Moro!
Kertoisko joku mulle miten tossa pelissä suoritetaan tehtaassa tehtävä Grind aroud molt bucket tai jotenkin noin se lausutaan.. Mä olen kaikki muut tehtävät tehnyt, mutta en tiedä miten toi tehdään! Kiitos paljon etukäteen!
Tony Hawk's Pro Skater 3
Tikkeri
4
290
Vastaukset
- Skeittarit ei oo punkkareita
Kun se iso rautatötsä kippaa sitä sulaa rautaa sinne altaaseen niin siinä sivussa on ne railit, nii niihin pitää grindata.
- olli
kun siinä maassa missä on se tehtävä nii siä on semmonen laava paikka miissä on semmonen liikkuva hökötys.Kun se tulee siihe laavan päälle ja kääntyy niin että siihen voi hypätä siitä korokkeesta joka on sen laava homman eessä. ja siitä vaan grindailemaa
- Sahaz
HEI MISTÄ TÄN PELIN VOI OSTAA/LADATA??
- morzzo
sen voi ladata jonnewebistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645