Ateistit ja spriritmi

DarkNinjaHiiri

Rakkaat ateistit tehdkää mahdollisimman suurelle leivim paperillle kirjaimet a-ö. Mukana pitää olla lasi jonka ympärille piirrätte ympyrän sekä sen sisään kirjaimen. Suunnitelaa siis tarkaa. Kuitenkin keskelle leivin paperia pitää jättää alkohta johon lasi lopuksi kerrottuaan pysähyy. Vaikeasti selitän mutta kirjaimet eivät voi olla samoin päin vaan vasemmalta sekä oikealta sekä alhaalta että ylhäältä kirjaimien näytettä niin että ne olisivat oikien.

Huoneessa saa olla mielellään kolme kynttilää. Peilejä eikä raamattuja eikä rippikoruja hyväksytä. Ne olkoon toisessa huoneessa.

Tämän jälkeen otatte toisianne käsistä kiinni ja suljette silmänne kun lasi on KESKELLÄ lautaa.

Noh me nuorempana pyydettiin näin; Sinä pyhä ja kunnioitettu saatana tule meidän luoksemme ja liikuta lasia meitä on tänne kerääntyt... improvisoi... vaikka yhteisestä päämäärästä.

Silloin lasette sormet leivinpaperin päälle missä aakkoset ja kysytte saataa paikalle antamaan merkin. Tässä vaiheessa ei kannata alkaa juttelemaan! Ensimmäiset sanat voivat olla luokkaa "Glgdsd" mutta kyllä se siitä alkutahmeuden jäljeen lähtee luistamaan. Sanoja ja jopa lauseita. Tämä pitää suorittaa selvin päin ja puhelin äänettömällä. jA TODELLAKIN SALASSA.


ATEISTIT HALUAA KOKA TÄMÄN, Toimi tai ei mutta on aikin 21% vakuuttava tosistua yliluonnolliseta.


Lisäksi jos lisätääm ego niin olen pelannut tosi paljon mutta en yksin.

26

3879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkNinjaHiiri

      kYSYMYKSIÄ OTETAAM VASTAAN.

      • puusilima_

        onko savis varastanut sun nickin tai salasanan?
        vai oletko kännissä?


      • jätkä tajuamaan
        puusilima_ kirjoitti:

        onko savis varastanut sun nickin tai salasanan?
        vai oletko kännissä?

        mikä on homman juju ;)


      • puusilima_
        jätkä tajuamaan kirjoitti:

        mikä on homman juju ;)

        puitää kirjoitaa ihan saatanan epäselvästi ja kiihkoilla jonkun uskomuksen puolesta?


    • pyydän nätisti

      ÄLKÄÄ KOKEILKO SITÄ MISSÄÄN NIMESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Kössönöm

        leivinpaperissa ja lasissa on? Molempia käytän päivittäin.


    • Joku voi tosi pahoin sitten spiritismin kautta kun on avnnut portti saatanalle !! Pahoin vointi lähtee kun annat Jeesus tulla !! Sano Jeesus tule ja poista paha olo !! Ole siunattu Rakas !!

    • Jos sen "laudan" asentoa muuttaa kesken toimituksen, niin tuletteko vieläkin saamaan samoja tuloksia?

      Penn ja Tellerissä oli eräässä jaksossa käsitelty tätäkin aihetta.

      • varo!!!!

      • angry ippo

        Ei tuollainen voi olla henkien työtä jos siinä on ihmiskäsi mukana.
        Kokeile täydellistä sattumaa, noppia tai satunnaislukugeneraattoria tietsikalla.
        Mulla on koneen käynnistyksen yhteydessä skripti joka generoi listan nimiä. Ei ole viiteen vuoteen vielä kertaakaan tullut saatanaa tai jahvea.


      • puusilima_
        angry ippo kirjoitti:

        Ei tuollainen voi olla henkien työtä jos siinä on ihmiskäsi mukana.
        Kokeile täydellistä sattumaa, noppia tai satunnaislukugeneraattoria tietsikalla.
        Mulla on koneen käynnistyksen yhteydessä skripti joka generoi listan nimiä. Ei ole viiteen vuoteen vielä kertaakaan tullut saatanaa tai jahvea.

        ei voi saada todellista satunnaisuutta luotua :(


    • absurdisti

      Joku vuosi sitten oli muodissa tämmöinen terapia(sen nimi oli joku "vahvistava vuorovaikutus" tai jotain), että autistille annetaan vastaava lauta jossa on symboleita. Ideana oli, että autisti itse periaatteessa osoittaa symboleja ja siispä kommunikoi. Hoitajan oli tarkoitus vain vahvistaa näitä autistin liikkeitä. Sitten kävikin ilmi, että samojen hoitajien potilaat viestittivät aina samantyylisiä juttuja. Eli hoitajat kumminkin itse tiedostamattaan siinä kommunikoivat itsensä kanssa.

      Samasta ilmiöstä on tuossakin varmasti kyse. Ehkä voitkin oppia itsestäsi jotain noilla leikeillä, mutta älä sekoa enempää! :)

      • Maaginenkasipallo

        Penn ja Teller testrasi tätä spritismi laudan toimivuttaa parilla "saatananpalvelijahihhulilla". Hihhulit oli kehittäänet oman laudan ja halusivat esitellä miten se toimii vaikka sitten sokkona..... Lauta vaihdettiin sellaiseen jossa kirjaimet oli eri kohdissa - ja esim YES ja NO vastaukset päinvastaisilla paikalla. Mites luulette sokkotestin toimineen? Naturally se sensori hakeutui sen alkuperäisen laudan mukaisiin kohtiin.


      • gfgfggfg
        Maaginenkasipallo kirjoitti:

        Penn ja Teller testrasi tätä spritismi laudan toimivuttaa parilla "saatananpalvelijahihhulilla". Hihhulit oli kehittäänet oman laudan ja halusivat esitellä miten se toimii vaikka sitten sokkona..... Lauta vaihdettiin sellaiseen jossa kirjaimet oli eri kohdissa - ja esim YES ja NO vastaukset päinvastaisilla paikalla. Mites luulette sokkotestin toimineen? Naturally se sensori hakeutui sen alkuperäisen laudan mukaisiin kohtiin.

        Jotain julkisuuden kaipuisia nörttejä varmaan olleet.. Ja en usko että spiritismillä saataisiin yhteys henkiin telkkarissa.. syitä voi varmaan olla lukuisia..


    • DarkNinjaHiiri

      Joo kännissä kirjoitin. Ei ole savonarola tautia.

      • kännissä, pöh

        nyt vain taas pidetään yllä imagoa mitä on tottunut kantaan. uskalla olla oma itses vaan.


    • ateismin kanssa?

      Kaikkihan tuota lapsena leikkivät.

      Ihan sama, montako kynttilää tai peiliä huoneessa on. Tuntuu vain jännemmältä, eikö?

      • Mummo 60v

        Leikin teininä kavereiden kanssa spiritismiä. Ei oltu hihhuleita, ei saatananpalvojia, ei oltu kännissä, ei tiedetty rajatiedostakaan mitään. Oltiin vaan kuultu, että semmosta voi pelata.

        Piirrettiin ympyrään aakkoset ja keskelle laitettiin lasi. Ei ollu kynttilää, ei mitään juhlallista. Ei kutsuttu henkiä, ei saatanaa, ei mitään. Alettiin vaan kysellä kysymyksiä meistä pelaajista ja meidän tekemisistämme sekä tulevaisuudestamme. Meni kauan, ettei lasi liikahtanut minnekään. Monet kyllästyivät ja lähtivät syömään jotain. Sitten lasi vain lähti ja se meni lujaa. Aivan järkeviä lauseita, jotka olivat tosia. Katselimme toisiamme silmät pyöreinä ja alkoi vähän pelottaa. Kun kysyimme tulevaisuudestamme, se vastasi asioita esim. minusta, joita en todellakaan tiennyt päivätajunnassani. Asiat menivät just niinkuin lasi oli sanonut. Se pani miettimään.

        Oma analyysini olikin, että ajatuksella on voimaa. Ja vastaukset tulivat meidän omista ajatuksistamme ja mahdollisesti alitajunnasta/ylitajunnasta.

        Mutta se toimii. Aivan varmasti.


    • juji-zen

      Itse kokeilin tätä pari viikkoa sitten ja täytyy sanoa, etten ole enää skeptikko henkien ja Jumalan suhteen..
      Se on jännä tunne kun koko maailmannäkemys muuttuu.. :)

      • millämies

        Kätesi ovat kiinni lasissa ja lasi liikkuu muodostaen kirjaimista sanoja. Jos tuo riittää sinulle vakuutukseksi jumalista tai hengistä niin taidat uskoa kaiken muunkin mitä sinulle sanotaan?


      • millämies kirjoitti:

        Kätesi ovat kiinni lasissa ja lasi liikkuu muodostaen kirjaimista sanoja. Jos tuo riittää sinulle vakuutukseksi jumalista tai hengistä niin taidat uskoa kaiken muunkin mitä sinulle sanotaan?

        Yritti kysellä jakkaraan piirretyltä kirjain ympyrältä tulevaa. No miestä tietty. Oltiin viisitoista kesäisiä.
        Minulle lupasi miehen jonka nimen luettuani päätin että kauheeta, en ikinä kehtaa kutsua häntä etunimellä- No kaksi avioliittoa takana, monet heilasteut. MUtta sen nimistä ei ole kohdalleni tullut.
        En jaksanut koko aikaa tuijotella miksi ja kuka liikutti lasia, sillä meidän sormet ei ollut siinä kiinni, nostin katseeni ja uskokaa tai älkää vastapäisessä nurkassa istui ihmisenkokoinen musta koira joka hymyili pirullisesti.
        Siihen loppui kyselyni ja monta yötä nukuin raamattu tyynyn alla.
        Joten en suosittele kenellekään ellei suojaa itseään rukouksella.

        Muuten ateistillekin hänein ateisminsa on hänelle usko.
        Ei meistä kukaan tiedä mikä loppujenlopuksi on oikea tie.......


      • Negrodamus
        maagikko kirjoitti:

        Yritti kysellä jakkaraan piirretyltä kirjain ympyrältä tulevaa. No miestä tietty. Oltiin viisitoista kesäisiä.
        Minulle lupasi miehen jonka nimen luettuani päätin että kauheeta, en ikinä kehtaa kutsua häntä etunimellä- No kaksi avioliittoa takana, monet heilasteut. MUtta sen nimistä ei ole kohdalleni tullut.
        En jaksanut koko aikaa tuijotella miksi ja kuka liikutti lasia, sillä meidän sormet ei ollut siinä kiinni, nostin katseeni ja uskokaa tai älkää vastapäisessä nurkassa istui ihmisenkokoinen musta koira joka hymyili pirullisesti.
        Siihen loppui kyselyni ja monta yötä nukuin raamattu tyynyn alla.
        Joten en suosittele kenellekään ellei suojaa itseään rukouksella.

        Muuten ateistillekin hänein ateisminsa on hänelle usko.
        Ei meistä kukaan tiedä mikä loppujenlopuksi on oikea tie.......

        Todellakin te taidatte olla vähän herkkäuskoisia kaikkien asioiden suhteen. Kyllä minä uskon että siellä joku koira saattoi olla paikalla, mutta ei nyt sentään mikään helvetinkoira. Vai pelkäätkö vieläkin ja vastaa ihan aikuisten oikeesti?


      • kokenut ja kuullut
        Negrodamus kirjoitti:

        Todellakin te taidatte olla vähän herkkäuskoisia kaikkien asioiden suhteen. Kyllä minä uskon että siellä joku koira saattoi olla paikalla, mutta ei nyt sentään mikään helvetinkoira. Vai pelkäätkö vieläkin ja vastaa ihan aikuisten oikeesti?

        Itse olen myös testannut tuota ja täytyy sanoa, että joku itselle ainakin käsittämätön voima siinä vaikutti eikä siihen mitään järkiperäistä selitystä keksinyt, mutta itse en nähnyt sitten aukinaisin silmin mitään elukoita tai olentoja..
        Tosin aika monessa spiritismijutussa esiintyy tuo mustan koiran näkeminen? Kaksi tuttuani selitti samaa, että en pitäisi mahdottomana ettei olisi normaali koira ollukkaan..


      • kuka se oli
        kokenut ja kuullut kirjoitti:

        Itse olen myös testannut tuota ja täytyy sanoa, että joku itselle ainakin käsittämätön voima siinä vaikutti eikä siihen mitään järkiperäistä selitystä keksinyt, mutta itse en nähnyt sitten aukinaisin silmin mitään elukoita tai olentoja..
        Tosin aika monessa spiritismijutussa esiintyy tuo mustan koiran näkeminen? Kaksi tuttuani selitti samaa, että en pitäisi mahdottomana ettei olisi normaali koira ollukkaan..

        Se oli Sirius Musta, Harry Potterin edesmennyt kummisetä.


    • :O)

      Minun vanhemmat sisarukseni (10-15 vuotta vanhemmat) Pelasivat joskus kotona ns. puuliiterissä tuota peliä. Itse olin viisi vuotias silloin. Viikko pelaamisen jälkeen hain jotain sieltä, ulkoleluja kai, kun muistan nähneeni rikkinäisen nukkeni kääntävän päätä ja räpyttelevän silmiään. Ehkä se oli lapsen mielikuvitusta, mutta sattuma, että se tapahtui juuri niihin aikoihin, sillä en tietenkään viisi vuotiaana tiennyt, mitä isommat salaa teki

      • Jännä juttu

        On se jännä.. Paperi.. Lasi.. Tämä. Spiritismi.. Henkien kutsumus.. On se jännä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe