Mikä olisi paras tapa paikata kurahousut? Lapsen kurahousuissa on isohko palkeenkieli polven kohdalla, enkä ole ennen paikannut kuriksia.
Käykö tekstiililiima, sitä olisi jo kotona. Jostakin täytyy varmaan leikata pala vedenkestävää kangasta?
Suuri kiitos avusta!
Kurahousujen
7
6902
Vastaukset
- kokemusta...
Mutta tuli heti mieleen, että varmaankin polkupyörän sisäkumin paikkaukseen tarkoitettu setti (tai siihen tarkoitettu liima yhdistettynä "kuravaatekankaaseen") toimisi kurahousuissakin. Olisi varmaan ainakin kestävä.
- ilmeisestikin
Kurahousujen paikkaaminen lienee periaatekysymys, koska kuravaatteet ovat edullisimmillaan todella törkeän halpoja nykyään (esim. kurahousut 7 e uutena).
Itse olen paikannut kurahousujen auenneen sivusauman tavallisella kontaktiliimalla (super glue) ja paikkaisin palkeenkielen liimamalla vielä rikkinäisemmistä kuravaatteista leikatun paikan palkeenkielen päälle samalla aineella eli kontaktiliimalla.
Siinähän on mahdollisuus käyttää luovuuttakin: paikka voi olla tähti, sydän, junan hahmo, possu tms. ja samalla tulee tuunattua kurahousut persoonallisemmiksi. Eivät sitten mene sekaisin muiden lasten kuravaatteiden kanssa.- ap.
Nämä kurahousut kyllä maksoivat 22 euroa, ja rahat ovat oikeasti tiukalla, joten tuo tuunausvinkki on oikein erinomainen. Valitettavasti ei ole niitä vielä rikkinäisempiä kuravaatteita, joten yritän etsiä kaappien kätköistä jotakin josta voisi leikata palasen. Erilaisia liimojakin on varastossa, jolleivat ole kuivuneet. Kiitoksia!
- saisi palasen?
ap. kirjoitti:
Nämä kurahousut kyllä maksoivat 22 euroa, ja rahat ovat oikeasti tiukalla, joten tuo tuunausvinkki on oikein erinomainen. Valitettavasti ei ole niitä vielä rikkinäisempiä kuravaatteita, joten yritän etsiä kaappien kätköistä jotakin josta voisi leikata palasen. Erilaisia liimojakin on varastossa, jolleivat ole kuivuneet. Kiitoksia!
Tuli vain mieleen, että kurarukkaset yleensä ovat vielä kovemmalla kuin kurahousut ja ne ovat hieman edullisempia uusia. Saisiko joistain vanhoista ja saumoistaan rispaantuneista rukkasista sopivan paikkapalan?
- molemminpuolin
saisi palasen? kirjoitti:
Tuli vain mieleen, että kurarukkaset yleensä ovat vielä kovemmalla kuin kurahousut ja ne ovat hieman edullisempia uusia. Saisiko joistain vanhoista ja saumoistaan rispaantuneista rukkasista sopivan paikkapalan?
Olen paikannut lapsenlapseni kurahousuja juuri kurarukkasten "jämillä",olen laittanut paikat molemmille puolin housua,kestää kulutustakin paremmin.Kaupasta on saatavilla myöskin valmiita paikkapakkauksia.
- niin tuli mieleen
saisi palasen? kirjoitti:
Kiitos vain, olin todellakin heittämässä yhdet talvirukkaset pois, kun niitä ei saa enää korjattua. Olin jo muutaman kerran paikkaillut, ja ajattelin että vielä vähän aikaa menevät, mutta ehkä parempi leikellä paikoiksi ja heittää sitten pois.
Kiitoksia jälleen.
- rapu
Kurahousut ja lasten haalarit yleensäkin saa helposti paikattua tarrallisella paikka-aineella. Tuota paikka-ainetta myydään isoimmissa tavarataloissa. Lasten haalarit olen paikannut nurjalta puolelta, jolloin paikkaus ei näy oikealla puolella ollenkaan. Tuo paikka-aine pysyy pesusta toiseen ja sillä saa paikattua isompiakin palkeenkieliä. Kokemusta on. Paikka-ainetta on eri värisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099