Tammikuussa ollaan menossa.
Mikä Saksan pikkukaupunki on paras?
7
1276
Vastaukset
- Heidelbergiä
Olen tykästynyt tähän kaupunkiin.
Lentoja Frankfurtiin on yleensä edullisesti, sitte bussilla http://www.lufthansa-airportbus.com/strecken_heidelberg.html tai junalla eteenpäin.
Iso ostoskatu, joki ja linna... - asun saksassa
pikkukaupunki on ehdottomasti TRIER! länsi-saksan puolella pieni SAKSAN VANHIN kaupunki joten historiaa löytyy samoin kuin kauppoja ja ravintoloita! En tiedä miten siellä on joulumarkkinoita, kannattaa netistä katella jos niiden perässä menee..
- uih,fmeö
sori olittekin menossa tammikuussa ettekä joulukuussa, ei siis mitään noista joulumarkkinoista!
- Hahnista
uih,fmeö kirjoitti:
sori olittekin menossa tammikuussa ettekä joulukuussa, ei siis mitään noista joulumarkkinoista!
Lennä Hahniin Ryanairilla ja sieltä kätevästi tutustumaan Trieriin. Kaunista seutua.
- pikkukaupunkeja
Tässä muutamia kivoja paikkoja pohjoisesta:
- Celle
- Luneburg
Eteläisestä Saksasta:
- Rothenburg (ob Tauber)
- Dinkelsbuhl
- Nördingen
- Bamberg
- Coburg
- Regensburg
- Augsburg - Saksassa
Konstanz on myös kaunis!
Boden-järven rannalla ja keskiajalla rakennettu vanhakaupunki.- nipottaja
Asuin Bodenjärven rannalla 15 vuotta ja opastin myös turisteja.
Älä jätä Birnaun kirkkoa väliin, vaikka miten kiire olisi!!! Se on Meersburgin puoleisella rannalla. Meersburgiin pääsee lautalla Konstanzista, Birnaun kirkolle vain autolla. Konstansin lähellä olevasta Reichenaun saaresta sanottiin suomalaisessa matkaoppaassa aikoinaan, että siellä ei ole turistin kannalta mitään näkemistä. Olin silloin ja olen edelleenkin eri mieltä: nykyisin saari onkin UNESCO:n maailman kulttuuriperintöä.
Weimar on Saksan varsinainen kulttuurikaupunki. Pieni ja kaunis ja hyvin hoidettu. En tiedä toista pikkukaupunkia Saksassa, jossa olisi niin paljon näkemistä, ja satoja kaupunkeja olen Saksassa sentään nähnyt.
www.weimar.de
Voih, Saksa on sekä luonnonkaunis että täynnä ihania kaupunkeja... kuten Quedlinburg, ja Boppard, ja Bad Wimpfen, ja Tübingen, ja Stade, ja Amberg, ja Rheinsberg, ja ja ja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599