norton security scan

norton 360

mikä se on? koneelle tuli sellainen ohjelma.

21

29845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostit

      Ohjelman vai tuliko uuden koneen mukana..

      Onnittelen..paras virus ohjelma.. mutta onko vuoden versio vai joku muutaman kuukauden koe versio ?

      • seetus

        aivan paska ja toimimaton ohjelma, detectoi se äkkiä pois, ei se suojaa mitään ja pyydä rahat takasi.


      • norton 360
        seetus kirjoitti:

        aivan paska ja toimimaton ohjelma, detectoi se äkkiä pois, ei se suojaa mitään ja pyydä rahat takasi.

        enhän minä sitä mistään ostanut. yhtäkkiä vaan ilmestyi ohjelma työpöydälle. olen äskettäin asentanut norton 360 päivitys version koneelle, ehkä se tuli sitä kautta? ei siis kannata ottaa sitä?


      • Nod-mies
        norton 360 kirjoitti:

        enhän minä sitä mistään ostanut. yhtäkkiä vaan ilmestyi ohjelma työpöydälle. olen äskettäin asentanut norton 360 päivitys version koneelle, ehkä se tuli sitä kautta? ei siis kannata ottaa sitä?

        tämä on nortonin ohjelmisto päivitys, se kuitenkin pitää aktivoida kahden vuorokauden sisällä tai se lakkaa toimimasta.

        kaveri ei aktivoinut sitä ja koko norton 360 lakkasi toimimasta. aktivoi se.

        http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?langid=ie&venid=sym&plfid=00&pkj=JGPEYDFCSGFZVDTPSOE

        valitse sieltä mieleinen tarkistus ja sen jälkeen sinun on hyväksyttävä aitous todistus jotta norto 360 tarkistaa että käytät varmuudella aitoa ja yhteensopivaa ohjelmaa, tarkistuksen yhteydessä se puhdistaa koneelta lopullisesti kaikki viruksen, haittaohjelmat ja mainosohjelmat.

        kannattaa aktivoida se heti.


      • ei epäilystäkään
        norton 360 kirjoitti:

        enhän minä sitä mistään ostanut. yhtäkkiä vaan ilmestyi ohjelma työpöydälle. olen äskettäin asentanut norton 360 päivitys version koneelle, ehkä se tuli sitä kautta? ei siis kannata ottaa sitä?

        > enhän minä sitä mistään ostanut. yhtäkkiä vaan ilmestyi ohjelma työpöydälle. olen äskettäin asentanut norton 360 päivitys version koneelle, ehkä se tuli sitä kautta? ei siis kannata ottaa sitä?<

        Sinä itse vastaat tuossa kysymyksessä ihan selvästi että asensit nortonin, sieltä se ohjelma tuli pöydälle.


      • tuo

        Norton aivan kelpo ohjelma on, ainakin Xp:ssä.
        Vistassa sensijaan aiheuttaa ongelmia. Mail-ohjelmassa ei pääse lukemaan uutisryhmiä ellei poista latausajaksi nortonin web-palomuuria! Sama
        oli Thunderbirdin kera. Viime aikoina on tullut koneiden mukana Norman-niminen ohjelma, jota en ole kokeillut.


      • Päiväkodin täti
        seetus kirjoitti:

        aivan paska ja toimimaton ohjelma, detectoi se äkkiä pois, ei se suojaa mitään ja pyydä rahat takasi.

        jauha paskaa.
        Mistä vitusta tänne näitä yhteiskunnan epäsikiöitä oikein ilmaantuu?


      • Anonyymi

        Avast Antivirus - http://tonzes.com/antivirusfi.htm Kaikki ystäväni suosittelevat Avast! ohjelmaa ja heidän heidän mukaan kyseinen ohjelma on paras mitä on olemassa. Minulla itsellä kyseinen on eikä siitä ole mitään ongelmia ollut.


    • taateli374632876

      soitin symantecille eli nortonille ja tämä norton security scan EI ole niiden ohjelma vaan haittaohjelma.älkää ladatko.!!poistin sen easycleanerillä koska mun nettiyhteys pätki ja koko ajan tuli et sovellus estetty vaikka menin vain nettiin google sivulle!!

      • Juhis-

      • Juhis-

      • tietoa on
        Juhis- kirjoitti:

        Lisää faktoja pöytään:

        http://www.symantecstore.com/dr/v2/ec_main.entry25?page=GooglePackOfferUS&client=Symantec&sid=37771

        Selventääkseni kyseisen linkin takaa löytyvää artikkelia, se käsittelee ilmaista Symantecin Norton Security Scan -ohjelmaa, joka ei kylläkään vastaa missään muodossa kunnon virusturvaa, mutta on parempi kuin ei mitään.

        Norton security scan tulee esim. Google packing mukana, jossa Goolgle earth jne...

        http://pack.google.com/intl/en/pack_installer.html?hl=en&gl=us


      • ouju

      • norton security scan
        ouju kirjoitti:

        Eli ei siis tarvitse huolestua kun tuollainen oli ilmestynyt koneelleni?

