tuli mieleen yksi nolo juttu, kun olin lasteni, 1v ja 2v, kanssa terveyskeskuksessa jonottamassa ajanvaraukseen. esikoiselle tuli kova pissahätä siinä jonotellessa ja kailotti sitä kovaan ääneen. "odota nyt vähän kun on pitkä jono" pyytelin. Ohi käveli mummeli joka hymyili meille.
neuvoin esikoiselle, että menee itse käymään vessassa, niin odottelen siskon kanssa siinä jonossa. osasi mennäkkin vessaan, housut vaan lensi tk:n käytävälle ja kohta muksu juoksee takaisin pyllypaljaana.
housut puettiin ja jonoteltiin vielä, kun em. mummeli tuli siihen, "voi kun on suloisia lapsia sinulla, niin ovat samannäköisiä ja reippaita. oikein ihania. minä voin kyllä pojan käyttää vessassa jos apua tarvitset" enpä kerennyt mitään sanoa kun esikoinen karjas mummulle " MENE JO SIITÄ"!.
aaaaagh. hävetti sikana.
:D
että naurattaa
kun lukee näitä
1
671
Vastaukset
- äippä
olin lasten kanssa mummolassa, n. 500km kotoa. mummo osti pojalle, 2v, uuden lelun, sellaisen vesimyllyn.
illalla soitettiin isille, poika 2v jutteli isin kanssa. "kerroppas iskälle mitä sait mummilta tänään" kehotin, esikoinen: "isi, mä sain vesipyllyn!", isi oli vähän ihmeissään, mitä ne on ostanu.
reps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1064454Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka543282- 841063
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552899Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82778- 57739
Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois194707- 150704
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek135698Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/184672