meksikosta Koh Samuille

hotellia etsimassa

Hei, olen katsomassa matkaa paasiaisen tienoolle, ja tama on ensimmainen reissumme Thaimaaseen. Suunnitteilla on olla aluksi 3 paivaa Bangkokissa ja sitten suunnata rannalle. En ole oikeen paassyt viela kunnon kasitykseen etta mika paikka olisi paras, meilla on 3v tytar joten suht rauhallista menoa, tosin haluaisimme hieman jotain nahtavaa taikka kierrettavaa muutamalle paivalle. Hotellin pitaisi olla mielellaan korkea tasoinen, hinta kuitenkin max 100e per yo. Niin ja ranta pitaisi olla hieno, tuolla Koh Samuilla kun on noita rantoja niin paljon etta niiden tutustumiseen lukemalla menee iaisyys, kertokaa siella olleet, tai siella asuvat minne rannalle, mita hotellia suosittelet ja onko jotain hyvia paivaretkia tms mita voisit suositella. Kiitos etukateen!

1

578

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse kolme viikkoa samuilla...

Terve.

Itse kolme viikkoa samuilla olleena (30.8-21.9) voin sydämellisesti suositella first bungalown beach resorttia. http://www.sawadee.com/hotel/samui/first/pictures.html

Meillä oli ihan perushuone, emmekä olleet lainkaan pettyneitä valintaan. :) Hotellilla on aivan ihana uima-allas. Se on puhdas ja suuri ja myös lastenallas ja poreallas löytyvät. :) Hotelliin sisältyy myös buffet aamiainen. *nam* Tuoreita tropiikin hedelmiä (ananasta, banaania, vesimeloonia ym ym..) leipää, croisantteja, munakasta ymym.
      Sijainniltaan first bungalow on hieman "päähulinasta" kauempana, mutta meidän mielestämme sijainti oli täydellinen. Lavataksilla kun hurautti keskelle beach roadia niin matka taittui n. kymmenessä minuutissa. Hotellin vieressä on pieni kauppa, josta saa tarvittavat vedet ja suolaiset herkut. (Ei tietenkään yhtä suurta valikoimaa kuin esim. seven elevenissä)
      Ranta on ehkä parasta hotellissa!!
      Se on pieni ja täydellinen. Meidän ollessamme samuilla ei edes ollut hirveästi ihmisiä. Tietenkin muutama rättikauppias ja jädemyyjä löytyy, mutta sehän kuuluu asiaan ja suurinosa myyjistä ovat mukavia ja auttavat mielellään turistia!
      Onnea hotellin etsintään! Ja hyvää lomaa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe