mulle jäi ysin luokalta ahdistus jonkun opettajan jokaikisen päivän huudoista. onko se oikeen et maikat huutaa
Juhola Koulu Järvenpää
14
4213
Vastaukset
- S_J
Henkilökunta ei oikein taida välittää mistään tässä Juholan koulussa.
- Anonyymi
Ihan pöty puhetta kaikki täällä Juholan Koulusta. Minulla on sillä 5 vuotias ja kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ei saa arvostella opettajia ja koulujen johtoa. Keskustelu pitää tehdä asiallisesti ja käyttäen asialista kieltä. Ei arvostelemalla koulun henkilökuntaa❗❗
- Anonyymi
Toivon että koko rakennus puretaan on sen ansainnut. Paska opetus aina ollut!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä saisi kaupungin päättäjät ymmärtää ei erityisopetus tarvita. Kamalat kullut yhteiskunnalle tyhjästä.
Ovat vähän ymmärtäneetkin mutta ei ole mennyt perille samaan kouluun kuin muut vain
- Anonyymi
Se koulu on fägärien. Ihan himpparikoulu. Pelkkiä nahkafagotteja täynnä.
- Anonyymi
Onko tämä sivu oikea löysin Googlesta tälläisen sivun: https://juholan-koulu.webnode.fi/
Onko tuo Juholan koulun netti sivu?? - Anonyymi
Ainakin sivun mukaan olisi mutta en ole kuullut että olisi yksityistetty minun tiedon nukkumaan pitäisi olla osa Järvenpään yhteiskoulua joka on julkinen. Ellen tiedä väärin!
- Anonyymi00021
Juholan koulun rakennus näemmä pian puretaan, ainakin kaupungilla sellaisia huhuja liikkeellä paljon.
- Anonyymi00022
Pitää paikkaansa, sähköt ja lämmitys on jo katkaistu kulujen säästämiseksi ennen purkamista.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis542192Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj701854- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731298Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871109Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089