♥¨¨o¤o¨¨♥¨¨oo¨¨*♥*¨¨oo¨¨♥¨¨o¤o¨¨♥
Ehkä sinä olet rehellisempi
minun jälkeeni
Sillä minä tiedän -
kun aikaa kuluu
sinun levottomuutesi kasvaa
Ja sinun tulee kylmä ja kuuma
etkä herättyäsi muista nukkuneesi
Sinun pitkissä loputtomissa päivissäsi
ei ole auringon nousuja ja laskuja
On vain jotain -
minkä haluat yön vievän ja hukuttavan
Ja jossain niistä unista - sinä heräät
pyytämään elämääsi takaisin
Huudat nimeäni - enkä minä sitä kuule enää
Olen vain yksinäinen tuuli
ja se ei ole mitään
Sen aamun jälkeen rukoilet useasti
sydäntäsi jälleen kylmäksi
Ja minä rukoilen -
Ole ehyempi
♥¨¨o¤o¨¨♥¨¨oo¨¨*♥*¨¨oo¨¨♥¨¨o¤o¨¨♥
OLE EHYEMPI
18
602
Vastaukset
- padme_amidala
Oletkos käynyt nyt minun aivoihin kurkistamassa. Jestas sentään kun sydämeen sattuu :`(
Lähetäs tänne äkkiä murupillereitä, että pääsen tolkkuihin takaisin.
Lähden kokeilemaan kahvia, jos se auttaa : )- *MURUKULTA*
*puistelee aivosoluja harteilta* Joo... ku ei tullu unta, päätin lähtee vähän haisteleen uusita aivoja.. Ja kun minä tiedän, että sinulla ne,,siis aivot on, niin tollasta siinä sitten tarttu mun päähäni.. Sinne kyllä mahtuu.... ;D
Ootappas.. Missäs se mun pillerinpyörittäjä on...mmm?...njah.... ☼ ..'iuh'...! ..No niin...laitoin tälläisen sateenkaarenvärisen ja -makuisen tulemaan,, mutta pieni varoituksen sana on kait paikallaan,, tuo..☼ - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
*puistelee aivosoluja harteilta* Joo... ku ei tullu unta, päätin lähtee vähän haisteleen uusita aivoja.. Ja kun minä tiedän, että sinulla ne,,siis aivot on, niin tollasta siinä sitten tarttu mun päähäni.. Sinne kyllä mahtuu.... ;D
Ootappas.. Missäs se mun pillerinpyörittäjä on...mmm?...njah.... ☼ ..'iuh'...! ..No niin...laitoin tälläisen sateenkaarenvärisen ja -makuisen tulemaan,, mutta pieni varoituksen sana on kait paikallaan,, tuo..☼odotellessani purin tunteita runosella, joten olo on jo siedettävämpi. Vähällä unella on myös osuutta tähän olotilaan. Kokeilen tuolla pillerinpuolikkaalla, kiitos : )
- *MURUKULTA*
padme_amidala kirjoitti:
odotellessani purin tunteita runosella, joten olo on jo siedettävämpi. Vähällä unella on myös osuutta tähän olotilaan. Kokeilen tuolla pillerinpuolikkaalla, kiitos : )
Minä ajattelin että jos vois kohdentaa nämä tunteetpurkaukset niin purkaisin ensin tuosta keskivartalosta,,,,, ja sitten tuolta mistä sun koiras...tiiät..iuhh... Olo olisi huuuuoooomattavasti kevyempi ja voisi tulla sit simmosii pirskahtelevan poksahtelevia runoi! :D
No, kohta kaikki huomaa, että Murulla alkaa oleen perjantai,,,vai mittee? ;þ *viheltelee* - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Minä ajattelin että jos vois kohdentaa nämä tunteetpurkaukset niin purkaisin ensin tuosta keskivartalosta,,,,, ja sitten tuolta mistä sun koiras...tiiät..iuhh... Olo olisi huuuuoooomattavasti kevyempi ja voisi tulla sit simmosii pirskahtelevan poksahtelevia runoi! :D
No, kohta kaikki huomaa, että Murulla alkaa oleen perjantai,,,vai mittee? ;þ *viheltelee*Ai että naurattaa nämä sinun vastauksesi : )
Keskivartalo? ...
Noh =D siis Joulu edessä ja konvehteja kaupat täynnänsä, että pitikin liittyä painonvartijoihin juuri nyt. Ois pitänyt vasta joulun jälkeen ... *huoh*
poksahteleviin runosiin : ) (Marinilla jo shamppanjat poksahtelikin) - *MURUKULTA*
padme_amidala kirjoitti:
Ai että naurattaa nämä sinun vastauksesi : )
Keskivartalo? ...
Noh =D siis Joulu edessä ja konvehteja kaupat täynnänsä, että pitikin liittyä painonvartijoihin juuri nyt. Ois pitänyt vasta joulun jälkeen ... *huoh*
poksahteleviin runosiin : ) (Marinilla jo shamppanjat poksahtelikin)Juu, mikä et ei...tämä viimenen koira oli absolutisti niin annoin sille kenkää,,:)))) Nooooohhh, Muuruuu! Eiku vitsi vitsi!!... (se oli vaga)....
Juuh, itse asiassa mulla tuo keskivartalo on ollut hukassa jo jonkin aikaa....tiiä missä....*tutkii*
Kannattaa sunkin muuten sano ehdoton, iso EI, suklaakonvehdeille ja pitäytyä vain ja ainoastaan... 'sinisessä'..köhm.. vihanneksissa!
Kun puhutaan keskivartalolihavuudesta, niin puhutaako myös jalkalihavuudesta tai käsilihavuudesta,, puhumattakaan päänlihavuudesta sekä niska-ja kaulalihavuudesta.. Et oo sattunut kuuleen?...Jaa..
Mutta oikeesti; tsenemppiä kahmalokaupalla, sinne PV-juttuihin!!!!!!
Nyt on juuri oikea aika. Ja loppusessaan on helppo heittää konvehdit pois,(pääasia vaan) itse en ole suosinut niitä moniin vuosiin, oikeestaan pelkkä ajatus yököttää... paitti yx suklaa...;þ
Mut sitä ei lasketa, eihän? - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Juu, mikä et ei...tämä viimenen koira oli absolutisti niin annoin sille kenkää,,:)))) Nooooohhh, Muuruuu! Eiku vitsi vitsi!!... (se oli vaga)....
Juuh, itse asiassa mulla tuo keskivartalo on ollut hukassa jo jonkin aikaa....tiiä missä....*tutkii*
Kannattaa sunkin muuten sano ehdoton, iso EI, suklaakonvehdeille ja pitäytyä vain ja ainoastaan... 'sinisessä'..köhm.. vihanneksissa!
Kun puhutaan keskivartalolihavuudesta, niin puhutaako myös jalkalihavuudesta tai käsilihavuudesta,, puhumattakaan päänlihavuudesta sekä niska-ja kaulalihavuudesta.. Et oo sattunut kuuleen?...Jaa..
Mutta oikeesti; tsenemppiä kahmalokaupalla, sinne PV-juttuihin!!!!!!
Nyt on juuri oikea aika. Ja loppusessaan on helppo heittää konvehdit pois,(pääasia vaan) itse en ole suosinut niitä moniin vuosiin, oikeestaan pelkkä ajatus yököttää... paitti yx suklaa...;þ
Mut sitä ei lasketa, eihän?joka on/oli siinä keskellä vartaloa. Muualla saa olla liikaa vaikkas kuinka. Ennenkuin päätät koiran otosta, on minun kerrottava sinulle jotakin, jota koiran entinen omistaja ei minulle kertonut. Tässä on kuva siitä mitä se saa yhdessä päivässä aikaan yksikseen ollessaan:
http://i175.photobucket.com/albums/w148/nullu15/huuhaa/HUUHAA.jpg - *MURUKULTA*
padme_amidala kirjoitti:
joka on/oli siinä keskellä vartaloa. Muualla saa olla liikaa vaikkas kuinka. Ennenkuin päätät koiran otosta, on minun kerrottava sinulle jotakin, jota koiran entinen omistaja ei minulle kertonut. Tässä on kuva siitä mitä se saa yhdessä päivässä aikaan yksikseen ollessaan:
http://i175.photobucket.com/albums/w148/nullu15/huuhaa/HUUHAA.jpgMun piti kyllä jo viime viikolla siivota.........
Tota mää juuuuust tarkotin ,kun mainittin naapurin rak..koirasta! Mutta sellaisen Cavaljerin minä voisin haluta...Ernstin Alexissa on paljon samoja piirteitä, tommosista vaan minun sydän menee sykkyrään! :D
http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=33169
(pieni pyöräytys alas) Mitäs tykkäät? Eiköstä oo söpö! *huoh* - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Mun piti kyllä jo viime viikolla siivota.........
Tota mää juuuuust tarkotin ,kun mainittin naapurin rak..koirasta! Mutta sellaisen Cavaljerin minä voisin haluta...Ernstin Alexissa on paljon samoja piirteitä, tommosista vaan minun sydän menee sykkyrään! :D
http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=33169
(pieni pyöräytys alas) Mitäs tykkäät? Eiköstä oo söpö! *huoh*tuommoinen pikkuinen sylikoira olisi tosiaankin pitänyt ottaa, eikä taipua jälkeläisen tahtoon. Vaikka onhan tähän oloon jo tottunut, että jokapaikka on pureskeltu tai raavittu piloille. Ja katsos kuinka söpökin se on:
http://i175.photobucket.com/albums/w148/nullu15/Koira/167.Rossiirvist2.jpg - *MURUKULTA*
padme_amidala kirjoitti:
tuommoinen pikkuinen sylikoira olisi tosiaankin pitänyt ottaa, eikä taipua jälkeläisen tahtoon. Vaikka onhan tähän oloon jo tottunut, että jokapaikka on pureskeltu tai raavittu piloille. Ja katsos kuinka söpökin se on:
http://i175.photobucket.com/albums/w148/nullu15/Koira/167.Rossiirvist2.jpgJuuh! Nätti on! Oikein nätti!.... S-siinä ei näy ketään muita....
