Kylpylän saunassa

muinainen roomatar

Saunassa on kuuman kosteaa ja ilma sakeena höyrystä. Lauteilla ei näy ihmishahmoja, joten valitsen parhaimman paikan saunan sivulauteella.

Saan nauttia vain hetken rauhastani, sillä pian saunan ovi käy ja ohitseni kävelee mies... vailla minkäänlaista vaatetusta tai edes pyyhettä suojanaan! Katseeni kiinnittyy luonnollisesti juuri siihen yhteen asiaan... se on valtava!!

Mies vilkaisee minua ja jatkaa matkaansa saunan perälle. Hän istuu lauteelle hajareisin - ja havahdun tuijottamasta "sitä" vasta kun mies siirtää kätensä sen eteen. Mies katsoo minua hymyillen suoraan silmiin. Siirrän katseeni hätääntyneenä kiukaalle ja haron hermostuksissani hiuksiani.

Miestä huvittaa hermostuneisuuteni ja hän päättää keventää tunnelmaa nostamalla toisen jalkansa lauteille. En voi olla kääntämättä katsettani, niin kiihottava näky mies ja koko tilanne on...

Mies tuijottaa minua hymynvire huulillaan ja ottaa sormenpäillään kevyesti kiinni kyrvästään ja alkaa liikutella sormiaan hitaasti edes takaisin... Katseeni on nauliintunut hänen liikkeisiinsä. Mies pyörittelee kyrpänsä päätä sormillaan, joka kiihottaa minua valtavasti...

Annan pyyhkeeni pudota ympäriltäni, niin että rintani paljastuvat. Mies ihailee rintojani katseellaan, joten sivelen niitä hieman toisella kädelläni. Hivelen nännejäni joten ne alkavat töröttää kovina ja pystyinä. Mies levittää haarojaan ja nopeuttaa liikkeitään. Mies vetelee esinahkaansa turvonneen terskan yli ja nojaa taaksepäin - ja katselee minua.

Nousen ylös ja kieräytän pyyhkeen kokonaan pois päältäni ja levitän sen lauteelle kumartuen eteenpäin jalat hieman haaralla... Menen kontilleni pyyhkeen päälle niin että miehellä on suora näköyhteys pilluni. Käännyn katsomaan miestä taakseni. Hän katselee minua ja näyttää olevan todella kiihdyksissä. Hänen kätensä on puristunut nyrkkiin valtavan kyrpänsä ympärille. Mies vatkaa elintään vielä vauhdikkaammin...

Käännyn selälleni paljas pillu miestä kohden ja nostan jalkani koukkuun ja levitän reisiäni. Nyt mies näkee kaiken mitä varmasti haluaakin. Hieron molemmin käsin rintojani ja liikuttelen hieman lantiotani... Nautiskelen omasta pehmeydestäni ja uskon että niin mieskin...

Siirrän toisen käden häpyhuulilleni ja raotan niitä. Laitan keskisormen märkään vakooni ja hivelen sillä itseäni nautiskellen siitä tunteesta, että mies katselee minua todella kiihkoissaan.

Työnnän sormeani hieman sisään märkään vittuuni ja raotan muilla sormilla vielä lisää huuliani... Katson miestä silmiin.

Mies näyttää siltä että ei enää kestä painetta. Hän nousee ylös ja tulee muutaman askelee minua lähemmäs. Hänen kyrpänsä seisoo tukevassa asennossa ja niin kiihottavana ja valmiina. Mies tulee istumaan jalkopäähäni noin metrin päähän ja tuijottaa vittuani. Hän katsoo minua silmiin. Nostan hieman lantiotani ja tarjoan märkää pilluani hänelle.

Mies tulee reisieni väliin ja alkaa nuolla vittuani. Nostelen lantiotani miehen liikkeiden mukaan ja hengitykseni kiihtyy. Hivelen rintojani ja sormeilen kovia nännejäni. Mies kokeilee toisella kädellä kovaa nänniäni ja puristelee sitä varovasti.

Minua kiihottaa valtavasti se, kun mies tuijottaa minua silmiin ja nautiskelee lämpöisestä pillustani. Joku voisi tulla millä hetkellä tahansa kanssamme saunomaan...

Haluatko, että joku toinenkin liittyy joukkoomme? Haluatko miehen vai naisen?

9

36050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Big boss

      todella kiihottava saunareissu...uhhuh! Mun kyrpä kasvoi kasvamistaan täyteen mittaansa verisuonet pullottaen tota lukiessani.
      Haluten päästä upottamaan se Sisääsi,-märkään haaroväliisi,-katsoen suoraan kiimaisiin silmiisi.. Katse joka kertoo kaiken,--halun nussia rajusti ilman turhia puheita,--käydä suoraan asiaan.Tuntematta toisiaan,mutta tuntien polttavan halun jolla ei ole mitään tekemistä analogisen ajattelun kanssa.
      Rajun nussimisen loppuhekuma huipentuu molempien yhtäaikaiseen räjähtävään orgasmiin.....

      • kiva että

        ...reagoit noin...se oli tarkoituskin - saada sut kasvamaan täyteen mittaasi ja puhisemaan kiihkoissas;) Levittäisin niin mielelläni sulle mun vakoani...

        Haluaisin ottaa kyrpäsi käteeni ja vähän pyöritellä terskan päätäsi sormillani... Toisella kädelläni voisin raottaa hieman omaa märkää ..luukkuani...ja kuiskata jotain korvaasi...

        Kiitos kun jatkoit tarinani loppuun. Mihin haluat että sijoitan seuraavan fantasiani?


      • Big boss
        kiva että kirjoitti:

        ...reagoit noin...se oli tarkoituskin - saada sut kasvamaan täyteen mittaasi ja puhisemaan kiihkoissas;) Levittäisin niin mielelläni sulle mun vakoani...

