mulle jäi ysin luokalta ahdistus jonkun opettajan jokaikisen päivän huudoista. onko se oikeen et maikat huutaa
Juhola Koulu Järvenpää
12
3659
Vastaukset
- S_J
Henkilökunta ei oikein taida välittää mistään tässä Juholan koulussa.
- Anonyymi
Ihan pöty puhetta kaikki täällä Juholan Koulusta. Minulla on sillä 5 vuotias ja kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ei saa arvostella opettajia ja koulujen johtoa. Keskustelu pitää tehdä asiallisesti ja käyttäen asialista kieltä. Ei arvostelemalla koulun henkilökuntaa❗❗
- Anonyymi
Toivon että koko rakennus puretaan on sen ansainnut. Paska opetus aina ollut!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.
Ovat vähän ymmärtäneetkin mutta ei ole mennyt perille samaan kouluun kuin muut vain
- Anonyymi
Se koulu on fägärien. Ihan himpparikoulu. Pelkkiä nahkafagotteja täynnä.
- Anonyymi
Onko tämä sivu oikea löysin Googlesta tälläisen sivun: https://juholan-koulu.webnode.fi/
Onko tuo Juholan koulun netti sivu?? - Anonyymi
Ainakin sivun mukaan olisi mutta en ole kuullut että olisi yksityistetty minun tiedon nukkumaan pitäisi olla osa Järvenpään yhteiskoulua joka on julkinen. Ellen tiedä väärin!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818