ojennan nopeasti vittuani enemmän miehen sormia kohti ja hieron itseäni niitä vasten. Mies työntää toisen kätensä pakaroideni välistä kohti vittuani. Hänen sormensa kohtaavat jo aivan kauttaaltaan märässä pillussani!

Mies tekee minut kiimasta hulluksi. Minun on pakko tarttua tiukasti miehen kyrpään ja nostaa se huulilleni. Pyöritän kieltäni terskan ympäri miehen jatkaessa taidokkaasti pilluni sormeilua. Työnnän kalun suuhuni niin pitkälle kuin saan ja imen...

Mies kääntää minut selälleni ja nousee päälleni niin, että pääsee nuolemaan vittuani. Hän levittää kädellään häphuuleni ja painaa huulensa klitorikselleni ja suutelee sitä miljoonin eri tavoin. Samalla hän työntelee kyrpäänsä kosteiden huulieni väliin. Tartun miehen kiveksiin ja puristelen niitä määrätietoisesti.

Yhtäkkiä mies nousee päältäni ja menee kaapilleen. Hän palaa pian ja siirtyy päättäväisesti jalkopäähäni jalat molemmin puolin hierontapöytää kortsulla komistautuneena. Mies vetää minut nilkoista alemmas hierontapöydällä ja katsoo minua kiimaisesti silmiin. Mies pitää nilkoistani kiinni, levittää jalkojani ja nostaa märkää vittuani lähemmäs hänen kovana seisovaa kaluaan. Pelkkää kalua käyttäen hän etsii tietä sisääni ja minä myötäilen parhaani mukaan. Otan kalun käteeni ja ohjaan sen pään pilluhuulilleni... Hieron kalun päällä huuliani....jatkaen tätä niin että olemme pian molemmat todella kiihdyksissä!

Mies tuijottaa minua kiimaisena silmiin ja työntää kyrvän yhdellä vedolla syvälle vittuuni! Tunnen että tämän lähemmäksi emme pääse toisiamme! Mies on todella kirjailmellisesti minussa! Mies vetäytyy hieman takaisin ja alkaa tikata lantiollaan sellaista vauhtia, että nesteet lotisevat. Kuinka kiihottava ääni! Kyrpä soutaa vitussani ja minä pusken miestä vasten minkä pystyn. Hieron kädelläni klitoristani ja mies katselee kiimaisena minua. Mies nuolaisee huuliaan ja minä tunnen, että kohta lähtee tulemaan... Nostan lantiota miestä vasten ja annan orgasmin tulla!! Se kouristaa koko lantiotani niin, että mieskin alkaa vaikeroida ja tulee saman tien itsekin...

10

36347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big boss

      tervehdys Sinulle! Luin kiihoittavan tarinasi ja ei aikaakaan kun kyrpä rupesi näyttämään elonmerkkejä pullottaen vaativasti lahkeessa. Se oli pakko kaivaa ulos farkuista ja samalla lukiessani mielsin itseni tuoksi tarinan hierojaksi.Samalla vetelin esinahkaa turvonneen terskan yli määrätietoisin hitain vedoin... Seksikkään kuumana näin Sinut hierontapöydällä jalat levällään minun jyskyttäessä rajusti märkää kiimaista vittuasi...
      ...Sinä olet kiihoittava nainen.. olet ajatuksissani...

      • ap.

        Operaattori kävi herjaamaan tuossa toisessa ketjussa että ketju olis jo liian hierakkinen, joten tulin tänne odottelemaan yksinoikeudella Sinua ja Biggiäsi;)

        Kostuin taas todella nopeasti palautteestasi, varsinkin tästä...
        "Samalla vetelin esinahkaa turvonneen terskan yli määrätietoisin hitain vedoin... Seksikkään kuumana näin Sinut hierontapöydällä jalat levällään minun jyskyttäessä rajusti märkää kiimaista vittuasi..."

        Uuuh..

        Ja jos sä haluaisit tosissas: "..Kyl mä haluisin antaa sulle kunnolla munaa..joka reikään"

        ...ni mä olen kyllä taas valmis.... Mites sulla tänään sykkii?;)


      • Misteri3

        Siis reikävartalohieronta? Sitäkö tarkoitit tolla Hole Bodymassage:lla?


    • massager

      se nyt tänne nettiin mennä kirjoittamaan. senhän piti pysyä vain meidän välisenä. kohta on jono oven takana... T: hierojasi

      • asiakkaasi

        Kyllä minä taas pian tulen - ja tulen;) Olet niin taitava;)


    • eetuveli

      Tästä tuli mieleen tyttökaverin tarina mieshierojalta. Toisaalta kiihottava juttu, mutta toisaalta ei. Tyttöystävä oli mennyt hierojalle ja ottanut kaikki vaatteet pois, koska selkäpuoli oli kätevämpi hieroa niin. Mies oli näyttänyt tyytyväiseltä.. Muija on nuori ja muodokas nainen. Tisseihin mies ei koskenut, mutta pylly sai kovaa käsittelyä. Kaveri leipoi sitä kuin taikinaa ja murjoi pakaroita kovakouraisesti. Muija sanoi, että melkein pillahti itkuun. Pakarat myös levitettiin kunnolla, ja pyllyreikä ja pimppi tulivat tarkastettua moneen kertaan. Peppu kipeänä sieltä sitten lähdettiin pois. Muija on käynyt siellä myöhemminkin, mutta vastaavaa ei ole toiste kokenut. Ehkä äijä halusi vaan kiusata eka kerralla.

    • Hans-hieroja
    • preesens kirjoitusmuoto

      on todella typerää luettavaa.

      Nyt teen sitä, toinen tekee tätä ....

      Miksi helvetissä ei voi kirjoittaa asioita imperfektissä, kun kertoo jostain menneestä asiasta ?

    • kapsa

      Minun vaimoni kävi myös hierojalla (mies) ja hän oli huomannut, että tämä hieroja oli kiinnostunut vähän muustakin. Vaimoni sitten kerran pukeutui läpinäkyviin pikkareihin lähtiessään selkä-hartia hierontaan. Yhdyntäähän se oli johtanut, kertoi vaimoni minulle. P.S. Meillä on lupa nauttia vieraasta kunhan vain kerromme toisilliemme.

      • P-auliina

        Ihana tarina, todella kiihottava! Orgasmin sain lukiessani. Jatka toki tätä tarinaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe