Muistaako kukaan Pohjanmaalla tapahtunutta kaksoissurmaa jossa nuori (20-21v) kundi tappoi 2 miestä ja lopuksi poltti talon? Haluaisin tietää jutun taustoja vähän tarkemmin.. Tyypin sukunimi siis Pentinmäki, jääköön etunimi mainitsematta..
Vuosi oli 2001 tai 2002.. Ja tapahtumapaikka joku A:lla alkava (alastaro, alavuus tms)
Pentinmäki
3
1383
Vastaukset
- "heh"
Alastaro ei oo lähelläkään pohjanmaata se on lähellä loimaata Tampereelta etelä-suomeen päin.
tapausta mistä kysyt! en muista edes kuulleenikaan mutta tuollaasta tapahtuu tämän tästä ympäri suomia!- Anonyymi
Olisit puhunut pikemminkin Turusta koilliseen 75 km, huomattavasti lyhyempi matka Turusta kuin Tampereelta Alastaroon! Nykyäänhän Alastaro on osa Loimaata, näiden keskustojen välillä 17,7 km matkaa. Tosin ei liity aiheeseen eikä aiempi kirjoittaja varmaan enää edes muista tätä kommenttiaan. Mutta tulipahan kommentoitua!
- Anonyymi
Tää tapahtui Ylistarossa Etelä-Pohjanmaalla.
"HS - Kotimaa - 8.10.2002 - 760 merkkiä - 1. painos
Kaksi miestä kuoli liekkeihin Ylistarossa
YLISTARO. Kaksi miestä kuoli omakotitalon tulipalossa Ylistarossa maanantain vastaisena yönä. Poliisi on pidättänyt kolmannen miehen, jonka se epäilee sytyttäneen talon tuleen.
Talo sijaitsee Ylistaron ja Seinäjoen välisen tien varressa Kainaston kylässä.
Poliisin mukaan talossa oli tapahtumayönä ryypiskelty. Aluehälytyskeskus sai tiedon tulipalosta suunnilleen kolmen aikaan aamuyöllä, ja 1946 ja 1961 syntyneet miehet löytyivät kuolleina talon alakerrasta.
Toinen palossa kuolleista oli talon ainoa asukas.
Poliisi pidätti tapahtuman jälkeen 1981 syntyneen isokyröläisen miehen, jota se epäilee kahdesta taposta ja törkeästä tuhotyöstä.
Puukotukset tapahtuivat toisen uhrin kotona Ylistarossa. Poistuessaan paikalta mies sytytti talon tuleen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329