Olen juuri aloitellut GTA: San Andreaksen peluuta. Rupesin tuossa pelatessani miettimään noita jengi-alueita. Niitä voi valloittaa ja niitä pitää puolustaa.
Kysyisinkin nyt seuraavaa:
Loppuuko jossain vaiheessa tuo jengialueiden kissa ja hiiri - leikki? Ei koko ajan jaksaisi olla puolustamassa alueitani.
San Andreas: Jengi-alueet
4
514
Vastaukset
- AreXi
Nytkun alussa olet, niin älä missään nimessä edes valloita niitä! Voin nimittäin sanoa (spoiler) että lopussa kun olet koko alueen kiertänyt, ja palaat Santosiin, niin joudut valloittamaan ne jengialueet uusiksi, vaikkane nyt valloittaisit. (/spoiler)
Eli, se loppuu se "leikki" silloin kun olet valloittanut kaikki alueet :)- nnananananaaa
ei lopu koskaan
- GTA koodi hemmo
miten muka voi valoitaa jengi alueita oon pelanut jo gta san andreasia 1 vuoden enkä ole kuulutkaan jengi alueesta
- cj
Ei niitä pakko ole puolustaa, itekkin oon jättäny monta kertaa menemättä eikä siitä kuitenkaan aiheudu mitään samaten jos kuolee sen jengisodan aikana. tosiaan ei oo mitään järkee vallottaa niitä alussa koska ne menettää kun on juonitehviä pelannu tarpeeks. sain sanin läpi viikko sitten ja nyt vasta alan tekemään sivu tehtäviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203153- 162042
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371854Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3581842- 311457
- 301390
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 181032
- 641029
- 54987