tällänen ongelma: outlook(2007) muuttaa tiedoston xls liitettäessä xlsx:ksi!! Eikä enää suostu sitten lähettämään, kaikki muut liitteet lähtee lähettäessä normaalisti- höh! Oiskohan jollakin lääkkeitä?
xls tiedosto liitteenä
4
899
Vastaukset
- asentajaanteroinen
miksi, mikä virheilmoitus?
- as-keetti
syytä moiseen en tiedä, mutta uudelleennimeä tiedosto
vaikka .mmm :ksi ja kerro vastaanottajalle
että nimeää sen sitten uudelleen xls:ksi ennen
avaamista.uudelleen nimeäminen on hyvä konsti siksikin, että jotkut virustutkat ovat vähän yliherkkiä *.xls-filuille.
- muka
ThreeMice kirjoitti:
uudelleen nimeäminen on hyvä konsti siksikin, että jotkut virustutkat ovat vähän yliherkkiä *.xls-filuille.
oli muuten jotenkin vioittunut xls tiedosto, olin nimittäin sen verran tyhmä että kokasin kyllä että jpegit ja word filet lähtee, mutta en kokeillut muilla xls:llä...eli homma pelittää...kiitos kaikille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429