Moro!
Kertoisko joku mulle miten tossa pelissä suoritetaan tehtaassa tehtävä Grind aroud molt bucket tai jotenkin noin se lausutaan.. Mä olen kaikki muut tehtävät tehnyt, mutta en tiedä miten toi tehdään! Kiitos paljon etukäteen!
Tony Hawk's Pro Skater 3
Tikkeri
4
294
Vastaukset
- Skeittarit ei oo punkkareita
Kun se iso rautatötsä kippaa sitä sulaa rautaa sinne altaaseen niin siinä sivussa on ne railit, nii niihin pitää grindata.
- olli
kun siinä maassa missä on se tehtävä nii siä on semmonen laava paikka miissä on semmonen liikkuva hökötys.Kun se tulee siihe laavan päälle ja kääntyy niin että siihen voi hypätä siitä korokkeesta joka on sen laava homman eessä. ja siitä vaan grindailemaa
- Sahaz
HEI MISTÄ TÄN PELIN VOI OSTAA/LADATA??
- morzzo
sen voi ladata jonnewebistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027