Valmennuskeskus teki rajut tappiot

KingFonzie

Onhan täällä näitä Valmennuskeskus-aiheisia keskusteluja nyt pari, mutta mielestäni tämä ansaitsee omansa.

Parissa isossa keskustelussa oli puhetta siitä, kuinka Valmennuskeskus on suorastaan istunut tilinpäätöksensä päällä, eikä meinannut palauttaa sitä Kaupparekisteriin, vaikka sai uhkasakot niskaansa. Ihmeteltiin, että mitä siellä piilotellaan.

No, kerronpa nyt mitä siellä piiloteltiin, vaikkei se varmaankaan ketään enää yllättä: Tappioita. Viivan alle jäi yhteensä YLI PUOLI MILJOONAA EUROA, tarkemmin 502.000 euroa miinusta.

Sen rinnalla uusimmalta tilikaudelta saadut 60 tuhatta ja rapiat plussaa tuntuu aika pikkurahoilta. Tai pääoma, joka mahtuisi tuohon tappiolliseen puoleen miljoonaan neljä kertaa.

Nyt kysynkin: Onko tämä strateginen liike Valemnnuskeskuksen puolelta? Pillotella rajusti tappiollista tilinpäätöstä niin pitkään, että tilannetta saataisiin uudella kaudella korjattua?
Eikö tämä ole lievästi sanottuna kyseenalaista liiketoiminnan harjoittamista? Olisiko tilinpäätöstä palautettu vieläkään, jos asiaa ei olisi täällä nostettu voimakkaasti esille?

Ilmeisesti Valmennuskeskus, joka mainostaa olevansa luotettavin, ei pääse ihan mainostekstiensä tasalle. Mielestäni tämä on harhaanjohtavaa mainontaa.

6

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekkonen

      No ei ihme että sieltä taholta halutaa sulkea täältä kiusalliset keskustelut! Jos joku olisi tollaisen sanonut mulle aikoinaan, kun olin vasta menossa Valmennuskeskusen kurssille, niin olisi jäänyt väliin.

      PS: oli muuten aika laimee suoritus se kurssikin. Enkä päässyt edes sisään, perhana.

    • McÄmyri

      Tämäkö oli tän koko stoorin loppuratkaisu?

      Miettikää vähän, koko tätä helkkarin keskustelua ei olisi ikinä edes käyty, jos nää mestarivalmentajat olisivat älynneet jättää tilinpäätöksensä ajoissa. Kuka olisi jaksanut nostaa näin ison numeron ikävästä tappiosta, joka kuitenkin olisi kuitattu kaikkien taiteen sääntöjen mukaan? Ei kukaan.

      Olipas hassu tarina, mutta kai silläkin on joku opetus. Ehkä se, että salaisuuksilla on taipumus tulla esiin?

    • Talousnero

      Sijoittivat yritysvalmennukseen 2006, kuten toimintakertomuksessa lukee. Kuluja tulee tietysti sellaisessa tilanteessa. Voittoa ovat tehneet sen jälkeen ja sitä ennen. Oma pääoma on erittäin hyvä, joten mikäs on sijoittaessa.

      Talousnero

      • Ekonomisti

        Joo, kyllä se on vaan niin, että harva yritys tahkoaa joka vuosi voittoa. Jos pitää investoida uusiin asioihin, niin sinä vuonna ei välttämättä mennä plussalle. Mutta hyvältähän tuo näyttää. Jopa niin hyvältä, että kateellisia tuntuu riittävän.

        -Ekonomisti


      • Seridian
        Ekonomisti kirjoitti:

        Joo, kyllä se on vaan niin, että harva yritys tahkoaa joka vuosi voittoa. Jos pitää investoida uusiin asioihin, niin sinä vuonna ei välttämättä mennä plussalle. Mutta hyvältähän tuo näyttää. Jopa niin hyvältä, että kateellisia tuntuu riittävän.

        -Ekonomisti

        "Harva yritys tahkoaa joka vuosi voittoa"

        Joo, pitää varmaan paikkaansa, mutta hei yli puoli miljoonaa euroa? Voisin melkein väittää, että vielä harvempi ton kokoluokan yritys tekee puolta miljoonaa tappiota, noin niinkuin ihan muuten vaan.

        Ja jos se kerran on pelkkää legitiimiä sijoitusrahaa, niin miksi helkkarissa sen tilinpäätöksen päällä piti istua melkein vuosi sen allekirjoittamisesta, ja maksaa tuhansien eurojen sakot kaupparekisterille sen takia???

        Tuollaisen jälkeen mulla ei ainakaan olisi pokkaa esiintyä keskustelufoorumeilla nimimerkillä "talousnero".


      • Jari S

        Joo, muutamat muutkin firmat on investoinu yritysvalmennukseen, mutta ei oo kuitenkaan meinannu kaatua siihen. Talousnero: lue mun kirja "Sisäinen laskentaekonomi".
        ISBN: -502.000,00€


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe