Harvinaisen omituinen ongelma tässä. Selailen firefoxilla ja tietyn väliajoin tämä avaa IE:llä popupin/ikkunan :D Ne on jotain pokerisivuja tai adultfinderii jne. roskaa. Elis millä tämmönen lähtee pois? Olen koittanu ettiä ja puhistaa yhtä sun toista vaan ei tunnu lähtevän pois.
Koneella on luultavasti myös TR/RKIT.Nuclear.0.A.
Vaikuttaako kyseinen trojan tähän?
Virus vai vakoiluohjelma?
Daader
1
409
Vastaukset
- Avun saanut
Käy katsomassa www.virustorjunta.net. Uskon, että sieltä löytyy apua. Olen itse kolme kertaa ollut ihmeissäni noiden virusten kanssa mutta joka kerta tuolta sivustolta on löytynyt apu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149