Mitkä oli kuvaajan viimeiset sanat? 'Se on ihan kiltti' ? :O
- Marin Frist
Sinä, teet oloni taas ihan vaikeaksi!
Mistä kaivoit näin jumalattoman hienon runon?
Lumen altako?
*sinä heräät pyytämään elämääsi takaisin* huh!
Aivan järjetön kuhina käy päässäni, kun yritän tajuta runosi hienouden.
Tosi kenkkua, kun täällä ei ole vielä lunta kovin paljon, että voisi mennä kaivelemaan runoja.:)))
Mutta odotahan vaan, kun pääsen kaivamaan lapiolla oikein kunnon plätsäyksen!!!!!!!
Mukavaa runoperjantaita ;)
T:MF- *MURUKULTA*
Ei ole kyllä tarkoitus ollenkaan saattaa lukiaa vaikeaan tilanteeseen, ei ollenkaan! Mitäs minä nyt?...
Itse asiassa minä kolasin ja sit tökkäs... (niin ku aina)... ja siitä sitten lapio vain kouraan , mutta ei, ja hakkuu ja eih...
Siitä sitten tilamaan kauhakuormaaja (ps. on muuten viheliäinen ajaa),, nii ei vieläkään! Ei auttanut muuta, kuin tynamentti vaan ja 'poks'!
Ja..ja... Se vihreä kivensyöjä heitti joitain ajatuksia mulle...kaikki en saanut ylös, oli sen verran kiirus,, mut tuo jäi mieleen siinä oksalla kun laittelin ylös,,,
Runojen kirjoitteleminen ei aina ole niin help... helpoo, vaikka sitä voisi puusta katsoen joku luulla.. :D
Mut; 'Meiltähän tämä käyyy'...voi että...hei sit and tangjuu , M_F ! :)
Lumivalkoista aamua.
En mene järveen .
On rihneessä. Sattuu kuin lasi pistelisi.
Hymy ja poskelle suukkonen.- *MURUKULTA*
Ihanaa jos olet saanut sinne valkoista lumipeitettä!
Kyllä se on niin tervetullutta. On kuin olisi jo Joulu! :)))
Eilen tosin ei paljoo naurattanut, kun tiet pääsi todella liukkaiksi,
sen mielettömän tuprutuksen ansiosta! Nyt taas toisin..
Toivottavasti sydän lyö jo normaalisti.. Ei ollut tarkoitus sinuakaan säikyttää! Sorry!
Kaunista lumivalkoista viikonloppua, Gitta! :)
*Muru könyää kellariin takaisin*
- vakava
Talvi tuulet ja tuiskut mukanaan toi
kylmyys sielua kouristaa
Lumi myrskyssä kuljen enkä hyvin voi
luokses tahtoisin kurkistaa
Matka pitkä on mulla
taival taipumaton
silti luokses haluan tulla
luo lieden lämpöisen
Mukavaa viikonloppua t: ec ax ♥♥- *MURUKULTA*
Kuin pienet veitset
lumi raapii kasvojani
Mutta minun on kuljettava -
vain eteen katsottava
Kaiken jätin -
Jaksanut en olisi kantaa
yhtäkään kaunista muistoa
Vain tämän murheen otin
ja siitäkin voimani uupuu
Tuuli peittää askeleeni
luo polun umpeen
Kukaan ei minua löydä
Olen mennyt -
kadonnut ikuisuuteen
Hups! Tämmönen tuli! :D Ei pirtsakka olleskaan tai miten sen nyt ottaa... loppu on aina jonkun alku..vai mitä? :)
Tähän sitä positiivisuutta...lähetään sitten vaikka laskeen mäkeä, saadaan hymyt naamalle,,,, tai saadaan taas epätoivo valloilleen, vai jaksatko sinä vetää mua pulkalla ylös mäelle?! :))))
Hihhih...Hauskaa pvää sinne, voit tulla puun takaa pois,,, en pakota....... :¤ *vislailee*...
- *Rakkaudenlahja*
niin kaunis ja aina runoillasi saa hyvän mielen ja näitä on niin ihana lukea kun huomaa aitouden!Kiitos tästäkin runostasi!
- *MURUKULTA*
Jostain sydämensopukasta nämä täytyy tulla. Jos ei tunne omaksi, ei tule sanan sanaa! Vain aidosta tunteesta kynä lähtee soutaan,,sanoja satelee , jälkiä jättää ja tuo tunteen sisälle,,, ei vienyt mitään luovuus, vaan toi! :)
Kiitos R_lahja sanostasi ja nyt hyv'yötä ypylipypyli-unia! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671