Tässä ois nyt sittten taas tällainen hotellitiedustelu. Katsotaan ja toivotaan, että joku vastaa.
Mietinnässä siis loma kroatiaan, ehkä kohteena porec. Sopiva hotelli löytyisi finnmatkoilta, sellainen kuin laguna bellevue. Mistään en ole vielä hotellista, enkä tosin kohteestakaan löytänyt pahemmin tietoa (en ole kyllä pahemmin vielä etsinytkään)Vinkit ovat siis tarpeen. kiitos etukäteen jos täältä irtoaa jotain...
Hotellitiedustelu. Warning :)
5
2210
Vastaukset
- odottavan aika on pitkä
???????????? Onks täällä tosiaan näin kuollutta???
- Peräsuoli
Kuollutta on, mutta kyseisestä hotellista ei ole tietoa. Vime kesänä oltiin finnmatkoilla Porecissa ja hotellina oli hotel zagreb joka ei kovinkaan ruusuinen ollut ja ei mielestäni vastanut finnmatkojen kuvausta että kannattaa varmaan varautua. Porec itsessään Nono pizzerioineen ja nähtävyyksineen on kyllä upea paikka, suosittelen. Niin ja eihän tuolla hotellilla niin paljon väliä ole kun siellähän kannattaa aikaa viettää aivan muualla kuin hotellissa :)
- Peräsuoli
Goglesta löytyy näköjään kyseisestä hotellista tietoa.
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g303829-d571754-Reviews-Apartments_Laguna_Bellevue-Porec_Istria.html
http://www.kroatien-adrialin.de/ferienanlage-laguna-bellevue-a-2-porec-istrien-kroatien_2428.html
http://www.hrvaska.net/istra/eng/porec/a_bellvue_eng.htm- minä muistin tulla itse tän...
Kiitos kiitos peräsuoli :-) Hauskaa että joku sentään vaivautuu tulemaan tänne kirjoittelemaan...
taitaa tuo kroatia kuitenkin jäädä vielä ens kesänä väliin...ja suuntaamme tuttuun espanjaan. - kroatialover
minä muistin tulla itse tän... kirjoitti:
Kiitos kiitos peräsuoli :-) Hauskaa että joku sentään vaivautuu tulemaan tänne kirjoittelemaan...
taitaa tuo kroatia kuitenkin jäädä vielä ens kesänä väliin...ja suuntaamme tuttuun espanjaan.Virhe. Kerran kun käyt Kroatiassa niin ei paljoa mieli enää tee mennä Espanjan turistirysiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822