Juhola Koulu Järvenpää

mulle jäi ysin luokalta ahdistus jonkun opettajan jokaikisen päivän huudoista. onko se oikeen et maikat huutaa
114285
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Henkilökunta ei oikein taida välittää mistään tässä Juholan koulussa.

Äänestä

Ihan pöty puhetta kaikki täällä Juholan Koulusta. Minulla on sillä 5 vuotias ja kaikki on hyvin.

Äänestä

Ei saa arvostella opettajia ja koulujen johtoa. Keskustelu pitää tehdä asiallisesti ja käyttäen asialista kieltä. Ei arvostelemalla koulun henkilökuntaa❗❗

Äänestä

Toivon että koko rakennus puretaan on sen ansainnut. Paska opetus aina ollut!

Äänestä
  • Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.

Ovat vähän ymmärtäneetkin mutta ei ole mennyt perille samaan kouluun kuin muut vain

Äänestä

Se koulu on fägärien. Ihan himpparikoulu. Pelkkiä nahkafagotteja täynnä.

Äänestä

Ainakin sivun mukaan olisi mutta en ole kuullut että olisi yksityistetty minun tiedon nukkumaan pitäisi olla osa Järvenpään yhteiskoulua joka on julkinen. Ellen tiedä väärin!

Äänestä

Juholan koulun rakennus näemmä pian puretaan, ainakin kaupungilla sellaisia huhuja liikkeellä paljon.

Äänestä

Pitää paikkaansa, sähköt ja lämmitys on jo katkaistu kulujen säästämiseksi ennen purkamista.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

En tiedä.- kirjoitti:

mulle jäi ysin luokalta ahdistus jonkun opettajan jokaikisen päivän huudoista. onko se oikeen et maikat huutaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu