tuli mieleen yksi nolo juttu, kun olin lasteni, 1v ja 2v, kanssa terveyskeskuksessa jonottamassa ajanvaraukseen. esikoiselle tuli kova pissahätä siinä jonotellessa ja kailotti sitä kovaan ääneen. "odota nyt vähän kun on pitkä jono" pyytelin. Ohi käveli mummeli joka hymyili meille.
neuvoin esikoiselle, että menee itse käymään vessassa, niin odottelen siskon kanssa siinä jonossa. osasi mennäkkin vessaan, housut vaan lensi tk:n käytävälle ja kohta muksu juoksee takaisin pyllypaljaana.
housut puettiin ja jonoteltiin vielä, kun em. mummeli tuli siihen, "voi kun on suloisia lapsia sinulla, niin ovat samannäköisiä ja reippaita. oikein ihania. minä voin kyllä pojan käyttää vessassa jos apua tarvitset" enpä kerennyt mitään sanoa kun esikoinen karjas mummulle " MENE JO SIITÄ"!.
aaaaagh. hävetti sikana.
:D
että naurattaa
kun lukee näitä
1
681
Vastaukset
- äippä
olin lasten kanssa mummolassa, n. 500km kotoa. mummo osti pojalle, 2v, uuden lelun, sellaisen vesimyllyn.
illalla soitettiin isille, poika 2v jutteli isin kanssa. "kerroppas iskälle mitä sait mummilta tänään" kehotin, esikoinen: "isi, mä sain vesipyllyn!", isi oli vähän ihmeissään, mitä ne on ostanu.
reps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434