        Eiköhän se ole täysin haittaohjelma. Omallekkin koneeelle se tuli aivan itsestään, palomuuri kysyi nss tms. yhdistämisestä ja suositteli sitä, tämä tuli toisenkin kerran jonka jälkeen norton security scan kuvake ilmestyi työpöydälle. Poistin sen välittömästi, ja muidenkin tämä kannattaa tehdä, koska mikään tietoturvayhtiö ei lähettele randomilla ohjelmia käyttäjille. kannattaa vielä etsiä etsi toiminnolla koneesta hakusanalla nss, joka tuottaa monta hakutulosta kyseisen poistetun ohjelman tiedostoja jotka myös kannattaa poistaa. Eli nämä tiedostot löytyvät kansiosta c:\program files\common files\Symantec Shared\ . Toki on eriasia jos sen hankkii symantecin sivuilta, mutta epäilyksettä tuo itsestään ilmestyvä on haittaohjelma


      • teka
        norton security scan kirjoitti:

        Eiköhän se ole täysin haittaohjelma. Omallekkin koneeelle se tuli aivan itsestään, palomuuri kysyi nss tms. yhdistämisestä ja suositteli sitä, tämä tuli toisenkin kerran jonka jälkeen norton security scan kuvake ilmestyi työpöydälle. Poistin sen välittömästi, ja muidenkin tämä kannattaa tehdä, koska mikään tietoturvayhtiö ei lähettele randomilla ohjelmia käyttäjille. kannattaa vielä etsiä etsi toiminnolla koneesta hakusanalla nss, joka tuottaa monta hakutulosta kyseisen poistetun ohjelman tiedostoja jotka myös kannattaa poistaa. Eli nämä tiedostot löytyvät kansiosta c:\program files\common files\Symantec Shared\ . Toki on eriasia jos sen hankkii symantecin sivuilta, mutta epäilyksettä tuo itsestään ilmestyvä on haittaohjelma

        Onhan se tavallaan haittaohjelma ... Pääasiassa kauppaa päivittämistä Norto 360:een, mutta kyllä se symantecin softa on. Klikkaa control panel-add remove programs- click here for support information niin näät...


      • ..juttu
        norton security scan kirjoitti:

        Eiköhän se ole täysin haittaohjelma. Omallekkin koneeelle se tuli aivan itsestään, palomuuri kysyi nss tms. yhdistämisestä ja suositteli sitä, tämä tuli toisenkin kerran jonka jälkeen norton security scan kuvake ilmestyi työpöydälle. Poistin sen välittömästi, ja muidenkin tämä kannattaa tehdä, koska mikään tietoturvayhtiö ei lähettele randomilla ohjelmia käyttäjille. kannattaa vielä etsiä etsi toiminnolla koneesta hakusanalla nss, joka tuottaa monta hakutulosta kyseisen poistetun ohjelman tiedostoja jotka myös kannattaa poistaa. Eli nämä tiedostot löytyvät kansiosta c:\program files\common files\Symantec Shared\ . Toki on eriasia jos sen hankkii symantecin sivuilta, mutta epäilyksettä tuo itsestään ilmestyvä on haittaohjelma

        ja omalla koneella se viellä alkoi ihan itsestään tekemään tarkastuksia ilman mitään ilmoituksia


      • seppooooo
        Juhis- kirjoitti:

        Älä jauha paskaa.. Norton Security Scan on Symantecin apuohjelma. http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2007031405260913

        Epäilenkin suuresti, että yritit vain saada tietämättömän poistamaan kyseisen apuohjelman. Nautit varmasti paljonkin tietämättömien huijaamisesta. Mulkku.

        luuetko että nää virus torjunta ohjelmat tulee itestää työpöydälle niin eiköhän se oo haittaohjelma...se alkaaitestää muka scannaamaa niitä viruksia sun muita ei mikää virus torjunta ohjelma oo!!!


      • KinGi-
        ..juttu kirjoitti:

        ja omalla koneella se viellä alkoi ihan itsestään tekemään tarkastuksia ilman mitään ilmoituksia

        En tiedä mulle nss tuli ohjelman mukana. Se kysyi ladataanko, vastasin et kyllä ja sit se rupes ittestää scannaa viruksii ja sun muuta, mutta poistin varmuuden vuoksi kun oli random. Voi olla et se oli haitta ohjelma -.-


      • TOnivr
        KinGi- kirjoitti:

        En tiedä mulle nss tuli ohjelman mukana. Se kysyi ladataanko, vastasin et kyllä ja sit se rupes ittestää scannaa viruksii ja sun muuta, mutta poistin varmuuden vuoksi kun oli random. Voi olla et se oli haitta ohjelma -.-

        Norton security scan on kyllä itsessään netin pahin adware. Painoin vahingossa jotain mainosta nettisivulla ja se asens jonkun demon automaattisesti mun koneelle ja alko mainostamaan itseään. :DDD


    • Ex-norton.

      Vanha ketju, mutta edelleen symantec jatkaa samaa linjaa.
      Kannattaa todellakin miettiä haluaako tukea sellaista yritystä, joka asentaa epämääräisesti näitä "security scan"-mainoksia koneelle. Toisekseen Norton/symantec harrastaa myös ns. kestotilausta noille tuotteilleen. Vaikka olet tilannut 12kk sopimuksella, niin se jatkuu automaattisesti, jos et sitä etukäteen tajua itse irtisanoa. Luottokortti voi siis vinkua, vaikka ohjelman koneelta poistatkin, ellet sitä erikseen irtisano.

      Itse lopetin Nortonin ja Symantecin tuotteiden käytön juuri tällaisen pakkopulla-politiikan takia.

      Jokainen voi toki valita minkälaista toimintaa netissä rahallisesti tukee.

    • antiflunssavirus

      Mutta kun Adobe readerin päivityksen mukana tulee jokin MacAfee security scan, no onneksi sen saa helposti pois. Nää kylkiäiset alkaa olla iso riesa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe