Olen juuri aloitellut GTA: San Andreaksen peluuta. Rupesin tuossa pelatessani miettimään noita jengi-alueita. Niitä voi valloittaa ja niitä pitää puolustaa.
Kysyisinkin nyt seuraavaa:
Loppuuko jossain vaiheessa tuo jengialueiden kissa ja hiiri - leikki? Ei koko ajan jaksaisi olla puolustamassa alueitani.
San Andreas: Jengi-alueet
4
558
Vastaukset
- AreXi
Nytkun alussa olet, niin älä missään nimessä edes valloita niitä! Voin nimittäin sanoa (spoiler) että lopussa kun olet koko alueen kiertänyt, ja palaat Santosiin, niin joudut valloittamaan ne jengialueet uusiksi, vaikkane nyt valloittaisit. (/spoiler)
Eli, se loppuu se "leikki" silloin kun olet valloittanut kaikki alueet :)- nnananananaaa
ei lopu koskaan
- GTA koodi hemmo
miten muka voi valoitaa jengi alueita oon pelanut jo gta san andreasia 1 vuoden enkä ole kuulutkaan jengi alueesta
- cj
Ei niitä pakko ole puolustaa, itekkin oon jättäny monta kertaa menemättä eikä siitä kuitenkaan aiheudu mitään samaten jos kuolee sen jengisodan aikana. tosiaan ei oo mitään järkee vallottaa niitä alussa koska ne menettää kun on juonitehviä pelannu tarpeeks. sain sanin läpi viikko sitten ja nyt vasta alan tekemään sivu tehtäviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172387- 1692278
- 1151870
- 1521829
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85899