Onhan täällä näitä Valmennuskeskus-aiheisia keskusteluja nyt pari, mutta mielestäni tämä ansaitsee omansa.
Parissa isossa keskustelussa oli puhetta siitä, kuinka Valmennuskeskus on suorastaan istunut tilinpäätöksensä päällä, eikä meinannut palauttaa sitä Kaupparekisteriin, vaikka sai uhkasakot niskaansa. Ihmeteltiin, että mitä siellä piilotellaan.
No, kerronpa nyt mitä siellä piiloteltiin, vaikkei se varmaankaan ketään enää yllättä: Tappioita. Viivan alle jäi yhteensä YLI PUOLI MILJOONAA EUROA, tarkemmin 502.000 euroa miinusta.
Sen rinnalla uusimmalta tilikaudelta saadut 60 tuhatta ja rapiat plussaa tuntuu aika pikkurahoilta. Tai pääoma, joka mahtuisi tuohon tappiolliseen puoleen miljoonaan neljä kertaa.
Nyt kysynkin: Onko tämä strateginen liike Valemnnuskeskuksen puolelta? Pillotella rajusti tappiollista tilinpäätöstä niin pitkään, että tilannetta saataisiin uudella kaudella korjattua?
Eikö tämä ole lievästi sanottuna kyseenalaista liiketoiminnan harjoittamista? Olisiko tilinpäätöstä palautettu vieläkään, jos asiaa ei olisi täällä nostettu voimakkaasti esille?
Ilmeisesti Valmennuskeskus, joka mainostaa olevansa luotettavin, ei pääse ihan mainostekstiensä tasalle. Mielestäni tämä on harhaanjohtavaa mainontaa.
Valmennuskeskus teki rajut tappiot
6
686
Vastaukset
- Kekkonen
No ei ihme että sieltä taholta halutaa sulkea täältä kiusalliset keskustelut! Jos joku olisi tollaisen sanonut mulle aikoinaan, kun olin vasta menossa Valmennuskeskusen kurssille, niin olisi jäänyt väliin.
PS: oli muuten aika laimee suoritus se kurssikin. Enkä päässyt edes sisään, perhana. - McÄmyri
Tämäkö oli tän koko stoorin loppuratkaisu?
Miettikää vähän, koko tätä helkkarin keskustelua ei olisi ikinä edes käyty, jos nää mestarivalmentajat olisivat älynneet jättää tilinpäätöksensä ajoissa. Kuka olisi jaksanut nostaa näin ison numeron ikävästä tappiosta, joka kuitenkin olisi kuitattu kaikkien taiteen sääntöjen mukaan? Ei kukaan.
Olipas hassu tarina, mutta kai silläkin on joku opetus. Ehkä se, että salaisuuksilla on taipumus tulla esiin? - Talousnero
Sijoittivat yritysvalmennukseen 2006, kuten toimintakertomuksessa lukee. Kuluja tulee tietysti sellaisessa tilanteessa. Voittoa ovat tehneet sen jälkeen ja sitä ennen. Oma pääoma on erittäin hyvä, joten mikäs on sijoittaessa.
Talousnero- Ekonomisti
Joo, kyllä se on vaan niin, että harva yritys tahkoaa joka vuosi voittoa. Jos pitää investoida uusiin asioihin, niin sinä vuonna ei välttämättä mennä plussalle. Mutta hyvältähän tuo näyttää. Jopa niin hyvältä, että kateellisia tuntuu riittävän.
-Ekonomisti - Seridian
Ekonomisti kirjoitti:
Joo, kyllä se on vaan niin, että harva yritys tahkoaa joka vuosi voittoa. Jos pitää investoida uusiin asioihin, niin sinä vuonna ei välttämättä mennä plussalle. Mutta hyvältähän tuo näyttää. Jopa niin hyvältä, että kateellisia tuntuu riittävän.
-Ekonomisti"Harva yritys tahkoaa joka vuosi voittoa"
Joo, pitää varmaan paikkaansa, mutta hei yli puoli miljoonaa euroa? Voisin melkein väittää, että vielä harvempi ton kokoluokan yritys tekee puolta miljoonaa tappiota, noin niinkuin ihan muuten vaan.
Ja jos se kerran on pelkkää legitiimiä sijoitusrahaa, niin miksi helkkarissa sen tilinpäätöksen päällä piti istua melkein vuosi sen allekirjoittamisesta, ja maksaa tuhansien eurojen sakot kaupparekisterille sen takia???
Tuollaisen jälkeen mulla ei ainakaan olisi pokkaa esiintyä keskustelufoorumeilla nimimerkillä "talousnero". - Jari S
Joo, muutamat muutkin firmat on investoinu yritysvalmennukseen, mutta ei oo kuitenkaan meinannu kaatua siihen. Talousnero: lue mun kirja "Sisäinen laskentaekonomi".
ISBN: -502.000,00€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401