        Haluaisin ottaa kyrpäsi käteeni ja vähän pyöritellä terskan päätäsi sormillani... Toisella kädelläni voisin raottaa hieman omaa märkää ..luukkuani...ja kuiskata jotain korvaasi...

        Kiitos kun jatkoit tarinani loppuun. Mihin haluat että sijoitan seuraavan fantasiani?

        Niin,---mun kanki todella kasvoi täyteen mittaansa,joka täytyi runkata samantien ulos.
        ....Tyydytys oli saatava.. Mielikuvituksessani laukesin sinuun,--tuntemattomaan rivoon naimahaluiseen narttuun.Sinä joka salaperäisellä tavalla kiihotat minua... Kerro lisää ja suoraan;
        "Kiihkeällä gynekologilla" > seksinovellit
        -please-


      • gynekologitarina
        Big boss kirjoitti:

        Niin,---mun kanki todella kasvoi täyteen mittaansa,joka täytyi runkata samantien ulos.
        ....Tyydytys oli saatava.. Mielikuvituksessani laukesin sinuun,--tuntemattomaan rivoon naimahaluiseen narttuun.Sinä joka salaperäisellä tavalla kiihotat minua... Kerro lisää ja suoraan;
        "Kiihkeällä gynekologilla" > seksinovellit
        -please-

        saisi olla? Mies vai naislääkäri?


    • seppo gjtwma

      minunkin kyrpani kasvoi tayteen mittaan haluaisin etta saunaan tulisi iakkaampi naishenkilo:)

      • naisia saunaan

        Saunan ovi kolahtaa ja sisään tulee täysin alaston iäkkäämpi naishenkilö. Nainen jää hetkeksi tuijottamaan meitä mutta ei sano mitään.

        Nainen tulee viereemme seisomaan ja mies nostaa katseensa märästä vitustani. Nainen miettii hetken ja sipaisee minua hellästi poskeeni. Hän siirtää kätensä rinnalleni ja sivelee sitä. Mies katsoo kiihottuneena meitä molempia.

        Mies nousee istumaan ja hänen kova kalunsa seisoo kohti naista. Nainen menee miehen toiselle puolelle ja työntää hänet olkapäistä seinää vasten. Miehen kyrpä jää sojottamaan punaisena täydessä mitassaan ja huojuu hieman itsekseen...Katsomme naisen kanssa lumoutuneena miehen herkullista kyrpää ja kuin yhteisestä sopimuksesta alamme nuolla kyrpää molemmilta puolilta koskettamatta sitä käsin. Kyrvän päässä huulemme koskettavat naisen kanssa toisiaan ja jäämme suutelemaan toisiamme. Otamme jälleen kyrvän huuliemme väliin kunnes taas terskan päässä suutelemme toisiamme.

        Mies hivelee käsillään niskojamme ja painaa kevyesti kasvojamme vastakkain ja ohjailee välillä huuliamme kohti toisiamme ja kyrpäänsä. Mies huohottaa ja nojaa seinään niin että meille jää runsaasti tilaa toimia miehen liukkaan elimen ympärillä.

        Miehen sormet karkaavat meidän molempien märkiin vittuihin. Mies pyörittelee sormenpäitään joka puolella häpyhuuliani ja tekee minut hulluksi. Mies työntää varovasti sormeaan sisääni ja se uppoaa sinne helposti. Olen todella märkä. Toinen nainen saa saman kohtelun samanaikaisesti.

        Nousemme naisen kanssa polvillemme miehen edelleen sormeillessa meitä molempia takaapäin. Suutelemme naisen kanssa toisiamme ja hyväilemme toistemme rintoja.

        Nostan toisen polveni miehen yli ja tähtään liukkaalla pillullani miehen punaiseen terskaan suudellen samalla naisen kanssa ja hyväillen hänen rintojaan. Yritän hamuta pillullani miehen kyrvän häpyhuulteni väliin. Kyrpä uppoaa pilluuni helposti. Istun miehen syliin niin syvälle kuin pääsen.

        Istun paikallani mies sisälläni ja suutelen naisen kanssa kielisuudelmia. Mies tulee mukaan suutelemaan meitä ja suutelemme ristiin. Kasvomme ovat märkinä himosta ja tunnen miehen elimen sykkivänä sisälläni.

        Nainen työntää miehen selälleen lauteelle minä edelleen vitullani tiukasti miehen kyrvän ympärillä. Nainen nousee ja siirtyy polviseisontaan miehen kasvojen ylle. Pyörittelen naisen klitorista varovasti sormenpäilläni ja mies työntää kielensä hänen pilluunsa. Hieron toisella kädelläni omaa klitoristani ja suutelemme naisen kanssa.

        Olemme kaikki todella kiihtyneitä. Mies pumppaa kovaa kaluani sisääni ja minä yritän pysytellä kyydissä ja myötäillä mukana. Kiihdytämme vielä rytmiämme ja sitten.. laukeamme kaikki lähes samanaikaisesti!! Mies purkaa lastinsa minuun ja minä laukean miehen sykkivä elin tiukasti vitussani. Nainen syö minua huulillaan ja kielellään joka puolelta ja vaikeroi meidän molempien käsittelyssä kunnes hänkin laukeaa raukeasti nytkähdellen.


      • tämä hyvä

        todella hieno novelli ;) jos mukaan saisi vielä jonkun nuoren naisen niin tulisi loistava


    • jatta

      toisen miehen...ensin vierestä katselemaan...sitten jatkamaan kanssani siitä mihin se ensimmäinen minut jätti...olen vieläkin kostea...

    • kisssu

      .. niiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe