En tiedä mitä mieltä ylläpito ja muut keskustelijat ovat pienestä keräys kirjoituksestani. Olen 24 vuotiaana loukkaantunut ja jouduin pyörä tuoliin. Nyt vanha tuolini on käynyt huonoksi ja aiheuttaa mm painehaavoja jalkoihini. Eräs yhdistys on nyt sitten päättänyt ruveta keräämään minulle varoja uutta tuolia varten. Käykäähän tutustumassa keräys sivuihin osoitteessa http://www.majakat.com/kerays.htm jos vaikka tuntuisi siltä että haluaisit ottaa osaa tai muuten vaan tukea asiaa. Anteeksi se että kirjoitus meinaa mennä ehkä hiukan liikaa mainostukseksi, mutta jotain on tehtävä kun hätä on suuri. Oma eläkkeeni ei riitä koko tuolin hankintaan, ja kunta ei tuolia ole luvannut hommata, joten siksi vetoankin ja pyydän apua kaikilta mahdollisilta tahoilta.
Tero
Keräys
4
576
Vastaukset
- auttaisin
Oma lapsi vakavasti sairas. Auttaisin jos voisin. Omat voimavarat menee omaan lapseeni. Toivottavasti saat apua.
- ihmetystä
Taidat sitten vaihtaa sitä tuolia joka vuosi, kun muistaakseni viime vuonna tähän samoihin aikoihin oli samanmoinen kirjoitus.
Jos olet oikeasti oikealla asialla, otahan yhteyttä kirkon diakoniatyöhön, sieltä kyllä autetaan. Mutta vaativat kylläkin mustaa valkoisella, eli eivät usko ihan kuulopuhetta.
Ja jos provoilet, olisiko hiukan huono yritys...- Omark
Aluksi laitoin viestin, että epäilen, mutta tulin katumapäälle, ja poistin viestini. Huomasitko, että keräyksessä on jo mukana kolmannen sektorin toimija eli kristilliseltä pohjalta toimiva yritys?
Laitoin muutama kuukausi sitten rahaa, ja nimeni on ilmestynyt näkyviin sivustolle. Apuvälineet ovat kalliita, joten niiden hinnan kokoon saanti on työlästä.
Kunnat eivät kauheasti ajattele, kun eivät myönnä tukea tarpeellisiin apuvälineisiin. Jos epäsopiva pyörätuoli aiheuttaa makuuhaavoja, tulevat niiden hoidot hyvin pian kalliimmiksi kuin uusi apuväline.
Tämä on sitä klassista lyhytkatseisuutta. Säästetään ennaltaehkäisystä ja maksetaan kalliimmalla hinnalla seurauksista. Ja se on hullu (minä), joka nykyistä järjestelmää kritisoi. Tästä syystä laitoin keräykseen rahaa, vaikka pienituloinen olenkin.
- seurausten kantaminen
Myöhästä tietysti rypistää kun paska on housussa, mutta oisko kannattanu olla joko ryyppäämättä tai hyppäämättä rattiin… sori mutta en auta tuolis hankinnassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472