Osaisiko ja jaksaisiko joku tietäväinen auttaa? =)
Olen tehnyt simppelin Form:n (alla koodia), siinä on alasvetovalikko, jossa linkkejä. Ongelmana on nyt se, että valikon linkit avautuvat pääsivun päälle. Olen kokeillut laittaa target="_blank"-tagia vaikka mihin, mutta se ei näytä auttavan. Miten saisin nuo linkit avautumaan uuteen ikkunaan tai uuteen välilehteen (IE7)?
Dictionaries search engines
Sanakirja.net
Google
Google
Olisin kiitollinen avusta!
Form:n linkit avautumaan uuteen ikkunaan
tyttö25
3
383
Vastaukset
- laiteasentaja
Dictionaries search engines
Sanakirja.net
Google
Google
Voit käyttää selectMenu1.options[selectedIndex].value lyhyempää muotoa this[selectedIndex].value.
Ehtolause sen takia, ettei ensimmäisen valinnasta tule virhettä.- laiteasentaja
ylimääräiset puolipisteet pois...
- tyttö25
Voi kiitoksia todella paljon! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488