OMEGA B VIRTALUKKO JUMISSA!!!!!!APUUUVA!!!!!

Nimetön

Mitenkä tuon lukon saisi purettua ettei airbag tule naamalle tai lukkopesän runko vahingoitu!!!!
kun aivain ei käänny 0 asennosta mihinkään suuntaan!

Kiitos ja kumarrus etukäteen!!!

7

6571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan varma

      ettei kyseessä ole rattilukko. Mikäli rattilukko on päällä, niin virta-avain ei suostu kääntymään mihinkään suuntaan. Mikäli syy on rattilukossa niin sen saa pois päältä sillä että kääntää rattia ihan vähän ja kääntäessä rattia, käännät avainta virtalukossa. Tämän varmastikkin jo tiesit, mutta mikäli kyse ei ole siitä itse suosittelen kiikuttamaan auton korjaamolle. Kaiketi hinaamalla.

      • 6545

        Todennäköisesti sulla on rattilukko menny päälle kun oot kääntäny rattia avain virtalukosta pois otettuna. En nyt muista pitääkö rattia kääntää myötä- vai vastapäivään ja samalla avaimesta niin se vapautuu.


    • kokemuksia on

      Kyllä se aukee renkkaamalla(siis varovasti voimaa käyttäen). Samalla kannattaa hieman hemputella rattia, ettei rattilukko estä toimimista. Vika on yleinen litteäavaimisissa opeleissa. Kannattaa voidella silikonilla, jos saat toimimaan, MISSÄÄN NIMESSÄ EI ÖLYÄ.

      • verbaalihäiriö

        siis tarkotin ÖLJYÄ


    • Jumissa

      Kävi minullekkin noin.
      Luin ettei öljyä pidä käyttää, mutta minulla CRC-lukkoöljyn sumuttaminen virtalukon sisään auttoi.
      Teetä myös uusi avain autoosi, voi mahdollisesti johtua sen kuluneisuudesta, ettei lukkopesä toimi.

      Kokeile. Mutta voithan tiedustella myös viisaammilta!
      Hyvää matkaa opelillesi ja sinulle:
      T: OMEGA A

    • ignisiafani

      mulla hajosi samalla lailla lukko.akun johto irti ,odota noin 2-5 min. suojat pois .ylhäältä päin katsoen näkyy kaksi murto pulttia.aukaiseminen on vaikeaa mutta onnistuu.itse käyti teräsnaulaa ja vasaraa,tietenkin varovaisuutta käyttäen.lukko lähtee pudottamalla pois.ps.tietenkin kaikki johdot irti.avain päässä on reikä josta painamalla ohuella naulalla tai jollain vastaavalla lähtee lukkopesä irti.mutta jos haet hajottamolta niin muista vaihtaa ajon esto laatikko (virtalukon avain päässä mustalaatikko)sekä siru avaimesta avain halkeaa niin toimii.itse tein näin ja auto toimii.hain uuden avaimen joka maksoi 65 euroa sirussa on numero sarja jonka mukaa saa uuden avaimen se täytyy olla vanhasta avaimesta ja ajonesto laatikko myös vanhasta.toivottavasti on jollekkin apua tästä.

    • omegan lukko

      mulla hajosi eilen 2.0 8 venttiilisestä virtalukko kaupan pihalle..kaverin kanssa saatiin ronklattua sen verran että lähti käyntiin ja kotipihaan :) sitten lukko mekanismi irti ja uudelleen sarjoitettiin kaverin kanssa se alkuperäiselle avaimelle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe