Minua vituttaa sukulaiset.
Jos menee hyvin, ne ei ota yhteyttä.
Kun tulee joku moka, niin kaikki sukulaiset
on kimpussa.
Ketä vituttaa sukulaiset?
5
886
Vastaukset
- pena
Kyllähän niitä mielellään tapaa, mutta ei kotona, ei omassa eikä niiden.
- Sofia
jämähtäneet asenteet, eikä niitä ikääntyminenkään muuksi muuta. Meistä muutamat vaalivat niitä kuin saavutettuja etujaan.
Harvoin tavatessamme tuntuu kuin joutuisin riisumaan muualta omaksumiani tapoja pois.
Yhtä siskoa lukuunottamatta me muut sisarukset olemme asuneet muualla huomattavasti pitempään kuin lapsuus- ja nuoruusmaisemissa, mutta meillä on mökit lapsuuskodin lähellä. - mara
Kyllä sukulaisia saa tavata, mutta ei omia, muuten kuin salaa, ettei tulisi mitään jälkipuheita, kuten on välistä käynyt. Siten sopu säilyy.
Onko joku muukin tilanteessa, ettei hänen kotinsa ole koskaan avoin hänen omille sisaruksilleen (tai vanhemmilleen)? - terveisiä Vaasasta..
Parhaita sukulaisia ovat ne joita ei tapaa aikoihin...Ystävät valitaan..sukulaiset ovat sellaisa kuin ovat..
Ihan hyvä jos joku niistä on ystävä.
Yhdentekevää..itsekkäästi..rakenna oma maailmasi....niin me jokainen teemme..
Laki, moraali, käytös...jää silloin sivuasiaksi...
Terveisin
Risto- eri-Ossin äiti
Joillakin on niin päin, että kun menee huonosti niin kukaan ei välitä mutta kun menee hyvin niin jo on kaikki kimpussa. Vai minkälaisia kokemuksia muilla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017048- 1592086
- 1131718
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979